adexo3
۲۴۴۸۷۶
۵۰۵۶
۵۰۵۶
پ

ساخت تخته یادداشت برای اتاق دانش آموز

در این مطلب به شما آموزش می دهد تا تخته یادداشتی بسازید و با آن فرزندتان را به طبقه بندی و نظم دهی در کارها علاقمند کنید.

ساخت تخته یادداشت برای اتاق دانش آموز



وب سایت چیدانه: روزهای باقیمانده به شروع مدرسه یک به یک در حال گذر است. تنها ۶ روز به بازگشایی مدارس مانده است. همانطور که در حال برنامه ریزی این روزها هستید آیا به این فکر کرده اید که به فرزندتان هم نظم دهی در کارها را بیاموزید؟! این کار حتما به او کمک خواهد کرد تا بتواند در انجام تکالیف مدرسه و کارهای روزانه اش نظم را رعایت کرده و به موقع به همه آنها رسیدگی کند.

ساخت تخته یادداشت برای اتاق دانش آموز

ساخت تخته یادداشت برای اتاق دانش آموز

برای این موضوع پیش از هر چیز او نیاز دارد تا لیستی از کارهایش تهیه کند. چیدانه در این مطلب به شما آموزش می دهد تا تخته یادداشتی بسازید و با آن فرزندتان را به طبقه بندی و نظم دهی در کارها علاقمند کنید. این دست ساز زیبا را به دیوار اتاقش متصل کنید. بنابراین هر بار دیدن آن، به او یادآوری خواهید کرد که دیگر تابستان و فصل تفریحات تمام شده و باید مسئولیت پذیر باشد. مراحل ساخت این تخته یادداشت نیز می تواند سرگرمی خوبی برای فرزندتان باشد، پس با کمک یکدیگر آن را بسازید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

آوای عشق در خانه هایی با کاشی های فیروزه ای

خانه های قدیمی را دوست دارم، لطف و صفا، مهر و آرامش در گوشه گوشه اش به چشم می خورد، حس زندگی در همه تار و پودش به چشم می آمد، در بافت کاهگلی دیوارهایش، در قاب پنجره های چوبی اش، در شیشه های رنگی اش، در فرش های دست بافت خوش رنگ و لعابی که در کف خانه پهن بود، روی طاقچه ها، طاقچه های ایرانی که نیاکان شلف های امروزی در دکوراسیون منزل هستند و حتی در کاشی های فیروزه ای رنگ کف حوض.

ساخت تخته یادداشت برای اتاق دانش آموز

اصلا در خانه های قدیمی عشق و ذوق و هنر حکم فرما بود، این را از همان ابتدای ورود به خانه می فهمیدی، از همان ابتدا که در بالای درب چوبی ورودی خانه کاشی فیروزه ای رنگی نصب می شد که روی آن با خطی خوش بیتی از یک شعر به تو خوش آمد می گفت. به راستی که چقدر رنگ فیروزه ای برازنده خانه های ایرانی بوده و هست. همنشینی اش با رنگ کاهگل ها، نمایش زیر آب زلال حوض ها، اصلا انگار یک جور حس خاص زندگی درونش جریان دارد که حسی که در فضا منتشر می شود و به تو هم حسی و حالی تازه برای زندگی می بخشد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

سنگ کف مناسب برای دکوراسیون منزل شما کدام است؟

سنگ طبیعی به دلایل بسیاری، قرن ها از گزینه های پر طرفدار برای طراحی کف بوده است. تایل سنگی، رنگ ها و بافت طبیعت را به خانه های ما می آورد و کیفیت و صمیمیتی به فضا می دهد که ممکن است با هیچ مواد و مصالح دیگر به دست نیاید. چون سنگ طبیعی از زمین نشأت می گیرد، تنوع زیادی در رنگ و کیفیت آن ها وجود دارد، بنابراین در هنگام انتخاب و خرید سنگ کف برای دکوراسیون منزل تان نهایت دقت و هوشمندی را به کار گیرید.

ساخت تخته یادداشت برای اتاق دانش آموز

تلاش کنید که به مقدار مورد نیاز مصالح تهیه کنید تا از اتلاف هزینه و مصالح در صورت زیاد بودن یا حمل و نقل اضافی در صورت کم بودن اجتناب کنید. در نظر داشته باشید که همیشه چند تایل اضافه نیز در هنگام خرید تهیه کنید، چون اگر بعدا مجبور شدید کف را تعمیر کنید، ممکن است آن سنگ موجود نباشد. با چیدانه همراه شوید تا به مشهور ترین سنگ هایی که برای کف به کار می روند نگاهی بیندازیم - سنگ لوح، تراورتن، سنگ آهک، ماسه سنگ، گرانیت و مرمر. در پایان ببینید شما کدام را بر می گزینید؟

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

توجه به جزئیات در معماری مجتمع مسکونی نگاران در زعفرانیه

در طراحی و ساخت مجتمع های مسکونی توجه به جزئیات فضا از اهمیت قابل توجه ای برخوردار است. این ساختمان ها به آن دلیل که قرار است خانه و محل زندگی آرامش بخش باشند ایجاد حس تعلق در آنها می تواند به لذت بخش تر شدن حضور در آنها بیافزاید.

ساخت تخته یادداشت برای اتاق دانش آموز

همانطور که ما با آوردن وسایل تزئینی کوچک به دکوراسیون داخلی منزل مان سعی می کنیم آن را زیباتر کنیم. طراحان نیز با تکنیک های معمارانه دست به این کار می زنند. در این مطلب از چیدانه با مجتمع مسکونی نگاران نمونه موفق از این ایده آشنا خواهید شد. مهندسان مشاور معماری و مرمت زندیگان با هدایت محمدرضا نیکبخت مسئولیت طراحی این ساختمان مسکونی را بر عهده داشته است.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

با مصالح بومی اقلیم های مختلف ایران آشنا شویم!

انتخاب مصالح ساختمانی مناسب ارتباطی تنگاتنگ با طراحی ساختمان دارد. در دنیای امروز توجه به استفاده از مصالح بومی، یکی از دغدغه های اهالی معماری و ساختمان سازی است. برای ساخت و ساز موثر با مصالح بومی باید به اصول طراحی بومی اندیشید و از آن در طراحی بناهای جدید بهره برد.

ساخت تخته یادداشت برای اتاق دانش آموز

در این مطلب از چیدانه قصد داریم همراه با شما با بررسی سه دسته اصلی تقسیم بندی اقلیمی در ایران ببینیم که کدام مصالح بوم آورد، مناسب مناطق مختلف در ایران می باشد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج