اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۹۶۰
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال ۲۰۱۳ (۲)

کازا دل مار (به اسپانیایی "خانه کنار دریا") در جزیره لانگ کاوی، در شمال غرب شبه جزیره مالزی واقع شده است. کازا دل مار ۳۴ اتاق دارد و یکی از بهترین مقصد های گردشگری برای کسانی است که به دنبال مکانی دنج و خصوصی در کشور مالزی می گردند.

رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (2)




برترین ها:
رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (1)

رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (2)

۱. کازا دل مار، لانگ کاوی

کازا دل مار (به اسپانیایی "خانه کنار دریا") در جزیره لانگ کاوی، در شمال غرب شبه جزیره مالزی واقع شده است. کازا دل مار ۳۴ اتاق دارد و یکی از بهترین مقصد های گردشگری برای کسانی است که به دنبال مکانی دنج و خصوصی در کشور مالزی می گردند. جزیره لانگ کاوی بزرگترین جزیره از ۹۹ جزیره جادویی این گروه است که همه این جزایر نزدیک به هم هستند.

تسهیلات آن شمال منظره دریا، شام و ناهار در کنار دریا، اسپا و ماساژ و ورزش های دریایی است.

کازا دل مار فقط ۱۰ دقیقه با ماشین از فرودگاه لانگ کاوی فاصله دارد و رستوران ها و کافی شاپ های فراوانی در اطراف آن قرار دارند و همه جزایر اطراف یک ساعت با آن فاصله دارند و از جاذبه های این منطقه هستند.

از فعالیت هایی که می توان در این منطقه انجام داد می توان به این موارد اشاره کرد: پیاده روی در سواحل آرام و زیبا، گشت تفریحی با قایق، پیک نیک در جزیره های اطراف، ورزش های آبی، قایق سواری، غواصی و شیرجه در آب، گردش با قایق در تالاب ها، مشاهده پرندگان، تورهای دوچرخه سواری، گلف، تله کابین لانگ کاوی، اسب سواری، ماهیگیری، خرید در بازار و غیره.


رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (2)

۲. باردسونو

هتل رستوران و اسپای باردسونو تجمل مدرن و شیکی و سادگی را یکجا جمع کرده است.

۶۲ اتاق لوکس که هر کدام با خدمات اسپای داخلی طراحی شده اند. رستوران محلی با غذاهای عالی، استخر روی بام، دورچرخه سواری، باغچه های متعدد و قهوه خوش طعم مخصوص، همه اینها فقط بخشی از تسهیلات باردسونو هستند. باردسونو نماد ملی ساختمان سبز است.


رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (2)

۳. ال ماها

گردشگاه بیابانی و اسپای ال ماها مجموعه ای لوکس در امارات متحده عربی، دبی، است. سوئیت های ال ماها همه نمای بیابان، استخر و بالکن خصوصی دارند. از بالکن خود می توانید گله های اریکس عربی یا غزال را ببینید.

رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (2)

حیات وحش منطقه به شما فرصتی عالی برای مشاهده و عکس گرفتن از حیواناتی است که در محیط اطراف آزادانه پرسه می زنند.

از فعالیت هایی که می توانید در این گردشگاه انجام دهید اسب سواری، پیاده روی در طبیعت، ماجراجویی و سافاری در بیابان، تیراندازی، شکار با شاهین و شترسواری و غیره است.


رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (2)

۴. هتل و گردشگاه خلیج صخره ای (پورتو بی)

این هتل صخره ای واقع در فانچال، پرتقال، با باغچه ها و درختان نخل محاصره شده است. منظره این صخره ها و باغچه ها با نمای زیبایی از خلیج کامل می شود.

در این هتل ۵ ستاره تک تک جزئیات با دقت خاصی طراحی شده اند. دسترسی مستقیم به دریا، مناظر زیبا، اسپای باکیفیت و غذاهای عالی این گردشگاه را درجه یک می سازند.

تسهیلات آن شامل سه رستوران، سه کافی شاپ، استخرهای متنوع، مرکز غواصی، اسپا و ماساژ، زمین تنیس، پینگ پنگ، سالن ورزش، اتاق بیلیارد، زمین بازی کودک، کتابخانه و اتاق بازی، جکوزی، سونا، پارکینگ سرپوشیده و غیره می شود.


رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (2)

رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (2)

۵. هتل و گردشگاه کوآ کی

این هتل لوکس در ساحل هوآهوی هاوایی، دارای ساحل شنی سفید رنگ، مناظر خیره کننده، آب و هوای عالی و فعالیت های هیجان انگیز برای تعطیلات از جمله اسب سواری، دوچرخه سواری، گلف، شنا، غواصی، موج سواری، قایق سواری، ماهیگیری، تماشای نهنگ ها، تور با هلیکوپتر، باغچه های گیاه شناسی، موزه و غیره است. تسهیلات هتل شامل اسپا و فیتنس، استخر و غیره می شود.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم سراوانی

      همشونو بودم خیلی خوب نیست صدای دوهول از دئری میناله خوشه

    • بدون نام

      گرانترین هتل های دنیا

    • استار

      اميد محال!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج