adexo3
۶۰۷۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وصله های ناجور در خانه شما!

همه ما با ذوق و سليقه‌اي كه داريم مي‌توانيم محيط زندگي خود را آن‌گونه كه دوست داريم تغيير دهيم اما هميشه داشتن سليقه كافي نيست و بايد به نكات ديگري در اين زمينه نيز توجه كرد.

وصله های ناجور در خانه شما!
مجله زندگی ایده آل: همه ما با ذوق و سليقه‌اي كه داريم مي‌توانيم محيط زندگي خود را آن‌گونه كه دوست داريم تغيير دهيم اما هميشه داشتن سليقه كافي نيست و بايد به نكات ديگري در اين زمينه نيز توجه كرد. معمولا همه ما اشتباهاتي در اين‌باره انجام مي‌دهيم كه در بسياري موارد از آنها بي‌اطلاع هستيم بنابراين مي‌توان با دانستن و رفع اين مشكلات خانه‌اي زيباتر و دوست‌داشتني‌تر داشت.


وصله های ناجور در خانه شما!

1. براي تغيير دكوراسيون قبل از وسايل، به خود خانه توجه كنيد. به خاطر داشته باشيد اگر شما بهترين و زيباترين نوع مبلمان را براي خانه خود انتخاب كنيد اما ديوارها، كف و درها قديمي و رنگ‌ و رو رفته باشد، بازهم نمي‌توانيد به آنچه مي‌خواهيد برسيد.

2. براي اتاق خواب‌ها همچنين اتاق نشيمن مبلماني متناسب با اندازه و ابعاد آنها انتخاب كنيد. براي فضاهاي كوچك بهتر است سراغ مبلماني كوچك‌تر برويد كه كمترين جا را اشغال كند.

3. براي تزئين خانه نبايد هر وسيله را با هر رنگي انتخاب كنيد و بخريد. تناسب مبلمان و پرده‌ها با اندازه و رنگ تزئينات كوچك‌تر را حتما در نظر داشته باشيد.

4. يكي ديگر از اشتباهات رايج در دكوراسيون منزل اين است كه معمولا ما تمام توجه خود را به قسمت نشيمن خانه معطوف مي‌كنيم، در حالي كه ورودي خانه اولين قسمتي است كه به چشم مي‌آيد و بايد به آن هم دقت كرد.

5. نورهاي سفيد را به تنهايي به كار نبريد. استفاده از اين رنگ لامپ، فضاي خانه را دلگير مي‌كند. اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه نورهاي زرد ناراحت‌تان مي‌كند، بهتر است از هر دو رنگ لامپ در كنار هم استفاده كنيد.

6. شما هیچ گاه لباس بسیار گشاد یا تنگ‌تر از سایز خود را به تن نمی‌کنید پس چرا گاهی مبلمانی نامتناسب با بزرگی سالن خود انتخاب مي‌كنيد؟ همیشه قبل از خرید مبل، فضای سالن خود را تخمین زده و در نظر بیاورید که در کدام قسمت ها مایل به قرار دادن مبلمان هستید.

7. هر وسیله یا طرحی که دوست دارید انتخاب نکنید بلکه به هماهنگی وسایل نیز توجه داشته باشید. یک رنگ زمینه اصلی برای فضا در نظر بگیرید و طرحی را مجسم کنید سپس وسایل متناسب را بخرید.

8. اشیای داخل اتاق باید با هم همبستگی داشته باشند. فرش روی زمین باید تناسبی بین اسباب اتاق برقراركند. فرش باید در کنار یا امتداد پایه‌های مبل، کاناپه یا میز باشد.

9. ممکن است فکر کنید اگر وسط اتاق خالی باشد فضا بزرگ‌تر به نظر می‌رسد اما حقیقت بر عکس این موضوع است و جز برای مهمانی‌های خاص مبلمان را به صورت گروهی در وسط و اطراف اتاق قرار دهید. کاناپه و میز جلوی آن را با فاصله از دیوار قرار دهید و پشت آنها را با لامپ‌ها و وسايل تزئینی بیارایید.

10. لازم نیست تمام وسايل خود را به هر قیمتی در معرض دید قرار دهید. سعی کنید زیباترین‌ها و با ارزش‌ترین‌ها را انتخاب کنید.

11. لازم نیست سلیقه شما هم تابع سلیقه پدر و مادرتان باشد. اگر سبک آنها را دوست ندارید لازم نیست از همه وسايل یادگاری آنها استفاده کنید. انتخاب یک یا 2 تکه کافی است.

12. استفاده از قالیچه‌های بیش از حد کوچک، یکی از اشتباهات رایج دکوراسیونی است. قالیچه باید به اندازه‌ای بزرگ باشد که میز و دو پایه جلویی مبلمان روی آن قرار گیرد و تنها دو پایه پشتی مبل‌ها و کاناپه‌ها روی قالیچه نباشند.

13. پرده در بهترین حالت باید دارای قدی تا روی زمین باشد زیرا در این صورت جلوه فضا را شیک‌تر خواهد کرد. پرده‌های کوتاه سبب می‌شوند دیوارها کوتاه و ناخوشایند جلوه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج