adexo3
۳۳۹۲۱
۷ نظر
۵۰۱۴
۷ نظر
۵۰۱۴
پ

ساعتی كه دوستش دارید

ساعت‌های ریز و درشتی كه این روزها با برندها و اسم‌ورسم‌های مختلف پشت ویترین مغازه‌ها شما را به سمت خودشان می‌خوانند انتخاب را دشوار‌تر كرده‌اند.


ساعتی كه دوستش دارید

مجله ایده آل: ساعت‌های ریز و درشتی كه این روزها با برندها و اسم‌ورسم‌های مختلف پشت ویترین مغازه‌ها شما را به سمت خودشان می‌خوانند انتخاب را دشوار‌تر كرده‌اند. به خصوص كه روز به روز تعداد ساعت‌هایی كه طراحان آنها تلاش می‌كنند تا با اضافه كردن جزئیات ریزودرشت طرفداران‌شان را مجذوب خودشان كنند، بیشتر و بیشتر هم می‌شود؛ حالا فقط كافی است تصمیم بگیرید لباستان را با چه ساعتی بپوشید یا حتی آن را با چه رنگ و طرحی هماهنگ كنید، آن وقت است كه در انتخاب میان طرح و رنگ‌های مختلفی كه از هر طرف شما را دربرگرفته‌اند، مبهوت می‌مانید! اما ما خیال داریم فاصله خواستن تا رسیدن شما را به ساعت دلخواه‌تان كوتاه‌تر كنیم. پیشنهادهای ما نمونه‌های كوچكی از انتخاب‌های شما در گالری‌های ساعت‌ فروشی این روزهاست. با ما همراه باشید و فقط انتخاب كنید.

ساعتی كه دوستش دارید



رنگین كمان ساعتی

این هم یك پیشنهاد ویژه برای شما كه عاشق رنگید. حتما تا به حال آوازه ساعت‌های هزار رنگ O`clock به گوشتان رسیده. ساعت‌هایی ایتالیایی كه بدنه و بند آنها از جنس رابر است و در نتیجه كاملا قابل انعطاف و ضد حساسیت. از طرف دیگر 39 رنگ صفحه و 29 رنگ بند در این مدل فقط بدان معناست كه شما می‌توانید رنگ ساعت‌‌تان را با لباس‌ دلخواه‌تان هماهنگ كنید!

حدود قیمت:80 هزار تومان


ساعتی كه دوستش دارید

شفاف ببینید

باز هم یك اتفاق جدید در دنیای ساعت‌های بانوان! برند ROYAL این ساعت را به عنوان جدیدترین طراحی سال ۲۰۱۳ به طرفدارانش ارائه كرده است. این ساعت تمام‌استیل و ضدآب است و یكی از ویژگی‌های طراحی آن نگین‌های مخراجی‌شده‌ای است كه روی فریم آن كار شده‌اند. آن هم نگین‌هایی كه پا به پای ساعت گارانتی دارند! شیشه این ساعت سافایر بوده، در نتیجه تا دلتان بخواهد شفاف است و همچنین با قابلیت انعكاس نور، امكان دیدن صفحه ساعت را در هر شرایطی برای شما فراهم می‌كند.

حدود قیمت:۳۵۰ هزار تومان


ساعتی كه دوستش دارید

جای عقربه‌ها خالی!

این هم یك پیشنهاد ویژه برای خانم‌هایی كه ساعت‌های اسپرت را می‌پسندند. بند این ساعت تمام‌چرم و یكی از مدل‌های منحصر به فرد كمپانی اكسنت (Axent) است. در این ساعت خبری از عقربه‌ها به شكل معمول نیست و همین ویژگی است كه آن را از مدل‌های مشابه متمایز كرده، حالا این ویژگی را اضافه كنید به ضدحساسیت بودن و مقاوم بودنش تا ۳ اتمسر زیر آب!

حدود قیمت: ۱۹۰ هزار تومان


ساعتی كه دوستش دارید

كمی منتظر بمانید

این ساعت كه بدون شك طراحی منحصر به فرد آن، علاقه‌مندان به ساعت‌های اسپرت را مجذوب خودش می‌کند یكی از طراحی‌های جدید برند RHYTHM japanاست؛ یك ساعت با بدنه تمام استیل اما به‌ رنگ مشكی و قاب رزگلد! شیشه ضدخش و قابلیت مقاومت تا عمق ۱۰۰ متری آب هم از دیگر ویژگی‌های آن است؛ اما فقط این نیست، طراحی فریم سرامیك را هم كه قابلیت جدیدی در دنیای طراحی ساعت‌ است باید به این ویژگی‌ها اضافه كنید. این ساعت از طراحی‌های جدید RHYTHM است بنابراین برای داشتن آن باید كمی منتظر بمانید.


ساعتی كه دوستش دارید

اگر اسمتان نگین است

صفحه تمام نگین این ساعت و رنگ طلایی مات آن نگاه همه ساعت‌ دوستان را به خودش جلب می‌كند. این مدل كه از طراحی‌های شناخته‌شده برند Guess است تركیبی است از قاب و بند تمام‌استیل. این مدل ضدآب و رنگ آن ثابت است و ۲۴ ماه گارانتی تعویض دارد.

حدود قیمت: ۴۲۰‌هزار تومان


ساعتی كه دوستش دارید

فرسنگ‌ها زیر دریا با لطافتی کم نظیر

این ساعت جزء جدیدترین طراحی‌های برند كاتر پیلار (CAT) است. یك ساعت با بدنه تمام‌استیل و البته رز‌گلد شده با استفاده از فناوری یونیزاسیون؛ در نتیجه كاملا ثابت و ماندگاراست! بند سیلیكنی این ساعت از جدیدترین بندهای لاستیكی است كه تا به حال به دنیای ساعت‌ها راه پیدا كرده، بنابراین مقاومت بالا و ویژگی كشسانی آن در كنار لطافتش اصلا دور از انتظار نیست و بالاخره اینكه تا عمق ۱۰۰ متری آب هم می‌توانید روی همراهی این ساعت حساب كنید.


ساعتی كه دوستش دارید

هماهنگ بپوشید

این هم یك پیشنهاد ویژه برای طرفداران ساعت‌های ست البته از نوع ظریفش! این ساعت‌ها كه از طراحی‌های برند LOND WEIL هستند، تمام‌استیل و در نتیجه ضد حساسیت‌اند، تا ۵ اتمسفر در برابر آب هم مقاومند. حتما شما هم با ما موافقید كه ویژگی‌ این ساعت‌ها تركیب هنرمندانه رنگ طلایی و نقره‌ای در طراحی، آن هم در اوج ظرافت است!

حدود قیمت هر ساعت: ۱۶۰ هزار تومان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آمیتریس

      بله!

    • ترنم

      آدم باید پولدار یاشه چنین ساعتایی رو بخره.
      ما که یه 20-30تومنیشو میخریم و تازه 4 سالم ازش استفاده می کنیم.

      پاسخ ها

      • علی اصغر

        نه کی گفته اینا مال پولداراس الآن ساعت خوب زیر 80 تومن پیدا نمیشه

    • atiehabbasi

      خیلی زیبا هستن آدم دلش میخواد با شماد هم موافقم اینا مال آدم پولداراس

    • بدون نام

      خوب که چی الان؟؟؟ هدف از این پست چی بود؟

    • یوسف

      چرا قیمت ها این قدر بالاست؟

    • میلاد

      من امروز رفتم تو یه ساعت فروشی بخدا از هرچی خوشم میومد یه قیمتایی میگفت که از زندگی نا امید میشدم 15میلیون 7.5 -10 میلیون گفتم بابا من ماشین زیر پام 8الی 9تومن پولشه مگه از چی ساختین این ساعتارو استیله که ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج