اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۷۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

همراه ما باشید

اصول خانه داری برای خانم های جوان

در این مطلب ۴ غذای سریع که با تن ماهی درست می شود، اصول بازيافت‌ لوازم آرايشي و ... را برای شما در نظر گرفته ایم.

اصول خانه داری برای خانم های جوان

تن ماهي يك غذاي مفيد براي شماست. قابل دسترس است و سريع آماده خوردن مي‌شود اما مثل هر غذاي تكراري ديگر اگر آن را زياد بخوريد براي‌تان خسته‌كننده خواهد شد. با اين دستورها شما مي‌توانيد با تن ماهي، 4 غذاي متفاوت آمده كنيد و 4 برابر بيشتر تنوع غذا با تن ماهي داشته باشيد.


سالاد تن، نعنا و فلفل

شما به يك چهارم فنجان نعناي خرد شده و يك فنجان فلفل دلمه‌اي قرمز و زرد خرد شده نياز داريد. آن‌ها را با يك قوطي كنسرو تن ماهي مخلوط كنيد. يادتان باشد روغن تن را دور نريزيد. چون در اين دستور از سس استفاده نمي‌كنيم. اين خوراك را هم مي‌توانيد داغ كنيد و با پاستا قاطي كنيد و هم به عنوان ساندويچ سرد ميل كنيد.


خوراك تن

يك بسته بادام زميني كوچك نمكي را در غذاساز بريزيد و قبل از اينكه خيلي ريز شود بيرون بياوريد. نصف فنجان ريحان خرد شده را با آن قاطي كنيد و با يك قوطي كنسرو تن ماهي مخلوط كنيد. بهتر است براي اين دستور از تن ماهي در روغن زيتون استفاده كنيد يا روغن تن را خالي كنيد و به جايش كمي روغن زيتون بريزيد.


ساندويچ تن يوناني

يك پياز قرمز كوچك را به‌صورت مكعب‌هاي ريز خرد كنيد. نصف فنجان زيتون سياه بدون هسته را هم خرد كنيد و با يك قوطي كنسرو تن قاطي كنيد. حالا به يك و نيم قاشق غذاخوري سس مايونز و يك قاشق چاي‌خوري فلفل سياه نياز داريد. موادتان را خوب با هم تركيب كنيد. اين خوراك را بايد سرد و به‌صورت ساندويچ مي كنيد.


خوراك تن با جعفري و ليمو

براي درست كردن اين خوراك نصف فنجان جعفري خرد شده را با نصف فنجان خيارشور خرد شده مخلوط كنيد. اين مخلوط را به همراه 2‌قاشق غذاخوري سس فرانسوي به يك قوطي كنسرو تن ماهي اضافه كنيد و خوب به هم بزنيد. مي‌توانيد اين غذا را درون‌ نان باگت بگذاريد و همراه بچه‌ها به مدرسه بفرستيد.


بازيافت

بازيافت‌هاي آرايشي

با استفاده از اين وسايل بي‌مصرف، به لوازم آرايشي‌تان سر و سامان‌ دهيد.
  • براي نگهداشتن ناخن‌گير، سوهان، لاك و وسايل ناخن، جعبه عينك مناسب‌ترين چيز است.
  • يك دستگيره آشپزخانه كنار ميز توالت داشته باشيد و اتوي موي داغ را در آن بگذاريد تا خنك شود و جايي را نسوزاند.
  • از جعبه خالي لنز براي نگداشتن قرص‌هايي كه در يك روز لازم‌تان مي‌شود استفاده كنيد و بسته‌هاي قرص را در كيف‌تان نگذاريد.
  • مي‌توانيد از جاي گيره كاغذ براي نگهداشتن، گيره‌هاي كوچك مو استفاده كنيد.
  • قوطي فلزي خالي آب‌نبات، وسيله خوبي براي نگه‌داشتن دستمال كاغذي در كيف‌تان است.


اصول خانه داری برای خانم های جوان

بچه‌داري

در تابستان با بچه‌ها چه كنيم؟

تابستان است و بچه‌ها مدرسه نمي‌روند. هوا هم گرم است و ظهر‌ها نمي‌شود آن‌ها را به حياط فرستاد، اسباب‌بازي‌هايي كه دارند هم زود تكراري مي‌شوند. براي اين‌كه بتوانيد از شر جمله معروف «مامان، حوصله‌ام سر رفت» خلاص شويد، بايد براي آن‌ها بازي اختراع كنيد. اين پيشنهاد براي سرگرم‌كردن بچه‌ها به‌مدت يك ساعت است. براي چيدن اين بازي بايد كمي وقت بگذاريد و يك نقشه گنج طراحي كنيد. مثلا فرض كنيد يك چيز هيجان‌انگيز در يكي از كمدهاي خانه مخفي كرده‌ايد. نقشه خانه را بكشيد و روي آن نشانه يا شماره بگذاريد. يك سر نخ به كودك بدهيد. مثلا يك نامه كه روي آن نوشته «زير تخت را بگرد». زير تخت يك نامه يا نوشته ديگر بگذاريد كه كودك را به يخچال مي‌فرستد.

همين‌طور ادامه دهيد و براي بعضي از نشانه‌ها يك كار طراحي كنيد. مثلا براي اينكه نوشته‌اي كه بالاي قفسه هست را به او بدهيد، بايد كاري براي‌تان انجام دهد يا جايي را مرتب كند. هر چه اين نشانه‌ها بيشتر باشد بازي بيشتر طول خواهد كشيد و كودك شما بيشتر سرگرم خواهد شد. كار لذت‌بخشي است. امتحانش كنيد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج