۵۱۷۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

خانه تان را با هنر آرایش کنید

بيشتر افراد بر اين باورند كه اتاق نشيمن بهترين جا براي نصب آثار هنري است زيرا افراد به دليل استقرار بيشتر در اين اتاق زمان بيشتري را در خانه با يك اثر هنري سپري مي‌كنند.

خانه تان را با هنر آرایش کنید

بيشتر افراد بر اين باورند كه اتاق نشيمن بهترين جا براي نصب آثار هنري است زيرا افراد به دليل استقرار بيشتر در اين اتاق زمان بيشتري را در خانه با يك اثر هنري سپري مي‌كنند. در برخي موارد اين نظر درست نيست. معمولا افراد در اتاق نشيمن پشت به ديواري مي‌نشينند كه روي آن آثار هنري نصب شده است و از اين رو تابلوهاي هنري، كمتر در زاويه ديد افراد قرار مي‌گيرند؛ يا در اتاق غذاخوري به دليل اينكه ممكن است از شمع هنگام صرف غذا به جاي چراغ‌ها و لامپ‌ها استفاده ‌شود، نور كافي براي به چشم آمدن آثار هنري و تابلوهاي روي ديوار وجود ندارد. فضاهايي كه در آنها بيشترين لذت و استفاده از آثار و تابلوهاي هنري برده مي‌شود، آشپزخانه، هال و ورودي و به طرز شگفت‌انگيزي حمام و سرويس بهداشتي هستند. در اين فضاها آثار و تابلوهاي هنري داراي تاثيري كامل‌تر و بيشتر نسبت به فضاهاي مهم‌تر و اصلي‌تر خانه هستند.

استفاده از آثار هنري در دكوراسيون ورودي اغلب خانه‌ها معمولا به دست فراموشي سپرده مي‌شود، در حالي كه اين فضا اولين فضايي است كه در بدو ورود به خانه توسط فرد ديده مي‌شود و استفاده از آثار هنري مي‌تواند تاثير عميق و مثبتي روي فرد بگذارد. هم‌چنين آثار هنري‌اي كه روي ديوارهاي اتاق خواب هر فردي ديده مي‌شود تاثير بسيار پررنگي روي افراد خواهد داشت.

از طرف ديگر، نحوه آويختن و به نمايش گذاشتن يك اثر يا آثار هنري بر ديوار از اهميت زيادي برخوردار است. توصيه مي‌كنيم براي انتخاب ديوار براي نصب اثر هنري مورد نظر، ابتدا در قسمتي از فضا كه بيشتر در آن حضور داريد بنشينيد يا بايستيد و ببينيد كدام ديوار بيشتر در تيررس ديد شماست، سپس ببينيد چه ارتفاعي از ديوار را مي‌توانيد به راحتي مشاهده كنيد و سپس تابلو را روي همان ديوار در ارتفاعي مناسب نصب كنيد. براي مثال در اتاق غذاخوري، اين نكته را مد نظر داشته باشيد كه شما معمولا در اين فضا به صورت نشسته روي صندلي حضور خواهيد داشت و نور اتاق زياد نيست. در سرويس بهداشتي نيز بهترين ديوار براي نصب يك اثر هنري، ديواري است كه وقتي مسواك مي‌زنيد يا خود را در آينه مي‌بينيد در مقابل ديدگان شما قرار دارد.

با كمي تامل و فكر در خصوص جاي مناسب براي آويختن اثر يا آثار هنري و هم‌چنين نحوه نصب آنها در جاي مناسب، مي‌توانيد به نتيجه‌اي موثر برسيد و از آثار هنري مورد علاقه خود در فضاهاي مختلف خانه بيشترين لذت را ببريد و استفاده لازم را به عمل آوريد.

خانه تان را با هنر آرایش کنید

۱. در اين اتاق روشن و دلباز كه پنجره‌هاي بزرگ و بدون پوشش رو به باغچه‌اي سبز دارد، نصب قاب‌هاي متعدد در اطراف پنجره توانسته بر جذابيت دكوراسيون به مقدار زياد بيافزايد. هم‌چنين استفاده از قاب‌هايي به شكل الماس در ابتدا و انتهاي رديف‌ها ايده بسيار زيبايي است.

خانه تان را با هنر آرایش کنید

۲. استفاده از دو تصوير چهره و تكرار منظم اين دو تصوير، توانسته پس‌زمينه جالبي را براي دكوراسيون اين اتاق نشيمن به وجود آورد. اين تصاوير كاملا منظم و با ترتيبي محسوس كنار هم قرار گرفته‌اند كه تعادل را در اين چيدمان ايجاد كرده است.

خانه تان را با هنر آرایش کنید

۳. در اين اتاق نشيمن، مجموعه‌اي از آثار هنري مليت‌هاي مختلف جمع‌آوري شده‌اند و طوري روي ديوار قرارگرفته‌اند كه به خوبي توسط آينه آنتيك موجود روي ديوار كنار منعكس مي‌شوند و تاثير آنها در فضا قوي‌تر خواهد شد.

خانه تان را با هنر آرایش کنید

در اين تصوير قاب عكس‌ها در داخل قسمت فرو رفته ديوار كنار هم نصب شده‌اند. در حقيقت از اين فضا به طرز جالبي هم براي به نمايش گذاشتن تابلو‌ها و هم براي قراردادن كتاب‌ها استفاده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • narges

      aali bod

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج