adexo3
۴۸۹۵
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

در نمايشگاه بين‌‌المللي صنايع‌دستي

جلوه‌هایي از هنر ايراني

نمايشگاه بين‌المللي صنايع‌دستي از ۱۹ تا ۲۷ خرداد ماه در تهران برگزار شد؛ افراد زيادي از سراسر ايران و همچنين ساير كشورها در اين نمايشگاه حضور داشتند و جلوه‌هايي از هنر ريشه‌دار و چشم‌نواز ايراني را به نمايش گذاشتند.

جلوه‌هایي از هنر ايراني


نمايشگاه بين‌المللي صنايع‌دستي از ۱۹ تا ۲۷ خرداد ماه در تهران برگزار شد؛ افراد زيادي از سراسر ايران و همچنين ساير كشورها در اين نمايشگاه حضور داشتند و جلوه‌هايي از هنر ريشه‌دار و چشم‌نواز ايراني را به نمايش گذاشتند. گزارش تصويري ايده‌آل از ديدني‌ترين و رنگارنگ‌ترين نمايشگاه اين چند وقت اخير را ببينيد


جلوه‌هایي از هنر ايراني

اين گيوه‌هاي رنگارنگ علاوه بر زيبايي به ‌دليل جنس‌شان كه بي‌نهايت نرم و سبك است طرفداران زيادي براي خود پيدا كرده بودند.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

اين كوله‌پشتي‌هاي دست‌ساز با رنگ‌هاي گرم و شاد، زيبايي جالب توجهي دارند. اگر از طرفداران استفاده از كوله هستيد، مي‌توانيد با خيال راحت وسايل‌تان را در آن جا دهيد زيرا هم جادار هستند، هم محكم و هم يادآور هنر ايراني.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

اين هم يك ابتكار نو و جالب توجه؛ استفاده از بافت روي ظروف چوبي يا سفالي شكل كه به طرز قابل توجهي زيبا و چشمگير است.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

در ميان ايرانيان خاتم‌كاري هميشه طرفداران زيادي داشته است و به دليل طراحي كلاسيك و ساخت ويژه‌اش نفيس بودن را مي‌توان به وضوح در آن مشاهده كرد.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

امسال نه تنها فيروزه بلكه رنگ فيروزه‌اي هم بيشتر از هميشه مورد توجه است. اين سفال‌هاي فيروزه‌اي رنگ هم به‌صورت تزئيني و هم به‌صورت كاربردي قابليت استفاده دارند.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

اين كيف پول‌هاي زيبا كاملا دست دوز هستند و در آن‌ها يا از چرم استفاده شده ‌يا الياف طبيعي ديگر كه با دوخت و رنگ‌آميزي زيبا در اختيار بازديد‌كنندگان قرار گرفت.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

اين كاشي‌هاي معرق كاري شده زيبا وقتي كنار هم قرار مي‌گيرند، مي‌توانند جلوه‌اي صد چندان به ديوار‌هاي خانه يا در‌هاي اتاق‌ها ببخشند. اين شكل ديوار خانه شما را كاملا متفاوت مي‌كند.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

اين لباس‌هاي كودك محلي با رنگ‌هاي متنوع و شاد توجه بزرگ‌ترها را هم به‌خودش جلب كرده بود چه برسد به بچه‌ها. جاي يكي از اين لباس‌ها در كمد لباس كودك‌تان خيلي خالي است.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

تركيب برنج و فيروزه به اين اشيا زيبايي خاص داده است. اين كار كه فيروزه كوبي نام دارد چشم‌هاي زيادي را به سوي خود جلب كرده بود. كاربرد‌هاي آن هم فقط به تزئين ختم نمي‌شود شما مي‌توانيد در شرايط مختلف با اطمينان از اين‌كه به راحتي زيبايي و جلوه اوليه خود را از دست نمي‌دهند از آن‌ها استفاده كنيد.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

بدون هيچ توضيح اضافه‌اي؛ اين بزرگ‌ترين پته جهان است كه به دست ايرانيان ساخته شده و در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته شد.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

اين گليم بافي‌هاي رنگارنگ كاربردهاي زيادي دارند. از آن‌ها مي‌توانيد به‌عنوان پادري، بالش‌هاي كوچك روي مبل، تخت يا براي پوشش كف اتاق فرزندتان استفاده كنيد. رنگ‌هاي شاد و متنوع آن‌ها هم فضا را گرم‌تر و دوست‌داشتني مي‌كند.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

اين زيورآلات دست‌ساز تنها بخشي از زيورآلاتي است كه در نمايشگاه وجود داشت. در ساخت اين زيورآلات از هنر دست و سنگ‌هاي قيمتي و نيمه قيمتي استفاده شده است.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

حكاكي روي سنگ هم زيبايي ويژه و خاص خود را دارد و هم به دليل اين‌كه كار دست است ارزش بالايي دارد.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

در ساخت اين پادري ها از الياف طبيعي استفاده شده كه كه هم نرم هستند و هم از دوام بالايي برخوردارند و هم مشكل ايجاد حساسيت و بيماري را ندارند.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

اين شمعداني‌هاي زيبا با طراحي و ساخت كلاسيك، مناسب فضاهايي هستند كه با اين سبك هماهنگي دارند. هر‌چند اسم‌شان شمعداني است اما با لامپ‌هاي كوچكي كه در آن‌ها قرار گرفته به راحتي با استفاده از برق كار مي‌كنند.


جلوه‌هایي از هنر ايراني

اين چراغ‌هاي رنگارنگ با طرح‌هاي متنوع و با انعكاس رنگ آميزي شده نور، فضاي خانه و اتاق‌تان را متفاوت و زيبا مي‌كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی نظیرن.من که عاشق هنر ایرانیم

    • نسرین

      بسیار زیبا هستن. آفرین به دستایی که اینا رو ساخته و احسنت به این ذوق ایرانی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج