۳۸۰۱۹
۱ نظر
۵۱۷۹
۱ نظر
۵۱۷۹
پ

فصل گرم خرید پوشاک زمستانی

پیامک‌های تبلیغاتی یکی یکی از راه می‌رسند و خبر از آغاز فروش زمستاني برندهای پوشاک می‌دهند. با اینکه همه آنها لوکس و گرانقیمت نیستند اما استفاده از تخفیف‌ها در هر حالتی هیجان‌انگیز خواهد بود

فصل گرم خرید پوشاک زمستانی

هفت صبح: پیامک‌های تبلیغاتی یکی یکی از راه می‌رسند و خبر از آغاز فروش زمستاني برندهای پوشاک می‌دهند. با اینکه همه آنها لوکس و گرانقیمت نیستند اما استفاده از تخفیف‌ها در هر حالتی هیجان‌انگیز خواهد بود

اصولا کلمه حراج یک محرک بسیار خوب برای خرید است. موضوعی که بیشتر فروشندگان هر چند وقت یکبار از آن برای فروش و البته سود بیشتر استفاده می‌کنند. در این بین هم ترفندهای خاص خود را هم برای رد کردن لباس‌های قدیمی‌تر و یا حتی بی‌کیفيت اجرا می‌کنند. حتما شما هم این روزها متوجه حراج پوشاک در سطح شهر شده‌اید و طبیعتا عزم‌تان را برای یک خرید زمستانی جزم کرده‌اید. موضوع مهم در این حراج‌ها اسم برندهای معتبری است که تقریبا حراج و دست و دلبازی آن هم در آستانه فصل زمستان ازشان بعید است.

اینکه کدام یک از این حراج‌ها واقعی است و خرید از کدام یک برای‌تان به صرفه‌تر است موضوعی است كه در این گزارش به آن پرداخته‌ایم. به چند نمایندگی از برندهای معتبری که ‌این روزها جشنواره زمستانی خود را آغاز کرده‌اند سرکشی کرده‌ایم و قیمت‌های قبل و بعد حراج‌ها یا فروش‌های ویژه آنها را پرس‌وجو کرده‌ایم.

تخفیف نقد یا نسیه؛ کدام را انتخاب می‌کنید؟

یکی از برندهای مردانه ‌ایرانی دست به ابتکار جالبی برای جشنواره زمستانی خود زده است. البته خلوتی نمایندگی‌های فروش آن نشانی از موفقیت این طرح ندارد. گراد که تولید کننده انواع کت و شلوار، پیراهن، پالتو و لباس‌های رسمی‌ مردانه است بیشتر مورد پسند افرادی است که تیپ‌های کلاسیک را می‌پسندند. اگر این روزها تبلیغات یا فروشگاه‌های این برند به چشم‌تان خورده باشد این عبارت هم برای‌تان آشناست 20=40 ؟

فصل گرم خرید پوشاک زمستانی

وقتی برای خرید وارد نمایندگی گراد شدیم از یکی از فروشندگان درباره ‌این عبارت پرس و جو کردیم. محصولات گراد این روزها با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود و اگرمشتری لازم بداند همان موقع از این تخفیف استفاده می‌کند. راه دیگری که به مشتری پیشنهاد می‌شود این است که به جای ۲۰ درصد تخفیف می‌تواند کارت تخفیف ۴۰ درصدی را از فروشگاه تحویل بگیرد و در خرید بعدی از آن استفاده کند. این موضوع بیشتر از یک حراج تضمینی برای بازگشت مجدد مشتری‌ها برای خرید است.


حراجی که چندان واقعی نبود

بین تمام این حراج‌ها و فروش‌های فوق‌العاده خیلی از برندها نیز تنها برای مطرح شدن و اینکه مشتری‌ها را به یاد اجناس آن برند بیندازند دست به کار می‌شوند. دبنهامز یکی از همین برندهاست که معمولا مشتری‌های آن از آخرین حراجش راضی نیستند. وقتی وارد نمایندگی‌های این برند می‌شوید میزان تخفیف هر بخش از پوشاک یا کیف و کفش آن مشخص شده است. موضوع مهم اما قیمت‌های قبل و بعد از حراج است که چندان واقعی به نظر نمی‌رسد و یا کالا ارزش آن مقدار هزینه را ندارد.

فصل گرم خرید پوشاک زمستانی

بیشتر لباس‌های تخفیف دار نیز یا با سلیقه مشتری‌های ایرانی جور نیست و یا محدودیت انتخاب سایز و رنگ دارند. مشکل بعدی در نمایندگی‌های دبنهامز جابه‌جا شدن اجناس در قفسه‌هاست که تازه وقتی برای حساب کردن پای صندوق می‌روید با آن روبه‌رو می‌شوید. برای مثال کیفی که تخفیف ۵۰ درصد برای آن بخش از اجناس درنظر گرفته شده در اصل یا از کلکسیون جدید بوده و یا تخفیفی بسیار کمتر داشته که به اشتباه داخل قفسه دیگر قرار گرفته است.


جایی که کارت قرمز ارزشمند است

تبلیغات حراج زمستانی ژئوکس با 50 درصد تخفیف شروع شد اما این تخفیف شرط و شروط و قانون‌های خاص خود را دارد. ابتکار تازه‌ای که برند ژئوکس برای فروش زمستانی خود آغاز کرده استفاده از کارت قرمز است. اگر این روزها سری به نمایندگی‌های این برند بزنید حتما تعدادی کفش را می‌بینید که کارت‌های قرمزی روی آنها نسب شده است. این کفش‌ها جریمه نشده‌اند و این کارت‌ها قانون خاص خود را دارند. اگر از هر کدام از کفش‌های کارت قرمز‌دار انتخاب کنید می‌توانید یک کفش دیگر را هم انتخاب کنید، بین این دو کفش هر کدام که قیمت کمتری داشته باشد برای‌تان نیم بها محاسبه می‌شود. خرید از این نمایندگی‌ها به شرط کارت قرمز به صرفه است چراکه ‌این برند جزو نمونه‌های لوکس و گران بازار محسوب می‌شود. به گفته فروشندگان کفش‌هایی که کارت قرمز دارند در انتخاب محدودیت رنگ و سایز ندارند اما ما با انتخاب دو نمونه از آنها با محدودیت سایز مواجه شدیم.

فصل گرم خرید پوشاک زمستانی


حراجی مخصوص خانم‌ها

این روزها رگ خواب مشتری را به دست گرفتن شاید مهم‌ترین رمز موفقیت بعضی برندهاست. زارا یکی از برندهای نسبتا محبوب است که پوشاک فشن آن مشتری‌های مخصوص خود را دارد. معمولا تمام برندهای معروف و پرفروش محصولات خود را با چند درجه کیفی وارد بازار‌های مختلف می‌کنند. زارا هم یکی از همین برندهاست و از این قاعده مستثنا نیست. مدتی است که در فروشگاه یاس نمایندگی از این برند آغاز به کار کرده که هر زمان که از آنجا رد شوید تخفیف 50 درصد را روی سر در فروشگاه می‌بینید.

فصل گرم خرید پوشاک زمستانی
این پوشاک اگرچه اغلب محدودیت در انتخاب رنگ و سایز دارند اما اسم برند و قیمت‌های مناسب آن باعث شده تا این غرفه همیشه مشتریانی را برای خود داشته باشد. تقریبا بیشتر رگال‌ها مربوط به لباس‌های زنانه ‌این برند است که خیلی از آنها مناسب فصل نیستند اما باز هم قیمت دلیلي برای فروش آنهاست. بین لباس‌های این فروشگاه به راحتی تفاوت کیفیت‌ها و درجه‌بندی آنها قابل تشخیص است اما همین موضوع 50 درصد تخفیف آن هم همیشه مهم‌ترین محرک برای خرید محسوب می‌شود.


برای تابستان بیایید

یکی از برندهایی که حراج خود را خیلی زود آغاز کرد برند جین‌وست است. برندی که با یکباره گران کردن قیمت اجناسش مشتری‌هایش را حسابی دلخور کرده است. حراج این روزهای جین‌وست هیچ ارتباطی با لباس‌های مناسب فصل مخصوصا کالکشن جدید آن ندارد. حتی شاید این تخفیف‌ها راهی برای نشان دادن و رونمایی از لباس‌های زمستانی برند باشد.

فصل گرم خرید پوشاک زمستانی

این حراج مربوط می‌شود به لباس‌های تابستانی و بهاره جین‌وست که باید آن را بیشتر ترفندی برای رد کردن لباس‌های تک‌سایز و تک‌رنگ دانست. این حراج در هیچ کدام از نمایندگی‌ها یکسان نیست و بسته به پوشاک و کفش‌های باقی مانده از بهار و تابستان یا حتی سال قبل اجرا شده است. اگر از مشتریان دلخور این برند هستید می‌توانید این روزها کمی ‌از آن ناراحتی را در نمایندگی‌هایش با خرید کفش و لباس‌هایی برای سال بعدتان جبران کنید البته به ‌این شرط که بتوانید به سایز و رنگ مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید. مناسب‌ترین انتخاب در این نمایندگی مربوط به لباس‌های تابستانه است.


شهر، شهر فرنگ است

برندهای کره‌ای به دلیل کیفیت و قیمت‌های نسبتا مناسب‌شان بین ایرانی‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. دلیل دیگر این موفقیت هم طراحی ساده و استفاده از رنگ‌های باب میل مشتری‌ها بود. با گران شدن نرخ ارز و بالا رفتن قیمت این اجناس فروش آنها به شدت پایین آمد تا جایی که هر کدام از آنها تقریبا در تمام مدت فروش بخشی را هم برای فروش ویژه در نظر می‌گیرند. برای فروش ویژه زمستانی برند وینکی هیچ کدام از نمایندگی‌ها محصولات یکدست ندارند و در هر کدام با اجناس متفاوتی روبه‌رو خواهید شد.

این موضوع به دلیل یکسان نبودن کالاهای باقی مانده از فصل‌های قبلی است که ‌این حراج فرصتی برای رد کردن آنهاست. البته ناگفته نماند که شانس انتخابتان را در این نمایندگی می‌توانید بین لباس‌های پاییزه و زمستانه امتحان کنید. اگر سایزتان متناسب باشد قطعا به صرفه‌ترین خرید زمستانی برایتان اتفاق می‌افتد. برگ برنده بعدی این حراج کفش‌های تابستانی است که تک‌سایز و تک‌رنگ هستند اما قیمت بسیار مناسب آنها موضوعی است که شاید بتوانید با رنگ آنها کنار بیایید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون جوراب سفید زرشکیه رو میخوام لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج