۲۵۳۹۲۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مقبره حافظ، اثری ماندگار از آندره گدار

۲۰ مهر ماه روز بزرگداشت حافظ شیرازی است با ما همراه باشید تا در روز بزرگداشت این شاعر پرآوازه سفری داشته باشیم به آرامگاه ابدی اش در شیراز ...

مقبره حافظ، اثری ماندگار از آندره گدار





وب سایت چیدانه: ۲۰ مهر ماه است و سال روز بزرگداشت مردی که سال ها ی سال گاه و بی گاه قسمش دادیم به شاخه نبات و قرآن مدفون شده درون سینه اش! و سر کتابی باز کردیم از سر گره! و طالب فالی شدیم که رازش را کاشف باشد ..... تا شاید حال دل مان خوش شود به تعبیری از سر امید....

مقبره حافظ، اثری ماندگار از آندره گدار

مقبره حافظ، اثری ماندگار از آندره گدار

بله بزرگداشت لسان الغیب شیراز حافظ .... با چیدانه همراه باشید تا در روز بزرگداشت این شاعر پرآوازه سفری داشته باشیم به آرامگاه ابدی اش در شیراز ... مهد ادب ایران زمین ....

راهنمای خرید سرویس خواب کودک شیک و زیبا

اتاق کودک برای او حکم دنیایی را دارد که می تواند در آن آزادانه به انجام فعالیت های مختلف اش بپردازد، طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک باید به گونه ای شکل بگیرد که با روحیات او سازگار باشد و باعث شود کودک از بودن در اتاق خوابش احساس رضایت و شادابی کند، عناصر تاثیر گذار زیادی در اتاق کودک وجود دارد که می تواند باعث شود طراحی دکوراسیون داخلی اتاق زیبا تر جلوه کند که یکی از مهم ترین ان ها سرویس خواب کودک است.

مقبره حافظ، اثری ماندگار از آندره گدار

برای این که ببینیم چه سرویس های خوابی برای کودک مناسب هستند با کارشناسان گروه مبلمان اتاق کودک و نوجوان آپادانا همراه شدیم تا از نظرات آن ها استفاده کنیم. پس این مطلب جذاب را از دست ندهید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

کاربرد لوستر، آباژور و روشنایی ها در دکوراسیون داخلی

ممکن است شما هم مثل من با اصطلاح لایه های نورپردازی آشنا نباشید. درست مانند لباس و اکسسوری در دنیای مد، در هنگام طراحی نورپردازی داخلی، لایه بندی منابع روشنایی به ایجاد ظاهری کامل کمک می کند که ویژگی های برتر را برجسته ساخته و سایه های تند را حذف می نماید.

مقبره حافظ، اثری ماندگار از آندره گدار

برای اجرای این لایه بندی، شما باید سبک های مختلف لوازم و منابع روشنایی را ترکیب کنید. برای اینکه این موضوع را بیشتر درک کنیم، بیایید با چیدانه درباره ی کاربرد لامپ های رایج برای ایجاد یک طراحی درخشان در فضاهای مختلف دکوراسیون داخلی منزل بیشتر بدانیم. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

خانه آپارتمان ۱۴۴ در شیراز ، هم زیستی انسان وطبیعت

امروزه روند زندگی شهری و صنعتی بر تمام فرآیندهای فیزیولوژیک، جسمی و روانی انسان تأثیرات منفی داشته است در واقع می­توان دلیل استرس و اضطراب، افسردگی، خستگی روانی و بسیاری از مشکلاتی که انسان در زمینه­ های مختلف زندگی با آن روبروست را جداافتادن از طبیعت و فشارها و یکنواختی زندگی دانست.در حال حاضر تحقیقات بسیاری در زمینه ی تاثیر طبیعت بر محیط کاری و زندگی انسان حتی در مقیاس کوچک یک گلدان صورت گرفته است.

مقبره حافظ، اثری ماندگار از آندره گدار

ایده اصلی طراحی این پلاک مسکونی با توجه به موقعیت قرارگیری آن در منطقه ی باغ گلشن (باغ عفیف آباد شیراز) و باغ های میوه ی اطراف منطبق بر ضوابط و قوانین منطقه، با محوریت انسان و توجه به اقتصاد،اجتماع، و محیط زیست بوده است. با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه کنار این ساختمان زیبا که فینالیست بخش مسکونی جایزه معمار سال۹۴ می باشد سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۶ قانون ست کردن رنگ ها در دکوراسیون منزل!

مقبره حافظ، اثری ماندگار از آندره گدار

امروز بعد از بررسی بخش مشاوره و دکوراسیون داخلی چیدانه متوجه شدیم که انتخاب رنگ ها و چیدمان مناسب رنگ ها موضوعی است که دغدغه ی بسیاری از شما کاربران عزیز چیدانه می باشد، پس کمر همت بستیم و برآن شدیم تا مطلب جامعی برای پاسخ گویی به سوالات متداول شما کاربران گرامی در این زمینه فراهم کنیم، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج