جاباما
۶۴۵۳۸۵
۳ نظر
۵۰۴۳
۳ نظر
۵۰۴۳
پ

چگونگی ست کردن پرده و فرش در دکوراسیون منزل

استفاده از رنگ‌های خنثی روشی عالی برای داشتن دکوراسیونی دائمی می‌باشد. با کاربرد رنگ‌های بژ، مشکی، قهوه‌ای و یا سفید همیشه خیالتان راحت خواهد بود.

وب سایت دکو بوم: آسان‌ترین راه برای تغییر دکوراسیون فضای منزل و ایجاد حال و هوای تازه، تغییر پرده و فرش می باشد اما نگران صرف هزینه و زمان برای تغییرات کلی دکوراسیون نباشید در این مقاله گزینه هایی بسیار کاربردی برای تغییرات با انتخاب فرش و پرده مناسب و در هارمونی با فضا آورده شده است در ادامه با دکوبوم همراه باشید و متناسب با علایق و سبک دکوراسیون موجود منزل از آن ها استفاده نمایید.
چگونگی ست کردن پرده و فرش در دکوراسیون منزل

گزینه اول: رنگ های خنثی
چگونگی ست کردن پرده و فرش در دکوراسیون منزل

استفاده از رنگ های خنثی روشی عالی برای داشتن دکوراسیونی دائمی می باشد. با کاربرد رنگ های بژ، مشکی، قهوه ای و یا سفید همیشه خیالتان راحت خواهد بود. علاوه براین، رنگ های خنثی می توانند بسیار آرامش بخش و متناسب با هر اتاقی باشند.

گزینه دوم: تک رنگ
چگونگی ست کردن پرده و فرش در دکوراسیون منزل

نیازی نیست که فرش و پرده دقیقا با هم همخوانی داشته باشند. فقط باید باهم خوب ترکیب شوند و هارمونی در فضا را افزایش دهند. اگر فرش شما سبز ملایم است، پرده ای با رنگ سبز آهکی مناسب می‌باشد. زمانی هر دو از یک خانواده رنگ باشند، اشتباه کمتری پیش خواهد آمد و در حین سادگی دکوراسیونی متعادل خواهید داشت.

گزینه سوم: طرح های مشابه
چگونگی ست کردن پرده و فرش در دکوراسیون منزل
چگونگی ست کردن پرده و فرش در دکوراسیون منزل

بسیاری از فرش‌ها در طرح های مختلفی و با پترن های متفاوت ارائه می شوند که بتوان به راحتی آن ها را با پرده هماهنگ کرد. هماهنگی طرح یا پترن فرش و پرده در منزل به شما امکان هماهنگی بدون تغییر کلی دکوراسیون را داده و در یک نگاه بسیار هماهنگ و زیبا به نظر میرسد.

گزینه چهار: بافت
چگونگی ست کردن پرده و فرش در دکوراسیون منزل

این گزینه راه حلی مفید برای هماهنگ کردن پرده و فرش بدون نیاز به تغییر کلی دکوراسیون در منزل است. فرش کرکی را با پرده کرکی هماهنگ کنید. به‌خاطر داشته باشید این موضوع از این جهت که نمود خیلی واضحی در دکوراسیون ندارد ممکن است مورد توجه قرار نگیرد اما برای کسانی که به جزئیات اهمیت می دهند و به نکات ریز در دکوراسیون بها می دهند می تواند راهکار خوبی باشد البته می تواند برای تاثیرگذاری بیشتر با گزینه های ارائه شده در بالا نیز ترکیب شود.

گزینه پنج: رنگ سوم و رنگ های مکمل
چگونگی ست کردن پرده و فرش در دکوراسیون منزل

به خاطر داشته باشید که ایجاد هماهنگی فقط از طریق ترکیب و استفاده از دو رنگ حاصل نمی شود. می توانید از چند رنگ و همینطور رنگ های مکمل در دایره رنگ که روشی عالی برای هماهنگ کردن فرش و پرده است استفاده نمایید و حتی می توانید از اقلام دکوری و کوسن ها نیز کمک گرفته و فضا را با رنگهای مشابه دکور و هماهنگ کنید.

گزینه شش: نقطه کانونی
چگونگی ست کردن پرده و فرش در دکوراسیون منزل

اگر نمیتوانید بین فرش و پرده موجود در دکوراسیون خود هماهنگی ایجاد کنید بهتر است از یک نقطه کانونی استفاده کنید. برداشتن تمرکز از فرش و پرده باعث می شود که توجه به الگو های مختلف و اقلام موجود در فضا متمرکز شوند و عدم هماهنگی در فضا کمرنگ تر به چشم آید.

گزینه هفت: حتما لزومی به هماهنگی نیست!
چگونگی ست کردن پرده و فرش در دکوراسیون منزل

آخرین بخش از این گزینه ها توجه به این نکته است که می تواند در دکوراسیون منزل هیچگونه هماهنگی بین فرش و پرده وجود نداشته باشد و در واقع بعضی اوقات ناهماهنگی بین اجزای مختلف دکوراسیون در منزل به خودی خود می تواند یک ترکیب زیبا ایجاد کند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shikhouse.ir

      مطالب بسیار مفید و اموزنده بود

      www.shikhouse.ir

    • ریحانه

      اصلا قشنگ نبود

    • بدون نام

      عالی بود. مخصوصاً گزینه هفت که من همیشه باهاش مشکل داشتم.ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج