adexo3
۳۹۸۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

سرمایه اجتماعی را فراموش نکنید

سادگی، کلید موفقیت برند

نتیجه ی یک تحقیقات گسترده ی چند بازاری، نشان داد که مک دونالد، نوکیا و آمازون از برندهایی هستند که به ارائه‌ی سادگی و بهبود زندگی مشتریان توجه دارند.

نتیجه ی یک تحقیقات گسترده ی چند بازاری، نشان داد که مک دونالد، نوکیا و آمازون از برندهایی هستند که به ارائه‌ی سادگی و بهبود زندگی مشتریان توجه دارند. شرکت مشاوره ی تبلیغاتی Siegel & Gale در یک نظرسنجی از ۶۱۵۲ بزرگسال در چین، دوبی، آلمان، هند، عربستان سعودی ، انگلستان و امریکا از آنها خواست تا محصولاتی با این معیارها را نام ببرند.

این مرکز مشاوره ای برند می‌گوید، گرچه ساده‌سازی همیشه آسان نیست اما بهبود زندگی مردم همیشه امکانپذیر است. و چیزی است که مردم حاضرند برای آن پول دهند. در ردیف صنایع ، رستورانها وصنایع تفریحی با کسب 900 امتیاز در بالای جدول قرار گرفتند و تنها بخشی که در این تحقیقات پیش افتاد صنعت خرده فروشی بود که با اختلاف کمی عقب ماند.

تکنولوژی و الکترونیک بخش دیگری بود که ۸۰۰ امتیاز به دست آورد، رسانه پس از آن قرار گرفت و تله کام و گردشگری در سطوح پایینتر قرار گرفتند.

سادگی، کلید موفقیت برند

پرسشگران حاضر بودند حدود 6 درصد بیشتر برای سادگی در تکنولوژی، مد، خواروبار و اتومبیل پول بپردازند. تلویزیون، سلامت و زیبایی، تلفن موبایل و رستورانها با 5/5 درصد، رسانه با 5 درصد وکارتهای اعتباری با 5/4 درصد در رتبه‌های بعد قرار گرفتند.

مک دونالد، غول فست فود و نوکیا تولیدکننده‌ی گوشی موبایل در رده‌بندی جهانی با کسب ۸۵۴ امتیاز مشترکاً به مقام اول دست یافتند.
آمازون با کسب ۸۴۵ امتیاز ار فست فودهای زنجیره‌ای بزرگی مانند برگرکینگ و KFC پیش افتاد. و در این میان فروشگاه خرده فروشی وال مارت با ۸۱۶ امتیاز از پیتزا هات Hut و استارباکس سبقت گرفت.

منبع : marketingnews.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج