۲۴۹۸۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مدیران اینگونه کارمندان خود را آزار می دهند!

اگرچه مدیران خوب گاهی اما مدیران بد همیشه کارمندان خود را کلافه میکنند. در اینجا ۴ عمل آزار دهنده غریزی مدیران که موجبات ناراحتی کارمندان را فراهم می‌سازد ذکر می‌کنیم.

مدیران اینگونه کارمندان خود را آزار می دهند!



برترین ها: مدیران خوب گاهی اما مدیران بد همیشه کارمندان خود را کلافه میکنند. در اینجا ۴ عمل آزار دهنده غریزی مدیران که موجبات ناراحتی کارمندان را فراهم می‌سازد ذکر می‌کنیم.

مدیران اینگونه کارمندان خود را آزار می دهند!

۱. تماس با کارمندان در تعطیلات

مدیران بسیاری این تصور را دارند که کارمندان های آنها در طول شبانه روز، و حتی در تعطیلات، تلفنی در خدمت آنها هستند. این بدین معناست که تعطیلات کارمندان بسیار زیادی بدلیل این تلفنها خراب شده است. به طور معمول شرکتهایی که چنین رفتاری با کارمندان خود دارند مشکلات بسیاری را در زمینهٔ استخدام و نگهداری نیروی کاری خود دارند، زیرا کارمندان خوب، اینگونه شرکتها را به دلیل یک پیشنهاد کاری دیگر که شرایط بهتری برای عرضه کردن دارد ترک میکنند.

۲. جلسات کاری بسیار طولانی‌ که به نظر می‌رسد هیچ انتهایی ندارند

هیچ چیز بدتر از این نیست که درست در زمانی‌ که باید کاری را تحویل دهید مجبور شوید در یک جلسهٔ کاری طولانی‌ که پایانش غیر قابل پیش بینی‌ است شرکت کنید. بسیاری از کارمندان معتقدند که معمولا در طول هفته مجبور به شرکت در جلسات طولانی و غیر مفید بسیاری هستند که البته هدف خاصی‌ نیز ندارند. آنها معتقدند که اینگونه جلسات و مباحث آن راه به جایی ندارند و تنها وقت تلف کردن هستند، در حالیکه می‌توان از همین زمان استفاده‌ مفیدی داشته و کاری را به اتمام رساند.

۳. ‌واگذاری وظیفه‌ای به کارمندان بدون واگذاری واقعی‌ آن!

گاهی پیش می‌‌آید که برخی‌ از مدیران چنان راجع به پروژه و یا کاری دچار استرس می شوند که با وجود آنکه انجام آن را به شخص دیگری واگذار کرده‌اند، باز هم نمی توانند در تصمیم گیریها و یا چگونگی انجام آن دخالت نکنند. این امر موجب سر درگم شدن کارمند مربوطه میشود زیرا نمی‌داند که مسول واقعی‌ پروژه و حیطه‌ی وظایف او چیست. البته لازم به یادآوری نیست که این امر خود منجر به پائین آمدن بازدهی کاری میشود.

۴. در لفافه صحبت کردن

بسیاری از مدیران این تصور را دارند که با مستقیم صحبت نکردن و تنها اشاره‌ا‌ی ضمنی‌ به یک موضوع داشتن، مدیری مودب تر یا مهربانتر به نظر میرسند. اما این امر به هیچ عنوان نشان دهنده مهربانی یک مدیر نیست زیرا کارمندان مربوطه ممکن است متوجه موضوع اصلی‌ صحبت یا پیام نشوند. زمانیکه مدیران سعی‌ میکنند تا موضوعی جدی را با نرمی خاصی‌ بیان کنند، کارمندان دچار سردرگمی شده و نمی‌دانند که مدیران چه انتظاراتی از آنها دارند. و البته مدیران نیز از اینکه کسی‌ پیشنهادات آنها را عملی‌ نکرده است کلافه میشوند. بیشتر کارمندان ترجیح میدهند که ارتباطات کاری به صورت مستقیم باشد به نحوی که دیگر نیازی به حدس و گمان نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج