اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۵۳۵
۱۹ نظر
۵۰۱۰
۱۹ نظر
۵۰۱۰
پ

۷ دلیل خیانت آقایان

چرا آقایان خیانت می کنند؟ دلیل آن می تواند صمیمیت، کنترل یا ... یا فقط اعتیاد به روابط جنسی باشد؟ کارشناسان روابط جنسی به چند دلیل خیانت آقایان اشاره می کنند.

7 دلیل خیانت آقایان

برترین ها:

چرا آقایان خیانت می کنند؟ دلیل آن می تواند صمیمیت، کنترل یا ... یا فقط اعتیاد به روابط جنسی باشد؟ کارشناسان روابط جنسی به چند دلیل خیانت آقایان اشاره می کنند.

۱. آنها از صمیمیت خودداری می کنند.

گیل سالتز، روانپزشک و پزشک عمومی می گوید: «بعضی از مردان خیانت می کنند تا از صمیمیت واقعی اجتناب کنند. زیرا صمیمیت آنها را می ترساند، بنابراین آنها با خیانت کردن، خود را از همسر یا نامزد خود دور می کنند.» بدین ترتیب نیازی نیست که کاملاً به یک نفر اعتماد کنند و در نتیجه آسیب روحی نمی بینند. فکر آنها در مورد صمیمیت و اعتماد کردن اینگونه است.

7 دلیل خیانت آقایان

2. آنها به صمیمیت نیاز شدیدی دارند.

بر عکس مورد فوق، بعضی از مردان در جستجوی صمیمیت در خارج از رابطه خود هستند. به گفته امیلی مورس کارشناس روابط جنسی بعضی از زوج ها از هم دور می شوند و درباره کمبود صمیمیت در بینشان با هم حرف نمی زنند. وقتی این اتفاق می افتد، بعضی از مردان فکر می کنند بجای حرف زدن راحت تر است که خیانت کنند.

3. آنها در ماه عسل گیر کرده اند.

می دانید که منظورمان چیست - در اول کار از هم سیر نمی شوید. ولی پس از مدتی، همه چیز راحت تر به نظر می رسد... که این چیز بدی نیست. بعضی از مردان همیشه به دنبال آن شور و شوق و هیجان ماه عسل هستند و جای دیگری به دنبال ان می گردند.

4. آنها می خواهند کنترل در دست خودشان باشد.

دکتر سالتز می گوید بعضی از مردان وفادار نیستند چون می خواهند در رابطه ای که دارند کنترل و قدرت دست خودشان باشند و خیانت کردن توپ را در زمین آنها نگه می دارد.

5. آنها اراده ندارند.

مورس می گوید که بعضی از مردان خیلی ضعیف اند. آنها مرتکب رابطه جنسی دیگری می شوند فقط بدین علت که فرصتش پیش آمد و آنقدر قوی نبودند که به این فرصت جواب منفی بدهند. درست مثل شانه خالی کردن از تعهد است.

7 دلیل خیانت آقایان

6. تا بحال گیر نیفتاده اند.

به گفته دکتر سالتز، همه خیانتکاران خیانت خود را تکرار نمی کنند، ولی شاید هم بتوانند این کار را بکنند - به خصوص اگر تا بحال به این فکر نکرده باشند که اصلاً چرا این کار را کرده اند یا اگر اصلاً دیگران برایشان اهمیتی نداشته باشند و فقط به خودشان فکر کنند.

7. آنها به دنبال تنوع هستند.

این نکته را هم به یاد داشته باشید: بعضی از مردها خیانت می کنند حتی اگر زنی که با او هستند را بسیار دوست داشته باشند. مورس می گوید: «مردها به خیانت خود اعتراف می کنند زیرا به تنوع نیاز شدیدی دارند. ولی علیرغم خوشبختی فراواان در رابطه کنونی، خیانت می کنند.» ... بله، این مضحک و غیرقابل قبول است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نازنین

      به نظر من 90درصد مردان خیانت می کنند .1 مردان اصولا دوست دارند چیزهای جدید را تجربه کنند هر چقدر هم همسرانشان از هر نظر سنگ تمام برایشان بگذارند انها باز کاری که باید بکنند را انجام می دهند حتی اگر لازم باشد کره مریخ را هم به زمین می اورند. 2 یکی دیگر از دلایل خیانت مردان سرکوب کردن انها در مقابل دیگران است که در واقع بر گرفته از رفتار خود همسرانشان است که غرور مرد شکسته می شود و او سعی می کند با خیانت ان را جبران کند. 3 دروغ گفتن یکی دیگر از دلایل خیانت است وقتی صداقت در کار نباشد و اعتماد ها از بین رفته باشد شک بردن های بی مورد خود مرد و به انزوا رفتن او یکی دیگر از دلایل مهم خیانت است که او خود را قربانی زندگی دیده وبرای رهایی از فکرهایی که توی ذهنش می اید خیانت می کند. و بسیاری موردهای دیگر...در اخر این را بگویم اخر عاقبت تمام مردانی که به همسرانشان خیانت می کنند یا ور شکستگی است و یا رنج بردن از بیماریهای شدیدو لا علاج و ریختن تمام موهای سرشان وا ز بین رفتن وجه اجتماعی است که تما م اینها بر گرفته از اه کشیدن خانمها است . موفق پیروز باشید

      پاسخ ها

      • امیرح

        با عرض معذرت نازنین خانم اما:
        نظر کاملن چرندی بود. (دو خط اول و دو خط آخر) که فقط برگرفته از احساس بود نه دلیل منطقی.
        متن مابین ایی هم که ذکر فرمودید, دو سویه است. یعنی هم برای زن امکان پذیره و هم برای مرد. هیچ کدوم (زن و مرد) برتری ندارند.
        .
        چیزی که اینجا نادیده گرفته شده همون نظر (هتی) خانم هست. که خیانت ( چه روحی و چه جسمی) هیچ دلیلی برای توجیه نداره

    • هتی

      به نظر من هیچ دلیلی واسه خیانت مورد قبول نیست

      پاسخ ها

      • امیرح

        آفرین+++ . کاملن موافقم. خیانت هیچ توجیهی نداره:-)

      • اميرمحسن

        چرا هيچ دليلي توجيهي نداره

        هر چيزي علتي داره و اون علت هم بايد ريشه اي مطالعه بشه روش - جون مادرتون احساسي برخورد نكنيد

        ببينيد اگه همه چيز از همون اول منطقي و واقعا از روي علاقه و عشق باشه هيچ وقت خيانت نمياد سراغ اون اشخاص و تنها چند درصد خيلي كم خيانت ميكنند كه اونم ريشه در روانشناسي شخصيت و مشكلات روحي و رواني در زندگي و تنوع طلبي چند درصد خيلي محدود هستش

        ولي در كل اگر پايه هاي زندگي محكم برداشته بشه خيانت ديگه معنايي نداره همين و بس

        پس خيانت هم حتما دليلي داره و ميتونيد يكي از هزاران دليل موجود باشه

    • مریم

      مئدها فقط پول پرستن و هیچ

      پاسخ ها

      • اميرمحسن

        چي شد جااااااااااااااااااان

        مرد ها پول پرستند يا خيلي ببخشيد خانوم ها پول و آهن و ... پرستند

        حالا خوبه همه هم ميدونند اكثر دخترخانوم هاي الان پول و اهن پرست هستند البته حقم دارند پشتوانه ميخوان براي خودشون و راحتي و ...

        بيچاره مرد بايد بره كار كنه و ... و وظيفشه و ... حالا شدن پول پرست

        نه عزيز من مرد ها يه سرياشون شهوت پرست و تنوع طلب هستند همين و بس نه حسوداند و نه تفرقه انداز (البته جدا از سياسيون) و ... ولي خانوما چي اكثرا حسود و جدايي بنداز و پول پرست و آهن پرست و ... هستند و اين يه واقعيته و نميشه كتمانش كرد اوكي حله

    • بدون نام

      ghalat mikonn ezdevaj mikonn mojarrad bemonn har ghalati mikhan bekonn vali ba ehsase khanomha bazi nakonn.

    • حامد

      هیچ مردی تا وقتیکه که همسرش نخواد خیانت نمیکنه.. ینی دستور از طرف همسرش بهش داده میشه .. بفهمید چی میگم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از منفیات معلومه خیلی فهمیدن!!!خیانتکار!!!:@

      • بدون نام

        آقا حامد متاسفم برای افرادی که معنی حرف شما رو نفهمیدند. کامنت قشنگی گذاشتی+++++++++++

      • هانیه

        حرفت درسته حامد جان ولی همیشه این جور نیست بلا نصبت شما و دوستان تعدادی از اقایون خیلی زیاده خواه هستند رابطه خوبی با همسرشون دارن از هر نظر ولی به زندگی بدون دردسر قانع نیستن و دوست دارن یه رابطه مخفی داشته باشن به قول معروف هر گلی یه بویی داره.

    • بدون نام

      بايد به آقا حامد اينطورجواب داد كه آقايان به هر صورت خيانتكارند چه عاشق همسرشان باشند چه نه ، درهر صورت به اولين فرصتي كه پيداكنند اصلا جواب رد نميدهند فقط ادعادارند و بس و حق اين مردا همون رفتاريه كه ميبينند نبايد توقع عشق و احترام داشته باشند.

    • سپیده

      خیانت کثیف ترین واژه دنیاست .....

    • بدون نام

      الان اقایونی هستند که خیلی زیاده خواخ تشیف دارن و رابطه خوبی با همسرشون دارن از هر نظر ولی نمی تونن بدون دردسر زندگی کنن و همیشه دنبال یه رابطه مخفی هستن . به قول معروف هرگلی یه بویی داره ،خدا نکنه یه کم ضعیف هم باشن و قدرت نه گفتن رو بلد نباشن که دیگه چه نا خواسته و چه خواسته زندگیشونو خراب میکنن .
      در همه ی خیانت ها مرد ها مقصر نیستن گاهی خود زن ها باعث دوری از همسرانشان میشوند حالا یا با کم توجهی یا با بهانه گرفتن های بی جاوهزاران دلیل دیگه ولی امیدوارم قبل از اینگه دیر بشه درستش کنن ...

    • امیرارسلان

      شکهای بی مورد از طرفین باعث خیانت مبشه. هیچکس نمیخواد اش نخورده و دهن سوخته باشه

    • احسان

      اينكار بد است

    • محمدرضا

      خانمای محترم توجه کنید که وقتی مردی خیانت میکنه طرفش قاعدتا یه زنه، پس به تعداد مردان خاءن، زنان خاءن وجود داره. پس بهتره به همهء آقایون انگ خیانت نزنید چون ضرر میکنید.

    • بدون نام

      همیشه یه علتی واسه خیانت وجود داره اما هست مواقعی هم که بدون دلیل و فقط از روی هوس و بدون فکر کردن به عواقبش این کاررو میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج