اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۶۳۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

حال خوب پاییزی چه عطر و بویی دارد؟!

هوا رو به خنک شدن می‌رود و بهتر است سراغ رایحه‌های گرم‌تر و سنگین‌تر بروید. با خنک شدن هوا کمبود ویتامین در افراد مختلف افزایش پیدا می‌کند که نوعی احساس افسردگی در فرد ایجاد می‌شود.


حال خوب پاییزی چه عطر و بویی دارد؟!

مجله ایده آل : هوا رو به خنک شدن می‌رود و بهتر است سراغ رایحه‌های گرم‌تر و سنگین‌تر بروید. با خنک شدن هوا کمبود ویتامین در افراد مختلف افزایش پیدا می‌کند که نوعی احساس افسردگی در فرد ایجاد می‌شود؛ شما می‌توانید با استفاده از رایحه‌ای دلنشين و گرم کمی بر این احساس ناخوشایند غلبه کنید تا احساس آرامش کنید.

حال خوب پاییزی چه عطر و بویی دارد؟!


برای قهوه‌ای‌ها

Leonard Homme by Leonard

حال خوب پاییزی چه عطر و بویی دارد؟!


اگر جزو آن دسته از افرادي هستيد كه روزهاي پاييزي را با يك فنجان قهوه داغ شروع مي‌كنيد رايحه اين عطر را از دست ندهيد؛ اين يك عطر مردانه با زمينه اصلي از بوي چوب و قهوه است كه براي بعدازظهر‌هاي پاييزي انتخاب منحصر به فردي است. تركيب شكوفه ترنج، درخت جوز، فلفل قرمز، بنفشه، چوب سدر و اسانس قهوه رايحه‌اي باطراوت و شگفت‌انگيز را به مشام مي‌رساند كه فقط در اندازه 100 ميل توليد شده است.


افسونگر

Gin Fizz Lubin

حال خوب پاییزی چه عطر و بویی دارد؟!

اين عطر براي بار اول در سال ۱۹۵۵ روانه بازار شد كه رايحه‌اش روز به روز در حال بهتر شدن است. رايحه جديد اين عطر بويي متفاوت، جالب و افسون‌كننده‌ دارد كه ردپاي شكوفه پرتقال، شكوفه ليموترش و نارنگي را مي‌توان در كنار تركيبات گل زنبق، تخم سرو كوهي و بلوط احساس كرد. عصاره شكوفه پرتقال و ليموترش ذهن را از مشغوليت‌هاي روزمره نجات مي‌دهد.


با چشمان بسته

Chanel Coco Noir

حال خوب پاییزی چه عطر و بویی دارد؟!


عطري كه احساس مي‌كنيد با آن خاطره داريد و رايحه‌اش براي شما آشناست، زماني كه آن را امتحان مي‌كنيد ناخودآگاه چشم‌هايتان ‌را خواهيد بست تا متوجه شويد اين بوي آشنا از كجا آمده و رايحه‌اش ذهن شما را به كدام موقعيت و مكان پرت كرده است. تركيب شدن عصاره گل رز، شكوفه ياسمن، نرگس و گل شمعداني در كنار چوب صندل، وانيل و نعناع اين معجون خوشبو را به‌وجود آوردند و توانسته‌اند عرصه رقابت رايحه‌هاي ديگر را تنگ كنند. گرماي وانيل مي‌تواند از درون گرم‌تان كند تا در غروب پاييزي حال بهتري داشته باشيد.


بوی اعتماد به نفس

I Love we You

حال خوب پاییزی چه عطر و بویی دارد؟!

اين عطر مخصوص خانم‌هايي است كه مي‌خواهند حس اعتماد به نفس و غرور خود را منعكس كنند. رايحه‌اي مناسب كه مخلوطي از گل‌هاي ميوه‌اي به همراه شكوفه نارنگي، شيريني و عصاره توت‌فرنگي و گلابي كامل شده است و براي استفاده در طول روز پيشنهاد مي‌شود. ماگنوليا، فلفل و چوب صندل از تركيبات ديگر اين رايحه هستند كه به سرعت روي پوست جذب مي‌شوند و عطري دلنشين برجا مي‌گذارند. بسته‌بندي اين عطر با نمونه قبلي‌اش كه در سال ۲۰۰۹ توليد شده بود، تفاوتي ندارد و زيبايي‌اش را به شكل استوانه‌اي به رخ كشانده است. زيركي طراح زماني به چشم مي‌آيد كه براي متفاوت‌تر بودن جعبه ردپاي پوشش چرمي در آن به چشم مي‌خورد. اگر مي‌خواهيد آراسته بودن‌تان را به رخ بكشيد اين عطر در دو اندازه ۵۰ و ۱۰۰ ميل قابل خرید است.


پیچیده و رمز آلود

Belle D`Opium

حال خوب پاییزی چه عطر و بویی دارد؟!

عطري است كاملا پيچيده و خاص كه برند ايو سن لارن روانه بازار كرده است. تركيب هلو، فلفل سفيد، زنبق، ياسمن و صندل رايحه‌اي خاص را براي فصل پاييز و زمستان به ارمغان مي‌آورد. Belle D`Opium در ۳ حجم۳۰، ۵۰ و ۹۰ ميل طراحي شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج