۲۶۲۹۱۰
۶ نظر
۵۳۴۲
۶ نظر
۵۳۴۲
پ

۷ برند برتر کفش مردانه را بشناسید

هر سفری هر قدر هم که طولانی باشد، با یک قدم آغاز می شود اما سفر شما زمانی لذت بخش خواهد بود که کفشی مناسب به پا کرده باشید. اگر به دنبال یک از بهترین برندهای لوکس کفش در جهان هستید، ما در اینجا ۷ برند برتر را به شما معرفی می کنیم.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: هر سفری هر قدر هم که طولانی باشد، با یک قدم آغاز می شود اما سفر شما زمانی لذت بخش خواهد بود که کفشی مناسب به پا کرده باشید. اگر به دنبال یک از بهترین برندهای لوکس کفش در جهان هستید، ما در اینجا ۷ برند برتر را به شما معرفی می کنیم.

۱. John Lobb

7 برند برتر کفش مردانه را بشناسید

شرکت « John Lobb» از اواسط قرن ۱۹ آغاز به کار کرد. کفش های چرمی دست ساز این برند لوکس در طول قرن ها توسط افراد طبقه بالای جامعه انگلستان مورد استفاده قرار می گرفت و هنوز هم مورد توجه سیاستمداران و ستاره ها است. اگر چه این برند کفش های زنانه نیز تولید می کند اما بخش اصلی آن به تولید کفش های مردانه مربوط می شود.


2. Berluti

7 برند برتر کفش مردانه را بشناسید

برلوتی برند لوکسی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۵۹ تا کنون در زمینه پوشاک آغاز کرده است. هنرمندان، نویسنده ها و افراد نابغه زیادی این کفش ها را به پا کرده اند. از مشتریان ثابت کفش های برتولی می توان به جرج کلونی و رایان گاسلینگ اشاره کرد.


3. Pierre Corthay

7 برند برتر کفش مردانه را بشناسید

«Corthay» ساخت کفش های خود را از زمانی که تنها ۱۶ سال داشت، آغاز کرد. او تا سالها بعد نیز به فعالیت خود ادامه داد تا زمانی که کفش هایش تبدیل به یکی از برترین برندهای جهان شد. طراحی کفش های این برند فرانسوی مطابق مد روز و بی نظیر است.


4. Church

7 برند برتر کفش مردانه را بشناسید

این برند انگلیسی، همان طور که از نام اش پیداست، از کلیسای «St. James' End» واقع در نورث‌همپتون انگلستان متولد شده است. در سال ۱۹۹۰ پرادا این کلیسا را خرید و آن را تبدیل به مکانی برای تولید کفش های خود کرد. طراحی این کفش ها به گونه ای است که هیچپگاه از مد نمی افتند.


5. Crockett & Jones

7 برند برتر کفش مردانه را بشناسید

این برند در سال ۱۸۷۹ توسط «Charles Jones» و «Sir James Crockett» در نورث‌همپتون انگلستان متولد شد. طراحی سنتی این کفش ها بی نظیر است. این برند در ابتدا تنها کفش های مردانه تولید می کرد اما به تدریج کفش های زنانه خود را نیز روانه بازار کرد.


6. J.M. Weston

7 برند برتر کفش مردانه را بشناسید

این برند کار خود را از اواخر قرن ۱۹ در لیموژ فرانسه آغاز کرد.« Édouard Blanchard» کارخانه خود را در سال ۱۸۹۱ و با ساخت کفش های زنانه و مردانه راه انداخت و کمی بعد توانست به کمک پسرش تولیدات خود را با روش های مدرنی که در آمریکا مورد استفاده قرار می گرفت، تطبیق دهد و تبدیل به یکی از بهترین برندهای کفش در جهان شود.


7. Aubercy

7 برند برتر کفش مردانه را بشناسید

این برند زیبای فرانسوی کار خود را از سال ۱۹۳۵ آغاز کرد. از نظر طراحی منحصر بفرد است و می خواهد حس خاص بودن را به مشتریان خود نیز، زمانی که کفش های آن را به پا می کنند، منتقل کند. قیمت این کفش ها با توجه به سایزشان تغییر می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • malii

      چقدر زشتن

    • بدون نام

      کفش فقط چرم تبریز
      اصالت، استحکام، زیبایی، البته با قیمت خوب
      موجب اشتغال کارگر ایرانی و استحکام خانواده ها و کم شدن مشکلات اقتصادی

    • بدون نام

      شوهر منم همیشه برند واسه من و دخترم میخره خودش چرم تبریز استفاده میکنه چه قدر این ادم دوس داشتنیه خدا می دونه یعد ه2 سال بازم جوابم بهش بــــــــــــلــــــــــــــــــه س خدا اونو واسه منو دخترم حفظ کنه

    • مجتبی

      انصافا کفش تبریز حرف نداره عالیه ... اگر تبلیغات خوب برای تولیدات کفش تبریز صورت بگیره عالی میشه

    • علی

      چرا برند های برتر کفش ایرانی رو معرفی نمیکنی؟ مثلا الآن ما دسترسی به این برند های خارجی داریم؟ وات د فاز؟

    • محمد

      بهترین کفش چرم رو ایران تولید میکنه کفش چرم اصل میخواین باید سراغ تولید کنندگان دستی برید هم چرم طبیعی و قیمت مناسب داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج