۶۳۹۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

هيچ وقت غافلگير نشويد!

وقتي كه مهمان سرزده داريد

اگر عادت به نگهداري موادغذايي در فريزر داريد و براي تهيه غذاها و دسرها بايد از بسته‌هاي منجمد شده درون فريزرتان استفاده كنيد اين نكات را حتما بخوانيد.

وقتي كه مهمان سرزده داريد


وقتي كه مهمان سرزده داريد
  • بسته بندي‌هاي موادغذايي را فقط در زماني كه تصميم داريد از آن‌ها استفاده كنيد از فريزر خارج كنيد و آن‌ها را براي طبخ آماده كنيد زيرا موادي كه از دماي انجماد خارج مي‌شوند بايد بلافاصله مصرف شوند.
  • براي باز كردن انجماد ميوه‌هـاي خام و انواع شيريني‌ها و خميرهاي مخصوص پختن شيريني بهتر است آن‌ها را روي كابينت آشپزخانه به حال خود بگذاريد تا يخ‌شان آب شوند.
  • يكي از روش‌هاي فوري براي از بين بردن انجماد بسته‌هاي موادغذايي فريزر قرار دادن آن‌ها در فر است. براي اين منظور بسته را درون پوششي آلومينيومي بپيچيد و آن را با حرارت بسيار كم براي 30 دقيقه درون فر بگذاريد.
  • بسته بندي‌هاي انواع گوشت اعم از گوشت سفيد و قرمز را درون ظرفي آب سرد قرار دهيد تا در مدت زمان كوتاهي آب شود. استفاده از آب گرم به هيچ وجه توصيه نمي‌شود.


وقتي كه مهمان سرزده داريد

  • اگر گوشت برش داده شده مانند فيله يا شامي يا كتلت را درون فريزر نگه مي‌داريد، براي خارج كردن آن‌ها از انجماد لازم نيست كاري انجام دهيد آن‌ها را مستقيم به ماهيتابه يا قابلمه منتقل كنيد.
  • براي باز كردن يخ سبزي‌ها كه در فريزر نگهداري مي‌كنيد مانند اسفناج يا كرفس كافي است آن‌ها را در آب و مقدار اندكي نمك قرار دهيد و اجازه دهيد تا بجوشند.
  • سالم‌ترين شيوه براي از بين بردن انجماد موادغذايي آن است كه اين مواد را از فريزر خارج كرده و درون يخچال بگذاريم و پس از مدتي آن را به محيط بيرون هدايت كنيم. اين روش به‌دليل آن‌كه به‌طور ناگهاني تغيير دما صورت نمي‌گيرد سالم‌ترين روش است كه البته به وقت زيادي هم احتياج دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج