جاباما
۳۰۶۷۱۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

۳ راه حل ساده برای داشتن فردایی مفیدتر

گاهی بی‌برنامگی و آشفتگی‌های ذهنی باعث می‌شود که نسبت به فردای خود دیدگاهی منفی پیدا کنیم. گاهی گوشه‌ی چشمی به فردا داشتن باعث کم شدن استرس‌ها و فشارهای ذهنی ما خواهد شد.

zoomit.ir - حمیده خادم زاده: گاهی بی‌برنامگی و آشفتگی‌های ذهنی باعث می‌شود که نسبت به فردای خود دیدگاهی منفی پیدا کنیم. هر چند که همواره توصیه می‌شود در زمان حال زندگی کنیم، اما گاهی گوشه‌ی چشمی به فردا داشتن باعث کم شدن استرس‌ها و فشارهای ذهنی ما خواهد شد.

بیشتر مردم به این نکته توجه دارند که روز خود را چطور آغاز کنند تا بازدهی بالاتری داشته باشند؟ اما تعداد کمی به این درک رسیده‌اند که اهمیت داشتن یک رژیم غذایی خوب در یک روز، مربوط به پایان رساندن آن روز است. یک پایان خوب، راه حل ساده‌ای دارد که بچه‌های دبستانی هر روز برای روز بعد خود درگیر آن هستند. نکات زیر، مواردی هستند که لازم است آن‌ها را به انتهای برنامه‌ی روزمره‌ی خود اضافه کنید:

3 راه حل ساده برای داشتن فردایی مفیدتر

۱- از قبل آمادگی داشته باشید

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که صبح‌ها با عجله و کلافگی مشغول آماده شدن برای رفتن سر کار هستید، از بچه‌های دبستانی یاد بگیرید. در دوران مدرسه، مادران معمولا به فرزندان خود یاد می‌دهند که پیش از خواب وسایل فردا را آماده کنند.

حالا سال‌ها از آن دوران گذشته و ما تازه ارزش این توصیه را می‌فهمیم. .پس قبل از این که سر به بالین نرم خود بگذارید، چیزهایی که برای فردا لازم است را آماده کنید و چشم اندازی از فردای مبهم خود متصور شوید.

۲. برنامه‌ی فردای خود را بررسی کنید

نیم نگاهی به برنامه‌ریزی فردا باعث می‌شود که از لحاظ ذهنی و روانی آمادگی بهتری برای فردای خود داشته باشید. چرا که به شما اجازه می‌دهد کارهای خود را اولویت‌بندی کنید. اگر کاری باید انجام شود آن را در نظر بگیرید و اگر لازم نیست آن را حذف کنید. ضمن این که برای قرارهای ملاقات آماده‌تر خواهید بود.

با بررسی برنامه‌ریزی خود، این شانس را دارید که یک کار معوقه را که تا به حال امکان انجامش نبوده، به لیست کارهای خود اضافه کنید. بنابراین، یک فرصت طلایی برای تجسم فردا فراهم کرده‌اید.

3 راه حل ساده برای داشتن فردایی مفیدتر

۳. کمی مرتب‌تر و تمیزتر باشید

پوست شکلات را دور بیاندازید. کتاب‌های پخش شده رو میزتان را مرتب کنید. کتی را که قبلا روی نزدیک‌ترین صندلی پرت کرده‌اید، به جالباسی آویزان کنید. مرتب کردن و نظم دادن به اطراف، آشفتگی ذهن و روان شما را کمتر خواهد کرد.

حتما لازم نیست این تمیزکاری به صورت کار فیزیکی باشد. شما می‌توانید یک نظم و ترتیب الکترونیکی هم ایجاد کنید. چگونه؟ سری به ایمیل خود بزنید. بعضی ایمیل‌ها فقط فضای اینباکس شما را بیخودی اشغال کرده‌اند. آنها را پاک کنید. این کار به شما نوعی احساس تازه شدن می دهد. تازه شدن برای شروع یک فردای تازه‌تر.

3 راه حل ساده برای داشتن فردایی مفیدتر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج