adexo3
۲۶۳۸۴
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

راهنمای خرید قاب موبایل

ممكن است آدم وسواســـی نباشید اما مسلما دوست ندارید وسایل‌تان زود شكل خود را از دست بدهد؛ به‌خصوص گوشی آیفون‌ گران‌قیمت‌تان. تنها راه برای نو ماندن نیز محافظت از آن است



راهنمای خرید قاب موبایل

برترین ها:

راهنمای خرید قاب موبایل


مناسب خانم‌های جوان

اين قاب برای خانم‌های جوان كاملا مناسب است، به‌خصوص كسانی كه كمی نسبت به نگهداری گوشی خود حساس هستند چون قاب مانند یك كیف كوچك دستی است، گوشی در محفظه آن جا می‌گیرد و در آن نیز بسته می‌شود و با نواری محكم می‌شود تا حتی در صورت زمین خوردن گوشی نیز آسیب نبیند.
حدود قیمت:۳۵ هزار تومان

راهنمای خرید قاب موبایل

هدیه خوب برای مادرها

اگر قصد دارید برای مادر یا همسرتان یك قاب زیبا و مناسب بخرید، این قاب كاملا مناسب است. قاب جنسی از چرم دارد و دوخت‌های چهارخانه آن به همراه نگین‌های متعدد از آن ظاهری متفاوت ساخته است تا جایی كه شبیه یك كیف پول كوچك زنانه شده ‌است.
حدود قیمت:45 هزار تومان

راهنمای خرید قاب موبایل

هم سنتی، هم مدرن

روی تعدادیاز قاب‌ها ۱۰ شعار معروف چینی برای یك زندگی بهتر حك شده ‌است و اگر از علاقه‌مندان فرهنگ شرق دور هستید، این قاب استیل می‌تواند به شما حس داشتن یك وسیله تزيينیكهن را هدیه كند. در ضمن اين قاب به خوبی نیز از گوشی شما محافظت می‌كند.
حدود قیمت: 65 هزارتومان


راهنمای خرید قاب موبایل

اگر گوشی را در كیف می‌اندازید

اگر خیلی قاب‌های مرسوم را دوست ندارید و تنها یك كیف كوچك می‌خواهید كه در موقع لزوم گوشی را در آن قرار دهید، از این قاب ظریف چرمی خوشتان خواهد آمد؛ به خصوص اگر عادت دارید گوشی را كنار دیگر وسایل‌تان در كیف بیندازید.
حدود قیمت:65 هزار تومان


راهنمای خرید قاب موبایل

نا منظم‌ها نخرند

این قاب پارچه‌ای تمام گوشی شما را مي‌پوشاند تا آسیبی نبيند. در ضمن اینكه باز كردن در آن كاملا راحت و بدون دردسر است چون آهنربایی است و از بالا باز می‌شود البته اگر خیلی آدم منظمی نیستید، این قاب را به هيچ عنوان توصیه نمی‌كنیم چون پارچه روشن آن سريع كثیف می‌شود.
حدود قیمت:65 هزار تومان


راهنمای خرید قاب موبایل

راهنمای خرید قاب موبایل

خانه‌ای با دودكش بادكنكی

اگر به دنبال قابی با طرح و رنگ‌های شاد هستید، حتما نگاهی به این قاب‌ها بیندازید، این قاب هم برای محافظت از گوشی به اندازه كافی محكم است و هم طرح شاد و بامزه آن می‌تواند نظر هر كسی را جلب كند. علاوه بر اینها كاربری‌های گوشی شما را هم محدود نمی‌كند چون برای تمام پورت‌ها و كلیدها جای ویژه دارد.
حدود قیمت:35 هزار تومان


راهنمای خرید قاب موبایل

خسته‌كننده نیست

چهارخانه‌ها از آن طرح‌هایی است كه همیشه طرفداران خاص خود را دارد، به خصوص رنگ‌های ساده‌تر آن، چون به راحتی با وسایل دیگر هماهنگ می‌شود. ‌این قاب پارچه‌ای چون رنگ‌های ساده‌ای دارد، خیلی زود برایتان خسته‌كننده نمی‌شود. در ضمن اینكه جلوه تازه‌ایبه گوشی‌تان می‌دهد.
حدود قیمت:55 هزار تومان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • atena

      INA K HAMASH BARA IFONE

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج