۳۸۸۹۹۹
۳ نظر
۵۰۲۲
۳ نظر
۵۰۲۲
پ

نگاهی تازه به مانتو، پوشش بانوان ایرانی

نقش و نگار ایرانی بر پوشش ایرانی

در فصل تابستان، مانتوهای اسپرت و راحت طرفداران بیشتری دارند اما به همان اندازه بازار ‌میهمانی‌ها و دورهمی‌های عصرانه گرم است و خانم‌ها احتیاج به مانتوهای رسمی‌تر دارند تا در این تفریحات و خوشگذرانی‌های تابستانی از آن استفاده كنند؛ به همین دلیل در این شماره، سراغ ماریا بشیریان رفتیم؛ طراحی كه سعی می‌كند با استفاده از اصالت و نقوش ایرانی، محصولی لوكس و خاص ارائه كند.

مجله زندگی ایده آل - ماریا بشیریان*: در فصل تابستان، مانتوهای اسپرت و راحت طرفداران بیشتری دارند اما به همان اندازه بازار ‌میهمانی‌ها و دورهمی‌های عصرانه گرم است و خانم‌ها احتیاج به مانتوهای رسمی‌تر دارند تا در این تفریحات و خوشگذرانی‌های تابستانی از آن استفاده كنند؛ به همین دلیل در این شماره، سراغ ماریا بشیریان رفتیم؛ طراحی كه سعی می‌كند با استفاده از اصالت و نقوش ایرانی، محصولی لوكس و خاص ارائه كند.

اگر تصمیم دارید در روزهای تابستانی به یك ‌میهمانی بروید، پیشنهاد ما به شما این مانتوی گل‌دار است. جنس پارچه این مانتوی خنک از تور و پنبه است كه هنر اپلیکه با گل‌های چرمی در آن دیده می‌شود.
نقش و نگار ایرانی بر پوشش ایرانی
در این مانتو قبل از هرچیز اپلیکه‌های گل‌های دانته به چشم می‌آید. هنری كه روی مجلسی بودن این مانتو تاكید دارد. پارچه اصلی این مانتو کتان و کرپ است که با پارچه‌های خال‌خالی ترکیب شده است.
نقش و نگار ایرانی بر پوشش ایرانی
پارچه این مانتوی تابستانی از جنس کرپ است كه هنر ملیله‌دوزی روی آن دیده می‌شود. چیزی كه این مانتو را می‌تواند از مانتوهای دیگر متمایز كند، ملیله‌های آبی کاربنی و نقره‌ای است که باعث می‌شود رنگ صورتی خنثی را جذاب‌تر کند و بیشتر به چشم بیاید.
نقش و نگار ایرانی بر پوشش ایرانی
مانتوی پیشنهادی ما مانتویی است متناسب با مكان‌های خیلی رسمی از جنس کتان و کرپ؛ به کارگیری طرح فلامینگو که یک طرف مانتو حالت شنلی دارد و ملیله‌های مشکی و سرخابی در پشت و جلوی مانتو تمام توجه‌ها را به سمت خود جلب می‌كند.
نقش و نگار ایرانی بر پوشش ایرانی

پارچه‌ای که در دوخت این مانتو به کار رفته است، کتان است. تهیه ست‌های رسمی همیشه دغدغه خانم‌ها بوده است. این پارچه برای مکان‌های رسمی و مجلسی مناسب است تا مکان‌های غیررسمی. روی مانتو پروانه‌های اپلیکه شده دیده می‌شود که رسمیت خاص خود را دارد.

نقش و نگار ایرانی بر پوشش ایرانی
یك مانتوی متفاوت كه برای خاص كردن تیپ شما بهترین انتخاب است. مدل كلی مانتو مدلی است آزاد كه مناسب برای روزهای گرم تابستان است. این مانتو از پارچه خاص تور پنبه است که برای حفظ پوشش، آستری از جنس حریر زیر کار اضافه شده و هنر روبان‌دوزی به شکل غنچه‌های گل رز روی آن خودنمایی می‌کنند.
نقش و نگار ایرانی بر پوشش ایرانی
پارچه این شنل خاص و شیك از جنس شانتون است که با گل‌های جین ترکیب شده و چیزی كه این مانتو را می‌تواند از مانتوهای دیگر متمایز كند، قسمت ریش‌ریش یا هنر fringe در پایین شنل است که با چرم طبیعی این تکنیک روی آن انجام شده و باعث شده فرم مانتو بسیار خاص شود.
نقش و نگار ایرانی بر پوشش ایرانی

اگر به جای تیپ‌های اسپرت و فانتزی، یک ست کلاسیک را ترجیح می‌دهید، سراغ این مانتو بروید. این مانتو از پارچه ساتن آبی دوخته شده که مناسب برای خانم‌هایی لاغراندام است. خاص‌ترین بخش این مانتو، تکنیک گلدوزی است که با گل‌های رنگی این نمونه را متفاوت کرده است.
نقش و نگار ایرانی بر پوشش ایرانی

* طراح لباس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مانتوها روکجا میفروشن مابریم بخریم؟

    • بانو رز

      خب کو کجاس؟بگین تا بریم بخریم.والا تو بازار که همش مانتوهای جلوباز و ای ام کویین و فلانه.

      پاسخ ها

      • الهام

        ای ام کویین رو خوب اومدی،خخخخ.،واقعا راست میگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج