۲۴۳۷۵۸
۳ نظر
۵۰۵۱
۳ نظر
۵۰۵۱
پ

اين‌ رو با چي بپوشم؟

شلوار راسته، دامن مشكي، بلوزهاي ساده شوميز، پيراهن ساده تك رنگ و. . . لباس‌هايی است كه پيشنهاد مي‌كنيم در كمد هر خانمي باشد چون با داشتن اين لباس‌ها و كمي خلاقيت به راحتی مي‌تواند صاحب ست‌هاي مختلف و متفاوتي شود و كم و كاستي‌هاي كمدش را پنهان كند.

اين‌ رو با چي بپوشم؟
مجله سیب سبز: شلوار راسته، دامن مشكي، بلوزهاي ساده شوميز، پيراهن ساده تك رنگ و. . . لباس‌هايی است كه پيشنهاد مي‌كنيم در كمد هر خانمي باشد چون با داشتن اين لباس‌ها و كمي خلاقيت به راحتی مي‌تواند صاحب ست‌هاي مختلف و متفاوتي شود و كم و كاستي‌هاي كمدش را پنهان كند.

در اين مطلب با هم مرور مي‌كنيم كه يك دامن ساده مشكي چه پتانسيل قابل توجهي براي تدارك ست‌هاي مختلف و متنوع برای مهمانی های زنانه رسمی و غیر رسمی دارد.

در ميان انوع مدل‌هاي دامن براي يك انتخاب پركاربرد سراغ دامن ساده مشكي برويد كه به مدل مدادي معروف است. مدل مدادي هر چند برش تنگي دارد و چندان راحت نيست اما شما را لاغرتر و كشيده‌تر نشان مي‌دهد. در خارج از ايران اين نوع دامن در ميان خانم‌هاي شاغل مرسوم است چون فرم رسمي و اداري به لباس‌شان مي‌دهد. بار زنانگي كه اين مدل دامن در خودش دارد، باعث مي‌شود انتخاب مناسبي براي روزهاي بعد از ۳۰سالگی باشد.


اين‌ رو با چي بپوشم؟

ست اول

ساده اما خاص

اين‌ رو با چي بپوشم؟

قطعا اولين گزينه هر كسي براي ست كردن با دامن مشكي، يك بلوز مشكي است كه بايد مدل آن را با توجه به جايي كه مي‌خواهد برود انتخاب كند. براي دورهمي دوستانه مي‌توانيد از يك تاپ مشكي، براي ‌مهماني رسمي از يك بلوز حرير مشكي و. . . استفاده كنيد. از طرف ديگر چنين ستي بيش از اندازه تيره است و نشاط را از چهره شما دور مي‌كند؛ حالا بايد با استفاده از اكسسوري‌ها ست‌تان را از تيرگي در آورید. اشتباه نكنيد و سراغ رنگ‌هايي مثل قرمز يا سفيد نرويد.

اين‌ رو با چي بپوشم؟

اين‌ رو با چي بپوشم؟

چشم همه به اين تركيب‌ها آشناست و لباس شما با این ترکیب جلوه نمي‌كند. يك كفش نقش پلنگي يا پوست ماري چيزي است كه به آن احتياج داريد چون سياهي ست را مي‌شكند و با داشتن رنگ كرم يا خاكستري، رنگ سوم شيكي به ست شما وارد مي‌كند. حالا براي كامل كردن‌ست‌تان به كيف، زيورآلات و. . . به رنگ سوم احتياج داريد.

اين‌ رو با چي بپوشم؟

ست دوم

شاد و فاخر

اين‌ رو با چي بپوشم؟

اگر به يك دورهمي زنانه دعوت شديد، بايد بلوزي را با دامن مشكي خود ست كنيد كه نشاط و شادابي داشته باشد. امسال طرح‌هاي بته جقه بازار گرمي دارند و انتخاب خوبي هستند. اگر سرشانه‌هاي ظريفي داريد، مي‌توانيد يك مدل قايقي را انتخاب كنيد چون به راحتي اضافه وزن ناحيه شكم را پنهان مي‌كند. براي ادامه ست به جاي مشكي كه ساده‌ترين گزينه است، سراغ رنگ سومي برويد كه توانايی فاخر كردن ست را دارد.

اين‌ رو با چي بپوشم؟

براي اين كار بايد يكي از رنگ‌هاي كارشده در نقش‌هاي پيراهن را براساس موجودي كمدتان انتخاب كنيد. من رنگی مثل خاكستري را پيشنهاد مي‌كنم چون رنگ‌هاي تند، قدرت بالايي در خراب كردن يك ست دارند. به دليل شلوغي بلوز، زيورآلات‌تان را بسيار ساده انتخاب كنيد.

اين‌ رو با چي بپوشم؟

اين‌ رو با چي بپوشم؟

ست سوم

عصر تابستاني

اين‌ رو با چي بپوشم؟

اگر قرار است اين است را در يك عصر تابستان بپوشيد، با يك تاپ تابستاني ست كنيد تا حال و هواي این فصل را پيدا كند. گلبهي، سبز- آبي ملايم، صورتي چرك، آبي آسماني‌و... رنگ‌هايي است كه امسال طراحان به شما پيشنهاد مي‌كنند. يك صندل ساده مشكي را هم با اين ست همراه كنيد. نگران نباشيد، بيش از اندازه ساده نيست چون قرار است يك نيم ست چشمگير زيورآلات در كنار آن استفاده كنيد.

اين‌ رو با چي بپوشم؟

در هر ستي يك يا دو جزء خنثی بودن رنگ لباس را بردوش مي‌كشد؛ اينجا خنثی بودن رنگ لباس بر عهده دستبند و گردنبند طلايي و براق شماست.

اين‌ رو با چي بپوشم؟

اين‌ رو با چي بپوشم؟

ست چهارم

جذابيت خاص

اين‌ رو با چي بپوشم؟

تركيب دامن مشكي با يك بلوز سفيد و مشكي هم جذابيت خودش را دارد اما اين تركيب را در ادامه ست پيگيري نكنيد بلكه سراغ رنگي برويد كه سفيد و مشكي را بشكند و به ست شما جلوه بدهد. رنگي‌هاي تندي مثل سرخابي، زرد، نارنجي، آبي زنگاري و... مي‌توانند اين كار را براي شما انجام بدهند.

اين‌ رو با چي بپوشم؟

اين‌ رو با چي بپوشم؟

كافي است كفش، شال و زيورآلاتي را در رنگ موردنظرتان انتخاب و در كنار ست سفيد و مشكي استفاده كنيد. اگر كيف و كفش‌تان يك رنگ هستند، شال را حذف كنيد چون زيادي يك رنگ تند، چشم را مي‌زند. انتخاب‌هاي‌تان را خاص و محدود كنيد تا به چشم بيايد و جلوه كند.

اين‌ رو با چي بپوشم؟

اين‌ رو با چي بپوشم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من اینا رو عمرا بپوشم خندهام گرفت

    • فاطمه

      اینا رو کجا بپوشم؟؟؟؟

    • سوسن

      افتضاح بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج