۳۳۴۴۹
۲۶ نظر
۵۰۴۹
۲۶ نظر
۵۰۴۹
پ

نشانه‌هاي عاشقي

نشانه هایی که اثبات می کند شما عاشق هستید

آيا اين عشق است، يعني عاشق شده‏ ام؟ هميشه به او فکر مي‏کنم، مي‎خواهم همه جا حضور داشته باشد، اگر نباشد دلتنگ مي‏شوم، وقتي مي‏خندد خوشحالم و وقتي گريه مي‏کند، ناراحت مي‏شوم، هماني را مي‏خواهم که او مي‏خواهد. به طور حتم اين عشق است.

زندگی مثبت: آيا اين عشق است، يعني عاشق شده‏ ام؟ هميشه به او فکر مي‏کنم، مي‎خواهم همه جا حضور داشته باشد، اگر نباشد دلتنگ مي‏شوم، وقتي مي‏خندد خوشحالم و وقتي گريه مي‏کند، ناراحت مي‏شوم، هماني را مي‏خواهم که او مي‏خواهد. به طور حتم اين عشق است.

عشق چيست؟

از قرن‏ها پيش عشق احساس قلبي شناخته مي‏شده است اما از قرن هجدهم به بعد که علم قلب‏شناسي بال و پر گرفت، جايگاه عشق به مرور متزلزل شد تا آنکه در نهايت در قرن بيستم، عشق احساسي توليد و کنترل شده از سوي مغز و نتيجه فعل و انفعالات شيميايي در بدن خوانده شد. با پيشرفت هر چه بيشتر علم، مشخص شد عشق نتيجه واکنش متقابل مغز (مراکز مربوط به غرايز، احساسات و منطق) و قلب است. ده‏ها هزار نورون اطلاعات دروني را به مغز مخاطره مي‏کنند و در نهايت مرکز مربوط به غرايز اين اطلاعات را بررسي کرده و دستور بروز عکس‏العمل‏هاي فيزيکي مثل تندشدن ضربان قلب، سرخ شدن پوست و عميق‏تر شدن تنفس را صادر مي‏کند.

نشانه هایی که اثبات می کند شما عاشق هستید


آيا واقعا عاشقي؟

برخي نشانه‏ ها مي‏تواند به شما اثبات کند که عاشق طرف مقابل هستيد و او هم به همان اندازه شما را دوست دارد.


۱ به سمت هم کشيده مي‏شويد

يکي از نشانه ‏هاي عشاق اين است که از کنار هم بودن احساس غرور مي‏کنند و همديگر را در مقابل ديگران به‏ گونه ‏اي توصيف مي‏کنند که انگار برترين هستند. در مقابل افرادي که همديگر را دوست دارند اما عاشق واقعي نيستند، عيوب همديگر را بيشتر از خوبي‏هاي هم مي‏بينند و هر يک در رابطه احساس حقارت مي‏کنند.

۲ با هم خوش مي‏گذرانيد

وقتي عاشقيد حضور طرف مقابل لذت‏بخش است و در عين داشتن اضطراب، فرد عاشق احساس لذت مي‏کند و اين درواقع همان تقابل عقل و احساس است. وقتي با فردي قراري عاشقانه داريد، اما احساس افسردگي خستگي و سردرگمي مي‏کنيد يعني يا شما عاشق نيستيد يا طرف مقابلتان.

۳ هميشه براي هم حاضريد

وقتي با او تماس مي‏گيريد حتي اگر در جلسه کاري باشد پاسخ شما را کوتاه هم که شده مي‏دهد. هميشه خوش خلق است و به دنبال فرصتي براي ديدنتان مي‏گردد. تمامي اين کارها يک معنا دارد طرف مقابل عاشق شماست. شما اولويت اول او هستيد، او مي‏خواهد اين حس را نشانتان دهد. اگر طرف مقابلتان به شما زنگ نمي‏زند خود را با کار سرگرم کرده و وقتي با شماست مرتبا با تلفن حرف مي‏زند يعني عاشقتان نيست.

۴ نگران هم هستيد

وقتي با هم هستيد از شما مي‏پرسد که روز خوبي را گذرانده‏اي يا نه و اينکه شما مشکلي نداري؟ به عبارت ديگر فرد عاشق نيازهاي نارسيسيک خود را فراموش مي‏کند و به ديگري گرايش مي‏يابد. اين گرايش نه از روي احترام، بلکه به خاطر عشق است. اگر طرف مقابلتان توجه زيادي به شما نشان نمي‏دهد و مشکلات درگيري‏ هايتان براي او مهم نيست، چشم و گوشتتان را بهتر باز کنيد.

۵ آسيب‏ پذيريد

فرد عاشق دوست دارد براي طرف مقابل از خود بگويد؛ از هر آنچه که دوست دارد از کودکي‏اش و موقعيت‏هايي که از دست داده. او سعي مي‏کند اعتماد طرف مقابل را به دست بياورد البته با توصيف آنچه که هست نه آنچه که بايد باشد. معمولا خود را آسيب‏پذير نشان مي‏دهد تا در پناه ديگري امنيت و محبت را بيابد. اگر طرف مقابل شما اظهار مي‏کند که مردها و زن‏ها را خوب مي‏شناسد، مراقب باشيد. او تنها مي‏خواهد مدتي را با شما خوش بگذراند.

۶ در روياي هم هستيد

داشتن يک خانه، فرزندان زياد و زندگي رويايي. عاشق‏ها روياهاي هم را همانند يک پازل کنار هم مي‏چينند و زندگي آينده را کنار هم مي‏سازند. اگر فردي که در کنار شماست، زندگي را يکنواخت مي‏بيند و اشتياقي به روياپردازي ندارد و اهميتي به برنامه‏ريزي‏هاي شما براي آينده نمي‏دهد، خود را گول نزنيد او عاشق شما نيست. وقتي عاشق کسي هستيد، بزرگ‏ترين نگراني اين است که چگونه فرد مقابل را از احساسات خود نسبت به او باخبر کنيد.

اکثر افراد فکر مي‏کنند بايد اين کار را به صورت ناخودآگاه و در کمتر از ۳ ثانيه انجام داد اما اين بدترين روش است. اگر جزو افرادي هستيد که تصور مي‏کنيد براي ابراز احساساتتان بايد جلو برويد و به فرد مقابل بگوييد «سلام من شما را دوست دارم و مي‏خواهم با هم باشيم»، تکنيکي است که تنها باعث دورشدن طرف مقابل از شما خواهد شد. پس به اين ۶ روش عمل کنيد. به طور حتم اين روش‏ها موثرتر خواهد بود.

۷ دلتان را به دريا بزنيد

مي‏گويد ۴ ماه است که عاشق او شده اما جرات نمي‏کند به او بگويد. اما چرا؟ چون نمي‏داند عکس‏العمل او چه خواهد بود؟!

اگر عاشق هستيد به جاي انتظار کشيدن راهي براي بيان خواسته‏تان پيدا کنيد با انتظار چيزي درست نمي‏شود. پا پيش بگذاريد و به نحوي باب صحبت را باز کنيد.

۸ نگوييد عاشق شما هستم

هرگز در برخورد اول به فرد مقابل نگوييد که عاشقانه او را دوست داريد. مي‏توانيد پيشنهاد رفتن به سينما يا رستوران را به او بدهيد تا با هم بيشتر آشنا شويد. به احساسات طرف مقابل احترام بگذاريد و قدم به قدم پيش رويد.

۹ منتظر موقعيت باشيد

مطمئنا نمي‏شود در يک جمع دوستانه به خانمي گفت که عاشقش هستيد. براي اظهار عشق همه چيز بايد برنامه‏ريزي شده باشد. بهترين زمان از روز براي بيان احساسات، عصر است. البته براي بيان احساساتتان موقعيت فرد را در نظر بگيريد، اگر فرد مقابل شما درگير کار و رسيدگي به دستورات رييس خود است يا به تازگي بحثي با دوستان يا والدينش داشته، مطمئنا توجهي به اظهار عشق شما نخواهد کرد. بهتر است بعد از اينکه موقعيت مناسبي يافتيد رودررو (نه تلفني يا با فرستادن اس‏ام‏اس و ايميل) اظهارات خود را ابراز کنيد و خجالت را کنار بگذاريد.

۱۰ اصرار نکنيد، از نو شروع کنيد

به عکس‏العمل‏ هاي طرف مقابل احترام بگذاريد. اگر او درخواست شما را رد کرد، بيش از حد اصرار نکنيد. شانس ديگري به خود بدهيد و بعد از مدتي صبر (مثلا پس از گذشت چند روز) دوباره درخواستتان را مطرح کنيد. اگر در نهايت موفق نشديد به احساسات طرف مقابل بها دهيد.

۱۱ اعتماد به نفس داشته باشيد

آنچه زنان را عاشق مردان مي‏کند، ثبات‏قدم و اعتمادبه‏نفس آنهاست. پس با ترس و لرز براي اظهار عشق قدم برنداريد. اگر واقعا نمي‏دانيد چگونه بايد عشقتان را ابراز کنيد چند کتاب و مجله بخوانيد يا در سمينارهاي مربوطه شرکت کنيد. وقتي اعتمادبه‏نفستان به اندازه کافي بالا رفت، عشقتان را ابراز کنيد.

۱۲ بيش از حد رمانتيک نباشيد

در برخي فيلم‏ها مي‏بينيم که عشاق نيمه‏ شب در جنگل زير نور ماه يا در هلي‏کوپتر هنگام سقوط، عشقشان را ابراز مي‏کنند، اما بهتر است شما منطقي‏تر باشيد. براساس زندگي خودتان موقعيت مناسب را بيابيد و درخواستتان را مطرح کنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا من عاشق هستم؟

    • حدیث

      مجله جان میشه در مورد این مردای متاهل ک عاشق دخترای مجرد میشن مطلب بذارید و بگید می تونه مشکل از کجا باشه ک دردشونو دوا کنیم ط کمتر ب اعتمادو باورمون ضربه بزنن؟؟؟

    • 120

      خُب ,خدا رو شکر هنوز عاشق نشدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خيلي هم خوشحال نباش وقتي عاشق شدي مي فهمي زندگي قبلت همه كشك بوده زندگي بعد عاشقي تازه رنگ پيدا ميكنه حتي اگه به شكست بكشه

    • بدون نام

      من اصلا دوست ندارم كسي تو هلي كوپتر عشقش رو به من اظهار كنه چون واقعا ترس از ارتفاع دارم

    • علی اصغر خشکباری

      عشق یچیزی مث کشک و دوغ
      البته وقتی جیبت خالی باشه
      در صورتی که یپول کوچیکی مثلا 3000 میلیارد توی جیبت باشه عشق واقعی میشه چون با همسرت میری کانادا میری نیاگارا میری پاریس میری کوه راکی. نه مثل مه که تو کف سفر به کیش موندیم یا مثلا سفر به همین کشور همسایه عزیز ترکیه

      پاسخ ها

      • مینا72

        یه جایی خوندم زندگی مث آشه بدون کشک خوشمزه نیست

    • شاهین

      فقط میتونم تشکر کنم دمتون گرم عالی بود

    • no love

      بچه ها من عشقو بین ادما اصن قبول ندارم فقط عشق بین انسان و خدا رو میپذیرم ...واقعا عشق وجود داره؟یکی من روشن کنه !!!با کنترل کردن میشه عاشق نیود
      اصن عشق فقط عاشق ظاهر شدن طرفه ..مگه نه؟پس چه عشق پاکیه این عشقکه بخوای بخاطرش حتی بمیری؟!
      اصن قبول ندارم

    • no love

      بچه ها من عشقو بین ادما اصن قبول ندارم فقط عشق بین انسان و خدا رو میپذیرم ...واقعا عشق وجود داره؟یکی من روشن کنه !!!با کنترل کردن میشه عاشق نیود
      اصن عشق فقط عاشق ظاهر شدن طرفه ..مگه نه؟پس چه عشق پاکیه این عشقکه بخوای بخاطرش حتی بمیری؟!
      اصن قبول ندارم

    • zahra3

      من عاشق هستم ولی در حال شکست احساس قلبیم میگه طرف مقابلم هم عاشقمه ولی چون بروز نمیده خیلی عذاب میکشم میدونم دلایل خاصی داره به خاطر همین فقط میخاد به دوستیش اکتفا کنم منم چون نمیتونم دوریشو تحمل کنم قبول کردم ولی واقعا عشق زندگیرو زیرورو میکنه

      پاسخ ها

      • سميه

        ديوونگي نكن
        دلايل خاص همه اش چرندياتيه كه اين پسرا سر هم ميكنن كه آب باريكهء خودشون بند نياد! كسي كه بخواد كوه رو هم از جا ميكنه. شك نكن و همين الان بهم بزن!!!

    • eli

      Majale jan...rahaye faregh shodan az in eshgham begi mamnon misham

    • بدون نام

      من اولین و آخرین باری که شکست عشقی خوردم 16 سالم بود, خیلی بچه بودم, بعد از اون هم به هیچ دختری ابراز علاقه نکردم, چه اونایی که من ازشون خوشم اومد و چه اونایی که خودشون مایل بودن

      پاسخ ها

      • حدیث

        16 سالگی ک عاشقی نمیشه...بچگی میشه!!پس شکست عشقی هم میره پ کارش. اما چ خبر بوده اون موقع؟؟ البته من سوم ابتدائی بودم پسر همسایمون عاشقم شده تا الان ک میره خدمت سربازی...هنوز موندم چطور تو سن 9 سالگی عاشق شده!!!!

      • بدون نام

        و فرصت هایی رو که میتونستی خوشبختی رو با تمام وجود حس کنی رو از دست دادی

    • zahra3

      حدیث جون عاشقی سن و سال نمیشناسه ی احساس درونیه پاکه که ناخداگاه سراغ ادم میاد البته عشق واقعی فقط یک بار اتفاق میوفته

      پاسخ ها

      • مارال

        عشق زندگی آدم روزیرورومیکنه ممکنه به عرش ببره ممکنه به منجلاب کشیده بشه پس بادرایت وسیاست عاشق شویددوستان

      • maryam

        عاشقي يك بار و دو بار نداره.

    • مارال

      به نظرمن هروقت کاری روبااحساسات قلبی انجام دادیدنه باعقل عاشق هستید

    • رسول

      من برای اولین بار تو زندگیم عاشق شدم. دوران قشنگی بود . ولی وقتی به سرانجام نمیرسه دنیا رو سرتون خراب میشه. البته خودم هم بی تقصیر نبودم. اما من بلافاصله خواستم حرفای اشتباهمو جبران کنم ولی وقتی طرف مقابل نمیخواد ادامه بده مطمئن شدم که عشق یک طرفه داشتم. چون قبلا من اشتباهات اونو بخشیده بودم.خلاصه اینکه اگه احساساتی بشین بازنده رابطه شما هستین. یا باید باج بدین یا شکست. من راه دوم رو انتخاب کردم. اینم بگم سن من کم نیست که بگم هوس بوده. سنم بالای 30 هست . یه چیز دیگه اینکه من اصلا قبول ندارم که دخترا احساساتی ترن چون همیشه پسرا هستن که عاشق میشن. من که تو هر رابطه ای دیدم پسرا از احساس مایه گذاشتن و دخترا حسابگر بودن

    • zahra3

      اقا رسول درموردشکست عشق موافقم چون منم مثل شما میخاستم جبران کنم ولی به قول شما عشقم یک طرفه بوده ولی من هنوز نتونستم راه دومو قبول کنم ای کاش میگفتید چطور تونستید؟

      پاسخ ها

      • سميه

        ببين دختر جون يه كم سخته ولي شدنيه.
        بهترين راه حلش اول اينه كه كلاً از زندگيت حذفش كني. اس ام اس و زنگ و اينا تعطيل. عكس و فيلم تعطيل. بعد تا جايي كه نفس داري گريه كن تا خوب تخليه بشي. بعدشم يه كلمه فقط به دردت ميخوره و اون اينه "به درك"
        بعدشم برو سراغ دوستاي قديميت و مدتي رو با اونا بگذرون (دخترا). ولي اگه ديدي اونا دارن سرزنشت ميكنن اونا رو هم بيخيال شو. اگه بتوني بري كلاس يوگا هم كه چه بهتر. مهم تويي و احساسي كه داري و مهم اينه كه بتوني خودتو ببخشي و به زندگي كه بي وقفه جريان داره ادامه بدي. حيف نيست روزايي كه ميتوني با شادي بگذروني رو با فكر كردن به آدمي كه ديگه نميخواد با تو باشه هدر بدي؟ شاد بودن تنها انتقامي است كه آدم ميتونه از زندگي بگيريه...

    • رسول

      zahra3 خانم من خیلی فکر کردم که راه درست کدومه آخرش به این نتیجه رسیدم که اگه الان هم کوتاه بیام باز در آینده سر یه موضوع دیگه همین آشه و همین کاسه و من مجبورم همیشه به خاطر نگه داشتن این رابطه کوتاه بیام. اونوقته که زندگی میشه عذاب دائمی. ثانیا عزت نفس انسان ارزشش خیلی بالاتر از اینه که بخواد به خاطر یه نفر دیگه که خودشم پر از اشتباهه از دستش بده. آدما میان و میرن ولی من معتقدم آدم باید آزاده باشه و واسه هیچ چیز تو این دنیا خودشو کوچیک و خوار نکنه چون هیچ چیز این دنیا موندنی نیست. البته هرکسی صلاح خودشو بهتر میدونه. اما من میگم اگه مطمئن شدین فقط یه گزینه هستین نه یه اولویت اون رابطه رو رها کنین. عشق یه طرفه و به اصطلاح فرهاد وار رو رها کنین. اگه طرف هم عاشق شما باشه خودش بر میگرده. البته قبلش مطمئین بشین که همه تلاشتونو کردین. ببخشید زیاد حرف زدم

    • zahra3

      مرسی اقارسول ببخشید که دیر جواب میدم از همیاریتون ممنون. چند باری سعی کردم رها کنم ولی ی احساس خیلی قوی اسیرم کرده نمیدونم چیه ؟ مرسی سمیه جون از پیشنهادت ولی احساس میکنم نمیتونم تنهایی ازپسش بر بیام

    • mahshid k

      man ta hala ashegh nashodam chon nakhastam !hamishe be in eteghad daram ke adam 1bar ashegh mishe pas benazaram bayad asheghe kasi beshe ke arzeshe jangidan ba hame hata sarneveshto dashte bashe va mohemtar onam asheghet basheo eshghesho behet sabet kone to amal na to harf!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج