۶۷۹۳
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

این مرد موفق را بشناسید

سلطان عروسک‌های پارچه‌ای

تای وارنر (ty warner) میلیاردری است که شرکتش به ساختن عروسک‌هایی با نام بینی بیبی (beanie babies) شهرت دارد. تای وارنر در سال ۲۰۱۰ با ثروت ۲/۹ میلیارد دلار در رده سیصد و چهل و دوم فهرست میلیاردرهای مجله فوربز قرار گرفت.

تای وارنر (ty warner) میلیاردری است که شرکتش به ساختن عروسک‌هایی با نام بینی بیبی (beanie babies) شهرت دارد. تای وارنر در سال ۲۰۱۰ با ثروت ۲/۹ میلیارد دلار در رده سیصد و چهل و دوم فهرست میلیاردرهای مجله فوربز قرار گرفت.

تای وارنر ريیس، مدیرعامل و تنها مالک و موسس شرکت تای است. ‌این شرکت تولیدکننده و توزیع کننده اسباب بازی‌های بینی بیبی، بینی بیبی ۰/۲، تای گرل، پلافی، لیل وان، بینی بو و دیگر اسباب بازی‌ها است.

سلطان عروسک‌های پارچه‌ای

تای وارنر در سوم سپتامبر سال ۱۹۴۴ در آمریکا به دنیا آمد. پدر تای یک فروشنده عروسک بود. او در کالج کالامازو در میشيگان تحصیل کرد، ولی بعد از یک سال تحصیل خود را رها کرد و به‌هالیوود رفت تا بازیگر شود.

وارنر به عنوان یک بازیگر موفقیت ناچیزی کسب کرد و به همین دلیل به شیکاگو بازگشت. او در آنجا برای یک شرکت تولید عروسک‌های پارچه‌ای به نام داکین مشغول به کار شد. او بعد از دو دهه کار در شرکت داکین و همچنین پس از یک استراحت طولانی در ‌ایتالیا مجددا به شیکاگو بازگشت.

تای وارنر در سال ۱۹۸۶ خانه‌اش را از رهن درآورد و تمام دارایی و پس‌انداز زندگی‌اش را برای تاسیس شرکت تای سرمایه‌گذاری کرد. عروسک‌های شرکت او هر کدام اندازه، رنگ و نام مخصوص به خود را داشتند.

شرکت تای وارنر در آغاز محصولات خود را به خرده فروش قدیمی‌ای که با آن کار می‌کرد شرکت دانکین، می‌فروخت. شرکت تای در سال ۱۹۹۳ عروسک‌های بینی بیبی را به بازار فرستاد.

‌این عروسک‌ها خرس‌های اسباب بازی پارچه‌ای بسیار دوست داشتنی بودند که بسیار مورد توجه قرار گرفتند. گفته می‌شود در دورانی که بازار بینی بیبی‌ها داغ بود، شرکت تای در یک سال بیش از ۷۰۰ میلیون دلار درآمد به دست آورده بود. تای وارنر همچنین در سال ۲۰۰۷ از طریق شرکت خود عروسک‌های تای گرل را برای دختر بچه‌ها به بازار معرفی کرد.

شرکت تای به طور همزمان وارد دنیای مجازی شد تا بتواند با رقبای سرسخت خود همچون شرکت سرگرمی‌MGA رقابت کند.

تای وارنر در کنار کار تولید اسباب‌بازی سرمایه‌گذاری‌های عمده‌ای روی هتل‌ها، املاک و زمین‌های گلف انجام داده است.

هتل‌ها و اقامتگاه‌های تای وارنر شامل هتل چهارفصل در نیویورک، زمین گلف سندپایپر، اقامتگاه چهارفصل در سانتا باربارار در کالیفرنیا، مرتع سان یسیدرو در مونتتیکو، اقامتگاه کنا ویلج در‌هاوایی، باشگاه مونتتیکو کانتر و اقامتگاه لاس ونتاناس آل پارایزو در لوس کابوس در مکزیک، اقامتگاه ساحلی میرمار و زمین گلف رانچو سان مارکوس می‌شود.

سلطان عروسک‌های پارچه‌ای

تای وارنر همچنین به عنوان فردی خیر شهرت دارد که بیش از ۶ میلیون دلار را برای کمک به کودکان مستضعف در لاس وگاساهدا کرده است. او همچنین بیش از یک و نیم میلیون عروسک بینی بیبی را به کودکان عراقی اهدا کرده است. البته آمار فعالیت‌های خیریه تای وارنر به ‌این دو مورد خلاصه نمی‌شود و شامل موارد متعدد دیگری نیز می‌شود.

تای وارنر در حال حاضر مجرد است و در شیکاگو در‌ایالت‌ایلینویز سکونت دارد.

منبع: دنیای اقتصاد

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سلطان عروسک‌های پارچه‌ای

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم فرح

      چه قوقورین....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج