۴۸۸۳۰
۶ نظر
۵۰۶۳
۶ نظر
۵۰۶۳
پ

با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

در ادامه این مطلب کارهای دستی زیبایی را به شما آموزش داده ایم که به راحتی در آخر هفته می توانید آنها را بسازید.

با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید
برترین ها: در ادامه این مطلب کارهای دستی زیبایی را به شما آموزش داده ایم که به راحتی در آخر هفته می توانید آنها را بسازید.

با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید
1 مال تو، من و ما
این ایده در واقع جایی برای قرار دادن وسایل حمام هر فرد به طور جداگانه است. برای ساخت آن باید تاقچه ای در کنار سینک حمام نصب کنید. برای هر عضو خانواده یک سطل یا سبدی روی قفسه قرار دهید و نام او را با برچسب روی سطل بچسبانید.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۲.ورودی سازمان یافته

کنار در ورودی بهترین مکان برای قرار دادن وسایل موردنیاز بیرون است. برای ساخت این مکان کاربردی، یک سطل توری روی دیوار نصب کنید تا خرده ریزه های بیرون را داخل آن بگذارید. چند آویز را نیز برای آویزان کردن کلاه، کیف و کت زیر آن نصب کنید. در پایین آنها نیز می توانید میخ های کوچکی بزنید و از آنها گیره های بزرگ آویزان کنید تا کاغذ یا ورقه های موردنیاز هنگام ترک خانه را روی گیره بگذارید. سطل بزرگی زیر همه این گیره ها بگذارید و وسایل دیگر همچون دمپایی و ... را داخل آ بریزید.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۳.انبار چمدانی

از چمدان های قدیمی می توانید برای انبار وسایل کوچک استفاده کنید. برای ساخت آن، در صورت تمایل آن را رنگ کنید. در هر گوشه قسمت زیرین چرخ هایی قرار دهید. لباس یا پارچه های فصلی را درون این چمدان جمع آوری کنید و آن را زیر تخت بگذارید. فقط پیش از شروع کار مطمئن شوید ارتفاع چمدان با تخت شما همخوانی دارد و به راحتی زیر تخت جا می شود.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۴. شارژر همگانی

این در واقع یک جعبه ابزار قدیمی است که از آن می توان استفاده مدرن کرد. برای ساخت آن با درل سوراخ های تقریبا بزرگی کف جعبه ایجاد کنید تا سیم وسایل برقی از داخل آنها عبور کند. تخته را به اندازه جعبه برش دهید و آن را داخل جعبه قرار دهید. شارژر ها را به تبدیل برق وصل کنید، سیم آنها را از داخل سوراخ ها بیرون بیاورید و داخل جعبه بگذارید. هر زمان که می خواهید برق تبدیل را روشن و وسیله خود را شارژ کنید.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۵.دو در یک

این یک میز پایه بلند است که با قفسه های کتاب و چوب پیش ساخته تهیه شده است. برای ساخت این میز با ارتفاع حدود ۹۰ سانتی متر، به قفسه های کتاب ۸۶ سانتی متری و کانتر چوبی با ضخامت دو سانتی متری نیاز دارید. کانتر باید هم عرض قفسه های کتاب باشد. با استفاده از پایه و ستون های ال مانند کانتر و قفسه را به هم وصل کنید.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۶.جای جواهرات

تابلویی تزئینی می تواند نقش نگهداری جواهرات و زیورآلات شما را نیز به عهده بگیرد. برای تهیه آن، باید از کاور منفذ دار رادیاتور یا تورهای سیمی استفاده کنید و آنها را داخل قاب بگذارید. این قاب را به دیوار دراور تکیه دهید و زیورآلات خود را از سوراخ های آن آویزان کنید.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۷. قفسه وسایل حمام

با جعبه های چوبی میوه می توانید قفسه های زیبایی برای انبار وسایل حمام استفاده کنید. برای این منظور، باید جعبه ها را با پیچ و میخ به هم محکم و سپس آنها را به رنگ دلخواه رنگ کنید. جعبه ها را با پیچ به هم وصل کنید. باید مطمئن شوید که جعبه ها حسابی محکم به هم چسبیده اند زیرا قرار است روی آنها وسایل قرار دهید و باید استحکام لازم را داشته باشند. اگر بچه دارید می توانید جعبه ها را با میخ یا پیچ به دیوار وصل کنید.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۸. گنجه دیواری

این گنجه در واقع جای نگهداری کفش است اما می‌توانید از آن در آشپزخانه نیز استفاده کنید. برای این منظور بهتر است جاکفشی پلاستیکی و بی رنگ انتخاب و خریداری کنید. سه پیچ بالای در وصل کنید و با کمک روبان های رنگی زیبا، جاکفشی را از آن آویزان کنید. می توانید برای هر کدام از بخش ها برچسب رنگی بگذارید و نام وسایلی که قرار است در آن جای بگیرد روی آنها بنویسید.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۹.تاقچه نردبانی

نردبان های کوچک خانگی را نیز می توان به دکور خانه اضافه کرد. فقط باید یک رنگ درست و حسابی به آن بزنید و نونوارش کنید. سپس تخته های منفذدار روی هر پله قرار دهید و با پیچ به پله محکمشان کنید. در آخر هم وسایل تزئینی دلخواه خود را روی طبقه های مختلف نردبان بگذارید.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۱۰.ساک رخت چرک‌ها

خیلی ساده و آسان می توانید محلی برای نگهداری رخت های کثیف تهیه کنید. لبه باز پارچه روبالشتی قدیمی خود که دیگر استفاده نمی کنید را روی کارگاه گلدوزی محکم کنید و با کمک یک روبان، قلابی بالای آن بدوزید که بتوانید از میخ آویزانش کنید.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۱۱.کیف پیک‌نیک

کیف وسایل باغبانی را می توان به کیف پیک‌نیک تبدیل کرد. برای این کار فقط باید به جای بیل و قیچی، وسایل آشپزخانه داخل آن قرار دهید.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۱۲. ظروف وسایل حمام

با استفاده از گلدان های سفالی کوچک و زیبا می توانید خانه ای برای وسایل کوچک حمام تهیه کنید. برای زیباتر شدن گلدان ها، آنها را با رنگ صورتی تیره رنگ کنید و با استفاده از نوار چسب های طرحدار که در لوازم تحریر فروشی ها موجود است، لبه های گلدان ها را تزئین کنید.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۱۳.قفسه کتاب

اگر قفسه کتاب ساده ای دارید می توانید آن را به سلیقه خود رنگ آمیزی و تزئین کنید. برای این منظور، داخل آن را عکس‌برگردان زیبا بچسبانید که بتوان بعدها آن را جدا کرد. سپس با استفاده از چسب حرارتی دو لایه روبان را به جلوی قفسه ها بچسانید.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۱۴. ا نبار وسایل

یک قفسه کتاب قدیمی و چند سطل برای این کار لازم دارید. سطل ها را تمیز و سپس رنگ کنید. با استفاده از مقوای رنگی و نخ های زیبا برای هر سطل برچسبی برای محتویات داخل سطل ها تهیه کنید.


با این کارهای ساده به خانه خود نظم دهید

۱۵. جامدادی

یک روش شیک و بی هزینه برای جمع آوری مداد یا خودکار، استفاده از قوطی های خالی است. برای این کار باید آنها را با کاغذ کادوی زیبا جلد و حسابی چسب کاری کنید که کاغذ به راحتی جدا نشود. این وسیله برای میز تحریر کودکان مدرسه ای چاره بسیار خوبی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پویا نت

      مرسی عالی بود

    • nkh

      جالبه

    • بدون نام

      چه قشنگ

    • هادی

      سلام.اگه از عکسها واسه استفاده شخصی کپی بگیرم اشکال که نداره.

    • شیرین

      خیلی عاللللیه

    • سها

      عااالي ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج