اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۴۶ هزار تا ۲ میلیون تومان بابت یک شب اقامت

در سرتاسر دنیا هتل رزرو کنید!

بعضی از آژانس های مسافرتی و شرکت‌ها با ادعای رزرو هتل در تمام دنیا برای مسافران ایرانی که قصد سفر به کشورهای دیگر را دارند بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای، سراغ از نوع تازه‌ای از کاسبی و کسب درآمد گرفته اند.

قیمت هتل‌ها بسته به تعداد ستاره‌ها، خدماتی که ارایه می‌دهند، نزدیکی به مراکز خرید و بانک‌ها و پارک‌ها و اماکن گردشگری متفاوت است.

بعضی از آژانس های مسافرتی و شرکت‌ها با ادعای رزرو هتل در تمام دنیا برای مسافران ایرانی که قصد سفر به کشورهای دیگر را دارند بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای، سراغ از نوع تازه‌ای از کاسبی و کسب درآمد گرفته اند.

این آژانس‌ها ادعا می کنند با گرفتن تخفیف از هتل مورد نظر و دریافت واچر برای مسافران در واقع شرایط سفر را برای آنها به شکل ساده‌تری مهیا می کنند.

در سرتاسر دنیا هتل رزرو کنید!

یکی از این آژانس‌ها برای ۵ شب اقامت در هتلی ۵ ستاره در شهر پکن چین با نام "د. ت" مبلغ۹۰۰ هزار تومان را اعلام می کند. در حالی که یکی دیگر از آژانس های مسافرتی برای تور چین همراه با خدمات ویژه گردشگری و اقامت ۷ شب و ۸ روز در همین هتل مبلغ ۱ میلیون تومان برای هر نفر دریافت می کند! این هتل غذاهای آسیایی، اروپایی سرو می کند، استخر روباز و امکان تبدیل ارز، رستوران و بانک در دسترس هستند.

کارمند آژانس در پاسخ به این سوال که بابت رزرو هتل چقدر دریافت می کنید می گوید:«مبلغی نمی گیریم، رایگان است!»

در حالی که طبق بررسی‌ها این گونه شرکت ها یا آژانس های مسافرتی با قیمتی بالاتر از آنچه هتل دریافت می کند برای مسافران در این هتل‌ها اتاق رزرو می کنند و درصدی از پولی که متقاضی بابت رزرو هتل به حساب واریز می کند را به عنوان حق الزحمه خود برمی دارند.

کارمند آژانس دیگری که خدمات رزرو هتل در سرتاسر دنیا را ارایه می دهد می گوید:«هیچ گونه اطلاعاتی راجع به حتمی بودن خدماتی که هتل ها ادعای ارایه آن را به مسافران دارند نداریم. تنها رزرو می کنیم و مسوولیتی در قبال درست بودن یا نبودن اطلاعات راجع به هتل ها نداریم، چون ما تا به حال به آنجا نرفته ایم و نمی دانیم شرایط‌‌ شان چطور است. روی سیستم من نوشته فلان هتل اینترنت و استخر روباز دارد؛ نمی دانم دروغ است یا راست! قیمت هتل ها در ایتالیا از ۱۰۰ دلار به بالا است.»

شرکت بعدی که در آگهی خود ادعا کرده درتمام دنیا برای مسافران ایرانی هتل رزرو می کند مورد بعدی است. کارمند این آژانس می گوید:«اگر بخواهید به فرانسه سفر کنید باید مشخص کنید در کدام منطقه از این کشور خواهید بود و چه هتلی مد نظر شماست. در غیر این صورت نمی توانم کمکی به شما بکنم. هتل ها را بر اساس تاریخ رزور می کنیم.در قدم اول منطقه ای که می خواهید به آن سفر کنید را اعلام می کنید.

در سرتاسر دنیا هتل رزرو کنید!

از هتل ۳ الی ۴ ستاره به بالا دارم، مثلا ۳ شب با صبحانه ۵۰۰ دلارمی شود. قیمت ها از ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار شروع می شود و تا ۱۰۰ هزار دلار هم می رسد. فرانسه دارای تعداد بسیاری زیادی هتل است و باید حتما مخشص کنید می خواهید به کدام استان سفر کنید.»

بنابراین گزارش قیمت هتل ۳، ۴،۵ و ۶ ستاره در آنتالیا ترکیه برای یک شب اقامت ۴۹ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

قیمت یک شب اقامت در هتلی در کوش آداسی ترکیه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. یک شب اقامت درکوالالامپور از ۴۶ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان است.

دهلی هند،از ۹۴ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ونکوور کانادا از ۲۶۰ هزار تومان تا ۳۶۰ هزار تومان، شانگهای چین از ۵۹ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان، لاس و گلاس آمریکا از ۵۷ هزار تومان تا ۲۶۵ هزار تومان، نیویورک ۲۳۳ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، توکیو ژاپن از ۱۸۲ هزار تومان تا ۸۸۳ هزار تومان، لیون فرانسه از ۱۳۲ هزار تومان تا ۵۵۴ هزار تومان است.

قیمت هتل ها بسته به تعداد ستاره ها، خدماتی که ارایه می دهند، نزدیکی به مراکز خرید و بانک ها و پارک ها و اماکن گردشگری متفاوت است و البته آژانس‌ها مدعی هستند قیمت های اعلام شده با هزینه مالیات و عوارض هتل هستند.

برای رزرو هتل مسافران باید "واچر" تهیه کنند. واچر در اصل سند مالکیت زمانی و نشانه ای برای قطعی شدن رزرو هتل در شهر مقصد است. با استفاده از اطلاعات واچری که برای مسافر صادر شده و ارائه آن به هتلی که رزرو کرده‌ است، شخص می تواند وارد هتل شود و سرویسی که رزرو کرده ‌است را دریافت کند.

بعضی از خدمات هتل‌ها در سرتاسر دنیا عبارتند از: حمام های محلی و سنتی،استخر روباز، کافه تریا، سونا، چتر آفتابی، استخر روباز، مینی گلف، اتاق جلسات، سرویس شستشوی البسه، جکوزی، دسترسی به اینترنت، استخر سرپوشیده، آرایشگاه، سالن بدنسازی، غواصی و وسایل غواصی، تبدیل ارز، استخر کودک، سالن بیلیارد، ورزش‌های آبی و پذیرش ۲۴ ساعته.

منبع: خبرگزاری برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

در سرتاسر دنیا هتل رزرو کنید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج