جاباما
۶۸۸۴۸۷
۳ نظر
۵۱۶۳
۳ نظر
۵۱۶۳
پ

با این راهکار‌ها گونه‌هایی برجسته خواهید داشت!

گونه‌ های برجسته و پر همیشه جذاب هستند و داشتن این نوع از گونه، چهره‌تان را شاداب‌تر نشان می‌دهد. بیشتر افرادی که دارای گونه‌های لاغر و غیر‌ گوشتی هستند، علاقه دارند تا گونه‌هایشان پر‌تر شود.‌

وب سایت هاو کن یو: گونه‌ های برجسته و پر همیشه جذاب هستند و داشتن این نوع از گونه، چهره‌تان را شاداب‌تر نشان می‌دهد. بیشتر افرادی که دارای گونه‌های لاغر و غیر‌ گوشتی هستند، علاقه دارند تا گونه‌هایشان پر‌تر شود.‌ برای داشتن گونه‌های پُرتر، می‌توانید از راهکارهای طبیعی استفاده کنید و یا توسط تکنیک‌ها آرایشی آن‌ها را پر‌تر نشان داده و یا با کمک (جراحی‌های زیبایی) آ‌ن‌ها را پرتر کنید.

با این راهکار‌ها گونه‌هایی برجسته خواهید داشت!

روش‌های طبیعی

داشتن گونه های پر با یوگا

شما با استفاده از این تمرین ساده و ملایم صورت، می‌توانید تا گردش خون در نواحی گونه‌هایتان را تحریک کرده و باعث شوید تا پوستتان شفاف‌تر و گونه‌هایتان پر‌تر شوند. اول از همه کاملا راست بنشینید. بر روی یک صندل نشسته و پشتتان را صاف نگه دارید. استخوان شانه‌هایتان را پایین بندازید و طوری بنشینید که شانه‌هایتان در وضعیت راحتی قرار گرفته باشند و مطمین باشید که گرفتگی و ناراحتی‌ای در شانه‌هایتان احساس نکنید. قفسه سینتان را نیز بالا و رو‌به جلو قرار دهید.

دهانتان را به آرامی باز کرده و طوری تصور کنید که با صدایی آرام تا متوسط، مشغول یک مکالمه کاملا عادی با یک شخص هستید. دهانتان را به همان اندازه‌ که در حین چنین گفت‌وگو‌هایی، باز میگذارید، باز نگه دارید. حال در این مرحله لب بالا و پایینتان را طوری به داخل خم کنید که دندان‌های جلوییتان دیده نشوند.

حالا سعی کنید تا به طور همزمان گوشه‌های لبتان را تا جایی که ممکن است به عقب کشیده و به دندن‌های آسیا نزدیک کنید. هر دو گوشه لب را در یک جهت و به یک میزان و اندازه عمودی (نسبت به پایین فکتان) بالا برده و کمی چانه‌‌تان را به جلو بیاورید.

۹۰ ثانیه صورتتان را به همین صورت نگه دارید. در این حالت شما باید کاملا در قسمت ماهیچه‌های دهان و گونه‌هایتان، احساس کشیدگی کنید. حالا به آرامی صورتتان را به حالت اولیه برگردانید.

گونه‌هایتان را نیشگون بگیرید و کمی بکشید

این کار را به آرامی انجام دهید و بالا و پایین‌های استخوان گونه‌هایتان را، نیشگون‌های کوچک بگیرید. این نیشگون‌های کوچک ممکن است که صورتتان را پر نکنند، اما باعث سرخ شدن طبیعی صورتتان شده و در نهایت گونه‌هایتان شفاف‌تر به نظر می‌رسند و قطعا گونه‌های شفاف نسبت به گونه‌های زرد و رنگ‌ پریده، پر‌تر دیده می‌شوند.

پوست گونه‌هایتان را مرطوب نگه دارید

بعد از هر بار دوش گرفتن و یا شست‌و‌شوی صورتتان، از یک کرم مرطوب کننده و یا لوسیون پوست صورت استفاده نمایید و اجازه دهید تا به صورت طبیعی روی پوست صورتتان خشک شده و آن را با آب پاک نکنید. ماهیت این دسته از کرم‌ها طوریست که برای التیام و تسکین دادن پوست صورت فرموله شده‌اند و با استفاده از آن‌ها علاوه بر این که پوستتان مرطوب می‌شود، ترک‌ها و آسیب‌های جزیی پوستتان نیز برطرف می‌گردند. اگر غالبا صبح‌ها دوش می‌گیرید، می‌توانید که در شب و قبل از رفتن به رختخواب، از مقدار کرم بیشتری استفاده نمایید.

از اسکراب شکر و کره‌ استفاده کنید

یک فنجان چای‌خوری (۲۵۰میلی‌لیتر) کره (ترجیا کره شیا) آب شده را با ¾ فنجان (۱۸۵میلی‌لیتر) از دانه‌های شکر ترکیب کنید تا به صورت یکنواخت مخلوط شوند. سپس مخلوطتتان را تا وقتی که سفت شود، داخل یخچال گذاشته و بعد از آن که صورتتان را با با آب گرم شستید آن را بر روی پوستتان بمالید. قبل از این پوستتان را با آب گرم بشویید، بگذارید تا این ترکیب به مدت ۵ دقیقه بر روی صورتتان باقی بماند. البته ما قبل تر در هاو کن یو در رابطه با نحوه لایه برداری با شکر مقاله ای ارائه کردیم که در لینک زیر می توانید آن مطالعه کنید.

این ترکیب را با حرکات آرام و دایر‌ه‌ای بر روی پوست صورتتان بمالید . پس از آن پوستتان را با یک حوله لطیف، پاک نمایید.

کره گرفته شده از دانه‌های درخت شیا، منبع غنی‌ای از اسید‌های چرب است و به کشیده شدن پوست گونه‌هایتان کمک می‌کند و در نتیجه پوستتان جوان‌تر و صورتتان پرتر‌ دیده می‌شود.

شکر نیز نوعی لایه‌بردار خفیف است که باعث می‌شود تا سلول‌های مرده‌ی روی سطح گونه‌هایتان که باعث کدر و رنگ‌ پریده دیده شدن پوستتان می‌شوند، از بین برون

از سیب استفاده کنید

سیب منبعی بسیار غنی از مواد مغذی و ویتامین‌هاست که همگی این عناصر، برای سلامت پوستتان مفید هستند. بنابراین خوردن آن و یا حتی استفاده از آن به صورت موضعی، قطعا باعث شگفتی شما می‌شود. این میوه حاوی انواع آنتی‌اکسیدان‌هاست و همچنین شامل ویتامین‌هایی از جمله ویتامین‌های A، B، C می‌باشد که همه این ویتامین‌ها می‌توانند به جلوگیری از آسیب‌های بافتی پوست و چین و چروک کمک کنند. همچنین سیب دارای کلاژن و الاستین است که این دو عنصر باعث نرم شدن و پر شدن صورت شما می‌شوند.

استفاده از سیب‌های قرمز و خوشمزه و سیب‌های سبز رنگ قطعا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

یک سیب کامل را قاچ کرده و آن را توسط گوش‌کوب یا مخلوط کن دستی له کنید تا مانند سس قوام بیاید و (حسابی له شود.) سپس سیب خمیر شده را با حرکات دایره‌ای و آرام بر روی گونه‌هایتان بزنید و قبل از این که صورتتان را با آب بشویید، بگذارید تا حدود ۵۰ تا ۶۰ دقیقه بر روی پوستتان باقی بماند و این کار را هر روز تکرار نمایید.

با ساختن یک نوشیدنی خاص و تهیه شده از سیب، نیز می‌توانید تا به روشی دیگر از مزایای این میوه استفاده نمایید. آب سه برش از سیب را با آب سه عدد هویچ خیلی کوچک و ½ فنجان چای خوری ( ۱۲۵ میلی‌لیتر) آب لیموترش مخلوط نمایید و آن‌ها را تا جایی که به صورت یکنواخت با یکدیگر ترکیب شوند، هم بزنید و برای این که متوجه تاثیر شگفت انگیز آن شوید، هر روز صبح از این آبمیوه بنوشید.

پتاسیم موجود در هویچ از خشکی پوست جلوگیری می‌کند، همچنین خواص ضد التهابی آن نیز باعث می‌شود تا پوستتان احیا شده و رنگ بگیرد. همچین هویچ سرشار از آنتی‌اکسیدان ها و ویتامین‌هایی از جمله ویتامین A و C می‌باشد.

همچنین استفاده از آب لیموترش نیز مانند سایر آنتی اکسیدان‌ها، مقادیر زیادی از ویتامین‌های A و B و C را برای پوستتان فراهم می‌سازد.

از گیاه آلوورا استفاده کنید

شما می‌توانید تا ژل این گیاه را به صورت مستقیم بر روی گونه‌هایتان استفاده نمایید و با انجام حرکات آرام دایره‌ای، آن را بر روی پوستتان بمالید. این کار را حدودا ۳۰تا ۶۰ دقیقه قبل از دوش گرفتن انجام داده و هر روز آن را تکرار کنید. البته سم زدایی از بدن هم در ادامه این روش ها موثر است

همچنین شما می‌توانید تا هر روز صبح، با نوشیدن ۲۵۰ میلی‌لیتر از آب این گیاه به تاثیر شگفت‌انگیز آن پی ببرید.

همچنین گیاه آلورا، باعث کاهش التهابات پوستی و افزایش خاصیت کشسانی پوست نیز می‌شود.

مخلوطی از قطعات هم‌اندازه گلیسیرین و آب گل رز درست کنید

این مخلوط باید به صورت شبانه، و قبل از رفتن به رختخواب استفاده شود. هم روغن گلیسیرین و هم گل رز خواص مفیدی برای پوست داشته و باعث تغذیه شدن پوست گونه‌هایتان می‌شوند.

همچنین گلیسرین خاصیت آب‌رسانی داشته و باعث تنظیم میزان خون‌رسانی سلول‌ها می‌شود.

آب گل رز نیز می‌توانید به درمان آماس و آسیب‌های جزیی پوست کمک کرده و پوست را مرطوب نگه دارد. همچنین آب این گل نیز، داری خاصیت ضدعفونی کنندگی جزیی بوده و باعث می‌شود تا پوست و گونه‌هایتان بدون خشک و تحریک شدن، سالم و تمیز بمانند.

از عسل استفاده کنید

راه‌های متفاوتی برای کمک به پوستتان با استفاده از مصرف عسل وجود دارد. اگر این ماده به صورت موضعی استفاد شود، مانند ماده‌ای عمل کرده که رطوبت را به خود گرفته و باعث جذب و باقی‌ماندن رطوبت در پوستتان می‌شود، و در نتیجه پوستتان سالم‌تر و پرتر به نظر خواهد رسید. به دلیل آنتی‌اکسیدان‌های موجود در این ماده، اگر آن را به صورت معمولی و یا موضعی استفاده نمایید، پوستتان را در برابر باکتری‌ها و آسیب‌های جزیی نیز محافظت می‌شود.

یکی از ساده‌ترین روش‌های استفاده از عسل، استفاده از ماسک‌های مخصوص صورت می‌باشد که عسل جزیی از مواد اولیه تشکیل دهنده آن‌ها است. ماسک هایی که علاوه بر عسل، دارای ماست و کرم شیر هستند نیز، تاثیر بهتری بر روی پوستتان خواهند داشت.

روش دیگر برای استفاده از مزایای عسل، خوردن روزانه ۹ قاشق سوپ‌خوری (۱۵ میلی‌لیتر) عسل است.

همچنین شما نیز می‌توانید تا به خوبی ماسک‌های آماده‌ی بیرون، خودتان این ماسک‌ها را در منزل درست کنید. یک قاشق چای‌خوری (۵ میلی‌لیتر) عسل را با یک قاشق چای‌خوری (۵ میلی‌لیتر) خمیر پاپایا (نوعی عنبه هندی) ترکیب کرده و قبل از شستن صورتتان با آب نیمه‌ گرم، اجازه دهید تا این ترکیب حدود ۱۰ دقیقه بر روی پوست صورتتان باقی بماند.

درمان دیگری که می‌توانید به سادگی با عسل امتحان کنید را نیز می‌توانید تا خودتان به سادگی درست کرده و به عنوان یک وعده غذایی هنگام صبحانه میل کنید. یک فنجان شیر (۲۵۰ میلی‌لیتر)، ۱ قاشق چای‌خوری (۵ میلی‌لیتر) کره نرم شده، ۱ قاشق چای‌خوری (۵ میلی‌لیتر) عسل، ۲ قاشق چای‌خوری (۱۰ میلی‌لیتر) پنیر خرد شده و یک قاشق سوپ‌خوری (۱۵ میلی‌لیتر) جوی دوسر را با یکدیگر ترکیب کرده و صبح‌ها در کنار آب پرتقال میل کنید.

شیر و سایر فراورده‌های لبنی پوست را آب‌رسانی کرده و سوزش و قرمزی (التهاب) پوست را برطرف می‌کنند و بدین وسیله باعث می‌شوند تا ظاهر پوستتان بهتر شود.

جوی دوسر نیز باعث تسکین خشکی پوست و سوزش آن می‌شود.

ویتامین C موجود در آب پرتغال نیز، باعث جلوگیری از چین و چروک و جوان‌تر شدن پوستتان می‌شود.

از انواع روغن استفاه کنید

پوست شما به صورت طبیعی از خود روغن ترشح می‌کند و این روغن باعث می‌شود تا پوستتان به طور طبیعی مرطوب، تازه و سلامت بماند. گونه‌هایی که قرمزی طبیعی دارند، به صورت طبیعی پر‌تر دیده می‌شوند. اگر بدنتان به میزان مورد نیاز روغن دریافت نکند، پوستتان آسیب دیده وگونه‌هایتان لاغر می‌شوند.

روغن را به برنامه غذایتتان اضافه کنید و با یک روغن سالم و مفید مانند روغن زیتون، آشپزی کرده و به صورت مرتب از آجیل‌ها و مغزهای سالم استفاده نمایید.

اگر تصمیم گرفته‌اید تا روغن را به صورت موضعی استفاده کنید، می‌توانید تا بعد از شست‌و‌شو و یا اصطلاح صورتتان، آن را به صورت ملایم بر روی پوستتان ماساژ دهید. از روغن‌هایی مثل روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن بادام و روغن آووکادو استفاده نمایید.

از عادات مضر دوری کنید

بمصرف الکل و سیگار کشیدن از جمله عادات مضر هستند که هر دوی آن‌ها باعث می‌شوند تا پوستتان قابلیت کشسانی خود را از دست داده و با از دست رفتن خاصیت کشسانی پوست، قابلت انعطاف آن کم‌تر شده و ظاهر زبر‌تری پیدا می‌کند که این اتفاق باعث می‌‌شود تا گونه‌هایتان لاغر‌تر به نظر برسند.

همچنین از مصرف محصولات و غذاهایی که زردچوبه دارند پرهیز کنید. بسیاری بر این باورند که این ادویه، باعث خشکی پوست می‌گردد.

برای جلوگیری از برخورد اشعات مضر فرابنفش با پوستتان نیز، از ضد آفتاب استفاده نمایید. آسیب‌های پوستی‌ای که توسط خورشید اتفاق می‌افتند، غالبا باعث خشکی پوست و سفت شدن آن می‌شوند.

روش ها و تکنیک‌های آرایشی و عمل‌های زیبایی

از پودر روشن کننده استفاده کنید

از پودر روشن کننده استفاده کنید. برای استفاده از پودر آرایشی می‌توانید تا از یک قلم تمیز و با کیفیت استفاده کرده تا آن را به خوبی بر روی استخوان گونه‌هایتان و استخوان پیشانیتان قرار دهیدو بتوانید آن را به آرامی بر روی پوستتان بمالید . شما می‌توانید تا این پود را همراه با آرایش معمولتان استفاده نمایید. این پودر باعث می‌شود تا برق پوستتان گرفته شده و گونه‌هایتان پر‌تر و شاداب‌تر به نظر برسند.

توجه داشته باشید که برای سرخ‌‌تر کردن پوستتان، از استفاده از پد‌های پنبه‌ای، دستمال کاغذی و قلموهای کوچک اجتناب کنید، زیرا این لوازم باعث می‌شوند تا صورتتان به صورت یکدست و یکسان آرایش نشده و آرایشتان به درستی برق پوستتان را نگیرد.

هرشب آرایشتان را پاک کنید

هرشب قبل از خواب توسط یک دستمال پاک‌ کننده آرایشی و یا سایر پاک کننده‌های آرایشی، آرایشی را که در طول روز روی پوستتان بوده است را پاک نمایید. استفاده از محصولاتی که مختص استفاده برای صورت بوده و صرفا فقط برای پاک کردن آرایش استفاده‌ می‌شوند ، بهترین انتخاب ممکن برایتان است.

اگر می‌توانید تا آرایش نکنید، بهتر است که این کار را انجام ندهید و با یک یا دور روز پشت سر هم آرایش نکردن، فرصتی دوباره برای تنفس به پوستتان بدهید و در نتیجه خواهید دید که پوستتان سالم تر از قبل خواهد شد.

در رابطه با عمل تزریق چربی مطالعه کنید

با یک پروفسور متخصص جراحی پلاستیک، در رابطه با پروسه، عمل انتقال دادن چربی بخشی خاص از بدنتان به بخش دیگر (مانند گونه‌هایتان) صحبت کنید. با توجه به میزان چربی نقاط مختلف از بدنتان و ساختار صورتتان، با انجام این عمل و انتقال دادن مستقیم بافت چربی به زیر پوست صورتتان، می‌توانید تا سریعا گونه‌هایی پر داشته باشید.

این پروسه ماندگاری بالایی دارد و حدودا ۶۰٪ از چربی منتقل شده به گونه‌هایتان، باقی می‌ماند. سلول‌های چربی باقی‌مانده از این انتقال، مانند سایر سلول‌های چربی در بدن، سر جایشان باقی‌ مانده و عملکردی مشابه با زمانی که در بخش اصلی و اهدا کننده بدن بودند، خواهند داشت.

از تزریقات پوستی استفاده کنید

تزریق چربی و پر‌کننده‌هایی از قبیل ماده Sculptra کمی زمان‌ بر‌تر بوده، اما در عوض ضرر کمتری داشته و ماندگاری بالاتری دارند. با استفاده از سوزن‌های مخصوص و مناسب، مقادیر کمی از چربی‌های مصنوعی و یا طبیعی به داخل لایه‌های پوست گونه‌هایتان تزریق می‌گردد .برای رسیدن به گونه‌هایی پر، باید چندین مرحله تزریق انجام بدهید.

تزریقات ماده Sculptra ماندگاری بیشتری داشته و ریسک کمتری در عوارض احتمالی دارند، اما پیوند چربی و تزریقات سیلیکونی، دارای ریسک بیشتری هستند.

توجه داشته باشید که بعد از گذشت چند سال نیز باید مجددا تزریقات تکمیلی و بیشتری انجام بدهید. به عنوان مثال در تزریقاتی که از ماده Sculptra استفاده می‌نمایید، باید بعد از گذشت دو سال تزریق جایگزین انجام دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترنج

      ووووی ولمون کن بابا بیکار گیر آوردی

    • بدون نام

      وا چه مسخره پول میدی پروتز میکنی دیگه اگه اینا تاثیر داشت پروتز اختراع نمیشد

    • ترسو

      مزخرفات محض !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج