۳۹۷۶۷۷
۲ نظر
۵۰۲۱
۲ نظر
۵۰۲۱
پ

چه سشواری مناسب مدل موی شماست؟

اخیرا سشوارهایی تولید شده اند که قابلیت های زیادی دارند. به عنوان مثال شما می توانید با توجه به مدل موی خود، از فر گرفته تا صاف، سشواری مناسب برای موهایتان تهیه کنید. در اینجا بهترین مدل های سشوار را که برای حالت های مختلف مو طراحی شده اند، به شما معرفی می کنیم.

برترین ها: هنگامی که صحبت از تکنولوژی می شود، ذهن همه ما به سمت گوشی موبایل، کامپیوتر، ساعت هوشمند و... می ورد، تنها چیزی که در موردش فکر هم می کنیم، سشوار است.
اما اخیرا سشوارهایی تولید شده اند که قابلیت های زیادی دارند. به عنوان مثال شما می توانید با توجه به مدل موی خود، از فر گرفته تا صاف، سشواری مناسب برای موهایتان تهیه کنید. در اینجا بهترین مدل های سشوار را که برای حالت های مختلف مو طراحی شده اند، به شما معرفی می کنیم.
چه سشواری مناسب مدل موی شماست؟

موهای ضخیم
برای افرادی که موهای ضخیمی دارند، سرعت بالای سشوار مهم ترین چیزی است که باید به آن توجه کنند. با انتخاب سشواری نامناسب، حالت دادن موهایتان کار وقت گیر و سختی می شود به طوری که ممکن است آن را از خستگی رها کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سشواری با قدرت بالا تهیه کنید که به سرعت و بدون هیچ آسیبی، موهایتان را خشک کند یا حالت دهد.
Parlux ۳۸۰۰ Ceramic & Ionic Dryer
این مدل سشوار یکی از مدل های محبوب میان خانم هاست زیرا نه تنها قدرت فوق العاده ای دارد و موهای شما را در کمترین زمان خشک می کند، بلکه آنها را درست مانند ابریشم، لطیف و نرم می سازد. با این مدل سشوار دیگر نیازی به آرایشگاه رفتن نیست. خودتان در خانه هم می توانید موهایتان را به زیباترین شکل حالت دهید.
چه سشواری مناسب مدل موی شماست؟

BaByliss Pro Nano Titanium Volare
این مدل یکی دیگر از سشوارهایی است که برای موهای ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد. این سشوار ۲۰۰ واتی حتی ضخیم ترین موها را نیز با سرعتی بسیار بالا حالت می دهد. به علاوه به گونه ای طراحی شده که آنها را درخشان می کند، بدون این که آسیبی برساند.
چه سشواری مناسب مدل موی شماست؟
Dyson Supersonic Hair Dryer
این سشوار برای افرادی که می خواهند در خانه موهای خود را زینت دهند، ساخته شده است. شما می توانید با کم و زیاد کردن دمای آن، جلوی آسیب موهایتان را بگیرید. اگر چه این مدل برای تمام مدل موها مناسب است، اما بهترین استفاده را از آن، افرادی که موهای ضخیم دارند، می کنند.

چه سشواری مناسب مدل موی شماست؟
موهای نازک
خانم هایی که موهای نازکی دارند نیز در انتخاب سشواری مناسب برای موهایشان به مشکل بر می خورند. از آن جهت که تار موهای نازک زود آسیب می بیند، سشواری مناسب برای این مدل مو باید دمایی پایین داشته باشد. پس اگر شما هم جزو این گروه هستید، به دنبال سشواری باشید که قدرت پایینی دارد و در حین حال به موهایتان حجم می دهد تا پرپشت تر به چشم آید.
چه سشواری مناسب مدل موی شماست؟
۳ Featherweight ۲ Dryer
این سشوار از آن جهت که به موها حالتی نرم و درخشان می دهد، مورد توجه بسیاری از خانم ها می باشد. نگران تخت شدن موهایتان نباشید، این سشوار ۱۸۰۰ واتی، به موهایتان حجم و آن را پر پشت تر نشان خواهد داد. از آن جهت که این سشوار کارش را خوب بلد است، به هیچ عنوان به موهایتان آسیب نخواهد زد.
چه سشواری مناسب مدل موی شماست؟
Infiniti Pro by Conair AC Motor Dryer
اگر به دنبال سشواری هستید که کارایی زیادی داشته باشد، این مدل را به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید با روشن کردن دکمه ای روی آن، موهایتان را نرم و براق و با خاموش کردنش، آن را حجیم کنید.
چه سشواری مناسب مدل موی شماست؟
موهای فر
خانم هایی که موهای فر دارند، از دردسرهای خشک کردن آن آگاهند. اگر سشواری که انتخاب می کنید، مناسب مدل موهایتان نباشد، موهایتان وز و بد حالت خواهد شد. به همین دلیل ما سشوری را به شما پیشنهاد می دهیم که قابلیت تنظیم کردن دما و سرعت را داشته باشد. این مدل بهترین انتخاب برای مو فرفری ها خواهد بود.
چه سشواری مناسب مدل موی شماست؟
Babyliss Pro Portofino 6600 Nano Titanium Hair Dryer
این مدل سشوار با 3 سرپوش متفاوت، شما را راضی نگه خواهد داشت. به علاوه طوری طراحی شده است که حجم اضافی موهایتان را نیز خواهد گرفت.
چه سشواری مناسب مدل موی شماست؟
Infiniti Pro by Conair Translucent Dryer
این مدل سشوار برای خانم هایی که نمی خواهند پول زیادی بپردازند، مناسب است. با استفاده از آن، موهایی نرم و براق خواهید داشت.
چه سشواری مناسب مدل موی شماست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونهایی که سرشون خلوت هست و چهار تا نخ شوید رو سرشون هست چی ؟ کدوم سشوار؟ خب اونها هم گناه دارن (((((:

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوشته واسه کم پشت ها کدوم خوبه. که حجیم می کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج