۵۰۸۵۴
۵ نظر
۵۰۵۸
۵ نظر
۵۰۵۸
پ

ساعت های لوکس و منحصر به فرد

پیشنهاد می کنیم ساعت های مبتکرانه و منحصر به فرد، لوکس و البته گران قیمت زیر را که توسط شرکت های خاص و مستقلی تولید می شوند که شاید نام بعضی از آنها را هم نشنیده باشید بینید، شاید شما هم بپسندید و مشتری شوید.

ساعت های لوکس و منحصر به فرد






برترین ها: پیشنهاد می کنیم ساعت های مبتکرانه و منحصر به فرد، لوکس و البته گران قیمت زیر را که توسط شرکت های خاص و مستقلی تولید می شوند که شاید نام بعضی از آنها را هم نشنیده باشید بینید، شاید شما هم بپسندید و مشتری شوید.

ساعت های لوکس و منحصر به فرد

UTTE از آرنولد و پسران

این شرکت سوئیسی با میراث بریتانیایی ساعتی ساخته که باریک ترین ساعت توربیلون دنیا لقب گرفته است. بدنه این ساعت مچی زیبا فقط ۸.۳۴ میلی‌متر ضخامت دارد. این ساعت به چرخ دنده A&S۸۲۰۰ مجهز است که فقط ۲.۹۷ میلی‌متر ضخامت دارد. کالیبر آن داخلی است و در تعداد محدود ۵۰ عددی به بازار جهانی عرضه خواهد شد.


ساعت های لوکس و منحصر به فرد

Kantharos از کریستف کلارت

این کمپانی فرانسوی ساعتی طراحی کرده است که زمان سنج مونوپوشر و چرخ دنده اتوماتیک داخلی دارد. این ساعت در ساعت ۱۰ خود یک زنگ دارد که با هر تغییر ساعت به صدا در می آید.


ساعت های لوکس و منحصر به فرد

Videx Tourbillon Barometer از داوینچی ژنو

این شاید تنها ساعت مچی ای باشد که فشارسنج هم در خود دارد که با توربیلون ترکیب شده است. توربیلون در فارسی به معنای چرخ‌دنگ سازوکاری است که در ساعت حرکت دورانی پیوسته را به حرکت گسسته تبدیل می‌کند. چرخ دنده های آن نیز داخلی کار شده اند. دستگاه سنجش فشار هوا در داخل این ساعت عملکرد جالب و نوینی به ساعت های مچی اضافه کرده است به طوری که تغییرات فشار در قسمت ساعت ۶ ساعت مشخص می شوند.


ساعت های لوکس و منحصر به فرد

Grand Dome R۹۲ از دابی و شالدنبرند

این ساعت ساخته شده از استیل ضد زنگ، چرخ دنده R۹۲ را در بدنه ای شیک و طراحی زیبا جای داده است. در این ساعت از طراحی چرخ دنده های چرخنده کوچک تر استفاده شده است تا با عناصر گاه شمار جفت شوند. صفحه ساعت نیز همه حرکات و چرخ دنده های ساعت را نشان می دهد.


ساعت های لوکس و منحصر به فرد

FVi No ۸ از فرانک ویلا

کمپانی اسپانیایی فرانک ویلا ساعت جدیدی به خط تولید ساعت های مچی Intrepido خود اضافه کرده است. این ساعت نوعی توربیلون اسکلتی است که تا یکصد ساعت باتری دارد. جنس بدنه آن از تیتانیوم درجه ۵ و DLC مشکی است. قاب دور ساعت از طلای قرمز ۱۸ هزار تهیه شده است. باید بدانید فقط ۸ تا این ساعت ساخته و عرضه خواهد شد.


ساعت های لوکس و منحصر به فرد

Oktopus II Moon از لیند وردلین

این برند آلمانی ۵۹ ساعت گران قیمت را در دو نسخه عرضه کرده است. ۱۲ ساعت اولیه از طلای قرمز، بند تیتانیوم DLC و قاب سرامیکی ساخته شده اند. ۴۷ ساعت دیگر نیز با بند تیتانیوم DLC و قاب سرامیکی فروخته می شوند. این ساعت زمان را با اشکالی از ماه نشان می دهد که دقیقا برابر با آن چیزی است که در آسمان تماشا می کنید.


ساعت های لوکس و منحصر به فرد

Megawind از MB&F

این سومین ساعت از سری HM۳ کمپانی MB&F است. در طراحی آن از شکل تبر برای قسمت چرخشی استفاده کرده است که روی چرخ دنده های دست ساز حرکت می کند. بندهای تیتانیومی این ساعت کیفیت خوبی دارند. این ساعت در دو نسخه طلای قرمز با روتور طلای قرمز ۲۲ قیراطی یا طلای سفید با روتور طلای ۲۲ قیراط آبی آسمانی عرضه می شود.


ساعت های لوکس و منحصر به فرد

Triad از Speake-Marin

پیتر اسپیک مارین، موسس بریتانیایی کمپانی اسپیک مارین پایه گذار تولید ساعت هایی است که سه عقربه ساعت و دقیقه روی صفحه ای باز دارد که با چرخ دنده های اتوماتیک Eros ۲ حرکت می کنند. این ساعت در ۸۸ نسخه محدود با جنس استیل ضدزنگ و قاب طلای قرمز ۱۸ قیراطی عرضه می شود.


ساعت های لوکس و منحصر به فرد

Royal Black Caviar از یورک

قاب طلایی ۱۸ قیراطی با ضخامت ۴۴ میلی‌متر ساعت با ۵۳ قطعه الماس سیاه و ۵ الماس سیاه روی تاج پوشیده شده است. بند بافت‌دار ساعت از چرم پرتوماهی که در دل اقیانوس زندگی می کند گرفته شده است و طرح آن همچون دانه‌های خاویار است. چرخ دنده مکانیکی ساعت SW ۰۷ است و قرار است فقط ۹۹ عدد از این ساعت به بازار عرضه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حدیث

      قیمتو هم میزدی دیگه...

    • نیره

      آخرین ساعتی که نشون دادید، به نظر الهام گرفته از ساعت های de grisogono، کلکسیون tondo by night هستن که بندشون از پوست galuchat که تو wiki نوشته مال یه پستانداره، نه مال یه نوع ماهی، فکر میکنم اسب. به هر حال اگر اون ساعت ها رو ببینید، متوجه میشید که فواز گروسی، طراح سوری اولین بار از این نوع چرم توی جواهراتش که ایرنا شایک، نامزد کریس رونالدو تبلیغ کرده، استفاده کرده بود.
      و در نهایت، نکته دیگه اینکه توی این ساعت هم از الماس سیاه استفاده شده بود که خاص گروسی هستنش و بزرگترین الماس سیاه سیاه هم متعلق به اونه، یعنی حتی تو انتخاب سنگ هم خلاق نبودن.

      پاسخ ها

      • شیطون

        بابا اینکاره
        مظنه رولکس چنده بازار !؟

    • شیطون

      شرط می بندم مریم سراوانی هم از اینا نداره !!!

    • اميرح

      مرسي مجله. قشنگ بود. خوشمان آمد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج