adexo3
۶۸۷۸۶
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

اتاق خواب های شیک و آرامش بخش

رنگ آبی رنگ آرامش است و استفاده از سایه های مختلف آبی، از آبی کمرنگ گرفته تا سرمه ای می تواند به اتاق خواب آرامش ببخشد. طرح های گله و بته را با راه راه و ساده ترکیب کنید تا بیشتر به چشم بیاید.

اتاق خواب های شیک و آرامش بخش





برترین ها: رنگ آبی رنگ آرامش است و استفاده از سایه های مختلف آبی، از آبی کمرنگ گرفته تا سرمه ای می تواند به اتاق خواب آرامش ببخشد. طرح های گله و بته را با راه راه و ساده ترکیب کنید تا بیشتر به چشم بیاید. یادتان باشد که اگر پس زمینه خنثی باشد، این رنگ ها توجه بیننده را جلب می کنند.

اتاق خواب های شیک و آرامش بخش

حتی اتاق خواب های شلوغ سبک آسیایی نیز می توانند آرامش بخش باشند، در صورتی که هارمونی در فضا حس شود. بالش ها، فرش و دیوارنقش هماهنگی کاملی با اجناس چوبی اتاق دارند.

اتاق خواب های شیک و آرامش بخش

تکنیک رنگ های جذاب در پس زمینه خنثی برای اکثر سلایق مناسب است. چند بالش و گل و گلدان سرد در میان پس زمینه بژ ترکیبی منحصر بفرد است.

اتاق خواب های شیک و آرامش بخش

برای ساده پسندها می گوییم که کمترین طرح و نقش را در اتاق خوابشان پیاده کنند و از رنگ های خنثی استفاده کنند.

اتاق خواب های شیک و آرامش بخش

دوستداران مطالعه قطعاً عاشق این اتاق خواب می شوند. تختخوابی راحت که در کنارش مبل راحتی و زیرپایی قرار گرفته و دو چراغ مطالعه کوچک نیز روی پاتختی ها قرار داده شده است.

اتاق خواب های شیک و آرامش بخش

یکی از روش های ماهرانه برای بکار بردن رنگ های شاد این است که بجای رنگ کردن دیوارها یا انتخاب روتختی های رنگارنگ، کوسن ها و قالی را رنگی انتخاب کنیم و یک گلدان از گل های خوشرنگ هم روی پاتختی بگذاریم.

اتاق خواب های شیک و آرامش بخش

اگر به دنبال ست کردن همه چیزهای اتاق به یک رنگ هستید، این کار را خلاقانه انجام دهید و از سایه های مختلف یک رنگ کمک بگیرید. سعی کنید در این موارد همه چیز بدون طرح و گل باشد و فقط یک یا دو تابلوی پر نقش و نگار آویزان کنید.

اتاق خواب های شیک و آرامش بخش

همه ما در کودکی تاب بازی کرده ایم و بدمان نمی آید که خلاقیتی این چنین در اتاق خوابمان به خرج دهیم. در این صورت بهتر است رنگ های شادی مانند نارنجی و قرمز را نیز جسورانه بکار ببریم.

اتاق خواب های شیک و آرامش بخش

صورتی هم رنگ آرامش است و هم رنگ رمانس. ترکیب صورتی و قهوه ای ترکیب بسیار شیک و زیبایی است. در کنار آن رنگ های روشن استفاده کنید.

اتاق خواب های شیک و آرامش بخش

برای بعضی ها نیز سفید علاوه بر پاکی و تمیزی مظهر آرامش است. اگر می خواهید اتاق خوابتان را تمام سفید ست کنید، حداقل در بافت ها تنوع ایجاد کنید.

اتاق خواب های شیک و آرامش بخش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      heeeeey!

    • نایس

      مجله جان یه لطفی بکن وقتی دکوراسیون میزاری ایرانیشو بزار این دکوراسیون مال اجنبی جامعت ما نمیتونیم اونجور جاها بخوابیم. اینا اخخهه

    • مهدی

      آرامش واقعی را یاد خداوند به انسان می دهد، انسان با این تجملات فقط سر خود را کلاه خواهد گذاشت و بس.

    • سیب

      مرسی عالی بود .. شاید یه همچین اتاقی رو نتونیم درست کنیم اما میتونیم از رنگها و متد کار الگو بگیریم و در اتاق خودمون استفاده کنیم. اتاق جاییه که انسان باید به آرامش کامل برسه عزیزان

    • سارا

      اتاق من بهتر از اینه مرسی . اخرین اتاق از همه یکم خوب تر بود:)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج