۶۲۷۹۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هواپیمایی قطر

مسابقه تورآسیایی باشگاه بارسلونا

دوحه، قطر، ۴ اوت ۲۰۱۳ - شرکت هواپیمایی قطر اخیرا حامی مالی تورآسیایی باشگاه فوتبال بارسلونا شده است و دراین راستا با برگزاری مسابقه ای در فیس بوک برای طرفداران خود این حمایت را جهت بازدید تیم از شهر بانکوک تایلند و کوالالامپور مالزی جشن می گیرد.

دستیابی هواپیمایی قطر به اهداف خود در رسانه های اجتماعی با مسابقه تورآسیایی باشگاه بارسلونا در فیس بوک همراه ما باشید

دوحه، قطر، ۴ اوت ۲۰۱۳ - شرکت هواپیمایی قطر اخیرا حامی مالی تورآسیایی باشگاه فوتبال بارسلونا شده است و دراین راستا با برگزاری مسابقه ای در فیس بوک برای طرفداران خود این حمایت را جهت بازدید تیم از شهر بانکوک تایلند و کوالالامپور مالزی جشن می گیرد.

مسابقه تورآسیایی باشگاه بارسلونا

این مسابقه فیس بوک، که از یکم تا سی و یکم ماه جولای برگزار شد، صدها هزار طرفدار جدید برای هواپیمایی قطر ایجاد کرد و طبق آمار Social Bakers سریع ترین رشد جذب مخاطب را در رسانه های اجتماعی در میان هواپیمایی ها داشته است.

دو برنده خوش شانس این مسابقه به همراه یک مهمان بلیط VIP به هرکدام از شهرهای بانکوک یا کوالالامپور دریافت خواهند کرد و شانس این را دارند تا از بازیکنان بارسلونا دریک جلسه خصوصی امضای یادگاری گرفته و همچنین از دو شب اقامت در هتل شانگریلای بانکوک (که درمیان رودخانه با شکوه "پادشاهان/Kings" واقع شده است) یا هتلی به همین نام در کوالالامپور مالزی (که بهشتی درقلب این ابرشهر به حساب می آید) لذت ببرند.

هواپیمایی قطر این امکان را نیز فراهم کرده است تا طرفدارانش بتوانند صفحه اختصاصی فیس بوک یا توئیتر خود را با یک نشان انحصاری به دلخواه خود تغییر دهند تا عشق خود را نسبت به فوتبال با دیگران به اشتراک بگذارند.

ما انتظار داریم تا مادامی که به عنوان اسپانسر اصلی بارسلونا با این باشگاه همکاری می کنیم و پیام نام تجاری خود را در جهان گسترش می دهیم، موج اضافه شدن هواداران مان همچنان ادامه یابد. شما طرفداران عزیز می توانید جهت پیگیری بیشتر در مورد تور آسیایی باشگاه در سال ۲۰۱۳ به آدرس اینترنتی facebook.com/qatarairways مراجعه نمائید.

مسابقه تورآسیایی باشگاه بارسلونا

هواپیمایی قطر، هم اکنون با ناوگانی مدرن متشکل از ۱۲۵ فروند هواپیما به ۱۲۸ مقصد تجاری و تفریحی در سراسر جهان، تنها طی ۱۶ سال فعالیت رشد سریع و چشم گیری داشته است.

هواپیمایی ما در سال جاری تا کنون شش مقصد را اضافه کرده است که عبارتند از قصیم (عربستان سعودی)، نجف (عراق)، فونوم پن (کامبوجیا)، شیکاگو (ایالات متحده آمریکا)، صلاله (عمان) و بصره (عراق).

در ماههای آتی نیز شبکه این هواپیمایی با مقاصد سلیمانیه درعراق (۲۰ اوت)، چنجو درچین (۳ سپتامبر)، آدیس آبابا دراتیوپی (۱۸ سپتامبر)، فرودگاه بین المللی کلارک در فیلیپین (۲۷ اکتبر)، و فیلادلفیا در آمریکا (۲ آوریل ۲۰۱۴) گسترده تر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسی چه مدلی زده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج