adexo3
۲۵۷۱۵۷
۲ نظر
۵۰۳۷
۲ نظر
۵۰۳۷
پ

دکوراسیونی خاص با بلوک‌های سیمانی!

خانه‌هاي قديمي را آجرها مي‌ساختند و تيرآهن‌ها. اما اين روزها پاي بلوك‌هاي سيماني و يونوليت‌ها به ميان آمده. از اين چهارگوشه‌هاي سيماني مي‌توان در دكوراسيون خانه كلي استفاده كرد.

دکوراسیونی خاص با بلوک‌های سیمانی!
مجله منزل - ايليا كوشا: خانه‌هاي قديمي را آجرها مي‌ساختند و تيرآهن‌ها. اما اين روزها پاي بلوك‌هاي سيماني و يونوليت‌ها به ميان آمده؛ مصالحي امروزي كه شايد در نگاه اول فقط براي ساختن چهارديواري‌ها كنار گذاشته شود اما حقيقت اين است كه از اين چهارگوشه‌هاي سيماني مي‌توان در دكوراسيون خانه كلي استفاده كرد.

دکوراسیونی خاص با بلوک‌های سیمانی!

فقط كافي است از سنگ و سيمان ترسي نداشته باشيد و ميانه‌تان با سيماني‌هاي خانه‌ساز خوب باشد.

دکوراسیونی خاص با بلوک‌های سیمانی!


روييدن گل‌ها در بتن‌ها علاوه بر اينكه ايده خوبي است، مي‌تواند منظره مدرن خاصي هم در راه‌پله‌هاي خانه يا گوشه حياط ایجاد كند. فقط كافي است بلوك‌ها را طوري روي هم قرار بدهيد كه به محض آب دادن گل‌ها آب از قسمت زيري به باقي گلدان‌ها برسد. اين طوري فقط بايد به فكر نم بلوك آخري از انتها باشید که آن هم كاري ندارد. فقط كمي كمتر آب بدهيد!

دکوراسیونی خاص با بلوک‌های سیمانی!


اين روزها همه عاشق كمي خاص بودن در محيط كارشان هستند به خصوص اگر به كارهاي هنري هم مشغول باشند كه ديگر چه بهتر. اگر شما هم جزو آدم‌هايي هستيد كه خاص بودن را در محل كار مي‌پسندند مي‌توانيد روي بلوك‌هاي سيماني حساب كنيد. با گذاشتن بلوك روي هم و قرار دادن يك قطعه چوب از جنس نئوپان روكش‌دار يا‌ ام دي اف مي‌توانيد درخانه يا اداره يك ميز كار خاص درست كنيد. خوبي‌اش اين است كه خيلي راحت مي‌توانيد از دست سازه بتني هم خلاص شويد!

دکوراسیونی خاص با بلوک‌های سیمانی!


بلوك‌هاي سيماني مي‌توانند وسيله تزييني خاصي براي باغچه‌هاي آپارتمان‌ها باشند. كافي است رنگ و رويشان را با هر وسيله‌اي كه دوست داريد كمي تزيين كنيد. نگران افتادن بلوك‌ها هم نباشيد. مي‌توانيد داخل آنها را از سيمان پر كنيد تا كمي قرص شوند و خطري از نظر سقوط نداشته باشند.

دکوراسیونی خاص با بلوک‌های سیمانی!


خوبي‌ای که این بلوک‌ها دارند اين است که مي‌شود آنها را به رنگ دلخواه درآورد. با اين اوصاف مي‌توان آنها را به‌راحتی به فضاي داخل خانه وارد کرد. باز هم يك ايده تازه براي آنهايي كه مي‌خواهند كمي چيدمان متفاوتي داشته باشند؛ بلوك‌ها را به رنگ دلخواه در آوريد و در دو يا چند رديف متناسب با ارتفاعي كه دوست داريد قرار بدهيد. بعد از آن فقط بايد به فكر يك تشك مناسب و كوسن باشيد. به همين سادگي يك راحتي محكم در خانه خواهيد داشت.

دکوراسیونی خاص با بلوک‌های سیمانی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه.

    • دادیار

      با بلوکهای ایرانی وحشتناک میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج