۶۹۹۷۱
۲۱۳ نظر
۵۴۵۲۵
۲۱۳ نظر
۵۴۵۲۵
پ

خداحافظی با مو‌های سفید همین حالا!

از دیدگاه درمانگران طب سنتی کمبود ویتامین B ۱۲، اختلال در عملکرد تیروئید، سیگار کشیدن و کم‌خونی از جمله عواملی است که می‌تواند سفید شدن مو‌ها را به همراه داشته باشد. می‌توانید به نسخه آن‌ها عمل کنید و با سفیدی تار‌های موی خود مبارزه کنید.

برترین‌ها: بسیاری از مردم تصور می‌کنند که نخستین تار‌های سفید شده مو نشانه‌ای از بالا رفتن سن و سال آنهاست، اما درمانگران طب سنتی این‌گونه فکر نمی‌کنند. از نظر آن‌ها سفیدی مو‌ها تنها نشانه بالا رفتن تعداد روز‌های زندگی نیست و این سفیدی می‌تواند نتیجه عوامل دیگری نیز باشد.

از دیدگاه این درمانگران کمبود ویتامین B۱۲، اختلال در عملکرد تیروئید، سیگار کشیدن و کم‌خونی از جمله عواملی است که می‌تواند سفید شدن مو‌ها را به همراه داشته باشد. اگر مطمئن هستید که سفید شدن موهای‌تان قبل از ۳۰ سالگی به دلیل وراثت و فاکتور‌های ژنتیک نیست می‌توانید به نسخه درمانگران طب سنتی عمل کنید و با ساده‌ترین شیوه‌ها با سفیدی تار‌های موی خود مبارزه کنید.

خداحافظی با مو‌های سفید همین حالا!

هر روز با وعده‌های غذایی

عوامل مختلفی برای سفیدی مو در سنین پیش از میان‌سالی وجود دارد. گاهی تنش‌های عصبی، اختلال در عملکرد تیروئید، رژیم نادرست یا کمبود منگنز در مواد غذایی از جمله مهم‌ترین عواملی است که منجر به سفید شدن مو‌ها می‌شود. از دیدگاه درمانگران طب سنتی اصلاح هر یک از این اختلال‌ها می‌تواند به کاهش روند سفیدی مو و در نهایت پیشگیری از سفید شدن مو‌ها منجر شود. گنجاندن سیر در وعده‌های غذایی یکی از ساده‌ترین راه‌هایی است که کمک زیادی به جبران کمبود منگنز در بدن می‌کند.

اگر بتوانید سیر را به عنوان چاشنی اصلی به وعده‌های غذای اصلی خود اضافه کنید تاثیر مستقیمی بر کاهش روند سفیدی مو‌ها خواهید گذاشت. چه بهتر که بتوانید از سیری که با پودر منگنز تغذیه شده باشد مصرف کنید. این سیر می‌تواند هم جبران کمبود منگنز بدن‌تان را بکند و هم در آن واحد عوامل سفیدی مو را در بدن‌تان کاهش دهد.

از معجزه چای سیاه و تنباکو چه می‌دانید؟

یکی از شیوه‌های طبیعی و بی‌دردسر برای از بین بردن سفیدی مو‌ها ماساژ مو‌ها با لوسیون گیاهی چای سیاه است. برای تهیه این لوسیون گیاهی لازم نیست از این داروخانه گیاهی به آن عطاری بروید. می‌توانید به راحتی این لوسیون را در آشپزخانه منزل‌تان تهیه کنید.

برای تهیه این لوسیون کافی است یک قاشق غذاخوری چای سیاه را با یک قاشق غذاخوری گیاه مریم‌گلی خشک شده با ۲ لیوان آب روی حرارت بگذارید تا آرام آرام بجوشد و یک لیوان از این جوشانده باقی بماند. سپس این جوشانده را از روی حرارت بردارید و آن را صاف کنید. اجازه دهید لوسیون به خوبی سرد شود. این لوسیون را هر هفته تهیه کنید و از آن برای ماساژ موهای‌تان استفاده کنید.

بهترین روش برای سیاه‌کردن تار‌های سفید مو این است که آن‌ها را با این لوسیون گیاهی ۵ دفعه در هفته ماساژ دهید. بهترین حالت آن است که برای شست‌و شوی موهای‌تان ازیک شامپوی گیاهی سبک استفاده کنید و پس از آن موهای‌تان را با این لوسیون ماساژ دهید. یکی دیگر از لوسیون‌های گیاهی و طبیعی که می‌تواند به تیره شدن مو‌های سفیدتان کمک کند جوشانده گیاه تنباکو است که به روش جوشانده چای سیاه آماده می‌شود. ماساژ این جوشانده نیز می‌تواند روند تیره شدن مو‌ها را تسریع کند.

هفته‌ای دو دفعه، ۳۰ دقیقه این روغن مو را تجربه کنید

اگر ترجیح می‌دهید علاوه بر درمان سفیدی مو‌ها به جوان‌شدن ساقه موهای‌تان کمک کنید، توصیه می‌کنیم ترکیب روغن حنا و نارگیل را تجربه کنید. برای تهیه این روغن که می‌تواند با یکی ۲ مرتبه استفاده مو‌های سفیدتان را تیره کنید. کافی است مقداری روغن نارگیل خالص از نزدیک‌ترین عطاری محل زندگی‌تان تهیه کنید و به اندازه یک استکان از آن را درون ظرفی بریزید و آن را به شیوه غیرمستقیم روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید. وقتی روغن به جوش آمد آن را از روی حرارت بردارید و برگ‌های خشک شده گیاه حنا را داخل آن بیندازید.

بعد از مدتی خواهید دید که رنگ روغن به قهوه‌ای متمایل می‌شود. برای استفاده از این روغن کافی است اجازه دهید به طور کامل سرد شود. سپس با کمک یک قاشق چای خوری چند قطره از آن را روی موهای‌تان بریزید و با کمک بند دوم انگشتان دست به آرامی مو‌ها را ماساژ دهید. این شیوه ماساژ مانع از آسیب رسیدن به ریشه مو و کنده‌شدن آن‌ها می‌شود. این روغن را هفته‌ای ۲ بار روی موهای‌تان ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت ۳۰ دقیقه روی موهای‌تان بماند.

خداحافظی با مو‌های سفید همین حالا!

هفته‌ای سه مرتبه با غذا سفیدی مو‌ها را سیاه کنید

اگر موهای‌تان خیلی زودتر از آنچه که باید سفید شده و به دنبال راهی برای پوشاندن آن‌ها هستید، اگر انواع و اقسام رنگ‌های گیاهی و شیمیایی را تجربه کردید و باز هم شاهد رویش مو‌های سفید هستید، بهتر است به توصیه درمانگران طب سنتی عمل کنید و با کمک طبیعی‌ترین نسخه‌ها برای همیشه از شر مو‌های سفید خلاص شوید. درمانگران طب سنتی اصلاح رژیم غذایی را بهترین شیوه درمان و از بین بردن سفیدی مو‌ها می‌دانند.

آن‌ها به مراجعان خود توصیه می‌کنند برای از بین رفتن سپیدی مو‌ها و سیاه‌شدن آن‌ها گیاهانی مانند پیاز، سیر، شاهی، هلیله سیاه و برنج سبوس‌دار را در وعده‌های غذایی‌شان بگنجانند. مصرف برنج سبوس‌دار و هلیله سیاه در وعده‌ها و میان‌وعده‌های غذایی و جایگزینی آن به جای برنج معمولی در کنار مصرف گیاهانی مانند پیاز و سیر و شاهی تاثیر زیادی در برطرف شدن سفیدی مو‌ها و سیاه‌شدن آن‌ها دارد. تنها باید کمی صبر داشته باشید تا ببینید این خوراکی‌ها چطور جوان‌تان می‌کند.

این توصیه‌ها را جدی بگیرید

برای پیشگیری از سفید شدن و خاکستری شدن مو‌ها نه تنها استفاده از ماسک گیاهی توصیه می‌شود بلکه اصلاح رژیم غذایی و گنجاندن مواد طبیعی نیز به سبد غذایی افراد می‌تواند تاثیر مستقیمی بر پیشگیری از سفیدشدن مو‌ها داشته باشد.

به اعتقاد درمانگران طب هندی مصرف ترکیب یک حب زنجبیل رنده شده با یک قاشق غذاخوری عسل یکی از بهترین ترکیب‌های خوراکی است که می‌تواند به پیشگیری از سفیدشدن تار‌های مو کمک کند.

برای درمان سفیدی تار‌های مو و براق شدن مو‌ها یکی از بهترین لوسیون‌ها استفاده از ترکیبی از روغن نارگیل با آب لیموی تازه است. ماسکی که از ترکیب ۲ قاشق پودر حنا، یک قاشق ماست، یک قاشق برگ خشک شده ریحان و ۳ قاشق قهوه نیز به دست آمده باشد علاوه بر آنکه به تیره شدن تار‌های موی سفید و خاکستری کمک می‌کند، می‌تواند به تقویت تار‌های مو و ریشه مو‌ها نیز کمک کند.

خداحافظی با مو‌های سفید همین حالا!

تهیه لوسیون پیاز و ماساژ آن بر تار‌های مو یکی دیگر از شیوه‌هایی است که می‌تواند علاوه بر تیره کردن تار‌های مو به رشد مجدد تار‌های از دست رفته مو نیز کمک کند. برای تهیه این لوسیون کافی است پیاز را رنده کنید و آب آن را بگیرید و از آن برای ماساژ مو‌ها استفاده کنید.

برای حمام روزانه با این عصاره موهای‌تان را بشویید

اگر در گروه افرادی هستید که عجله دارید و می‌خواهید خیلی سریع با تار‌های سفید موی خود خداحافظی کنید، توصیه می‌کنیم از لوسیون بابونه برای شست‌وشوی موهای‌تان استفاده کنید. برای تهیه عصاره بابونه می‌توانید ۳ قاشق از برگ‌های خشک شده بابونه را با ۳ لیوان آب مخلوط کنید و آن را روی حرارت بگذارید و اجازه دهید تا نصف آب آن باقی بماند.

این جوشانده را صاف کنید و تمام برگ‌های خشک را با کمک صافی جدا کنید و اجازه دهید این عصاره سرد شود. سپس از این عصاره برای شست‌وشوی موهای‌تان استفاده کنید. هر روز بعد از شامپو کردن مو‌ها با شامپوی گیاهی از این عصاره برای شست‌وشوی موهای‌تان استفاده کنید و اجازه دهید روی موهای‌تان خشک شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مخصوصا سبوس برنج معجزه میکنه

      پاسخ ها

      • حسن

        همش چرته. باور نکنین.

      • امیر

        تو مگه امتحان کردی؟

      • اسماعیل

        سلام نمیدونم چرا وقتی سرم رو با شامپو میشورم و میام دم آینه موهای سفید روی سرم نیست ولی بعد از ۵...۶ساعت باز دوباره کم کم آشکار میشن کمکم کنید باید چیکار کنمکه موهام سفید نشه در ضمن موها سفیده سفیده

      • Sami

        ترکیب حنای سیاه یا هندی - ماست - قهوه برای موهای تیره
        خودم استفاده می کنم
        ماست 1 قاشق و قهوه 2 قاشق

    • شاکی

      عامل عصبی مهمتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ظاهرا همینطوره
        یه آزمایش جدید روی موش ها که خبرش هم چند روز نیست که به فارسی منتشر شده همینو ثبت کرده

    • بدون نام

      امتحان میکنم و نتیجه رو میگم ممنون

    • سراب

      سلام میشه بگید چه تنباکویی باچایی سیاه قاطی بشه

      پاسخ ها

      • سعید

        تنباکوی طبس . به صورت شفته توی بازار موجوده بر خلاف توتون های بسته بندی شده طبیعی و بدون اسانس هستش الانم توی بعضی جاها پیرمردها به جای سیگار هنوز تنباکو میکشن . تنباکوی معروف به تنباکوی طبس از نوع لاری بهتره.

    • مهناز

      سلام همه اینایی که گفتی واقعیه؟؟؟ من موهام خیلی داغونن جلوی موهام کاملا سفید شده اما پشت موهام مشکیه خیلی کم تارسفید پیدا میشه ، خیلی عذابم میده کاش پشت سفید میشد جلو مشکی .... هرماهی حتی گاهی دو بار در ماه رنگ میزارم هعی ی عذابی من میکشم ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من میخاهم بامشاور سفیدی مو در رابطه به محصول تماس بگیرم شما رهنمایم کنین لطفا ممنون تون میشم

    • محبوب

      سلام من 33 سالمه 70 درصد موهای جلو سرم سفید شدن تنها چیزی که تو زندگی ناراحتم میکنه همین موضوع هست. سبوس برنج رو مدتها استفاده کردم ولی جواب نداد لطفا بگین چطوری میتونم این مشکل رو حل کنم.ممنون.

      پاسخ ها

      • فرهاد

        هیچ.راهی وجود نداره همه این حرفا الکیه.هلیله و سبوس و شامپو الکیه من خودم همه رو امتحان کردم جواب نگرفتم

      • کریم

        سلام
        تا زمانی که رژيم غذایی شما اصلاح نشه هیچ وقت موفق نمی شین
        آیا سیستم گوارشتون سالمه؟
        آیا کبدتون سالمه
        نوشابه و قند و شیرینی و فست فود زیاد مصرف می
        کنید؟
        آیا غلظت خون دارین؟

        بهتره هر ماه یک بار امپول یا سرم تقویتی ب کمپلکس استفاده کنید
        سودای بدنتون رو که زیاد شده اصلاح کنید
        ماکارونی نخورید
        برنج هفته ای یکبار و به ورت دمی بخورید
        روغن زیتون مخلوط با رون بنفشه به موهاتون بزنید

      • مصطفی

        جواب گرفتی؟

    • رهگذر

      خخخخخخخخخ 70سالته تازه به فکر موهاتی خخخخ برو دراز بکش استراحت کن بابا ول کن موهاتو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهندس متفکر چشمت ایراد داره؟ نوشته 33 سالشه.

      • علی

        خوب بخون ۳۳سالشه ۷۰دصد موهاشسفیده آی کیو

      • بدون نام

        عینکتوبزن بعد خوب بخون چشمات مشکل داره برو پزشک چشم

      • بدون نام

        چقد ادم های شبیه تو نتفرت انگیزن-

    • عزیز احمد

      سلام من زیر30سال دارم موهای ریشم کامل سفید شده زیادرنج میبرم هرروز بایدتیغ بزنم اگر راه درمانی است مارا راهنمای کنید ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه برا خودت ریش سفید شدی مفتی مفتی حاجی

    • ايمان

      سلام من ٢٠ سالمه موهاى روى سرم داره سفيد ميشه هر روز بيشتر از ديروز چه كار كنم؟ ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو شرکت امرسان اونا راهشو بلدن هر روز بهتر از دیروز

      • بدون نام

        هفتاد درصد نه 70 سال

    • بدون نام

      طبق مطالعاتی که من دارم سبوس برنج بهترین است وچینی ها که برنج راباسبوس آن میخورند حتی دربزرگسالی موهایشان سفید نمیشود مصرف مداوم سیرهم بسیارمفیداست

    • مهدی

      چیکار کنم ۱۶سالمه موهام سفید شده

    • alimadad arteen

      سلام دکتور محترم من۱۷ سالم است که موهایم خیلی زیاد سفید شده است کدام راه حل دارد لطفا رهنمای کنید از کدام شامپو استفاده کنکم که موها را پر پشت کند

    • بدون نام

      چی بگیم والاااا؛هر کسی یه مشکلی داره تو زندگی ،سفید شدن مو تو ی سالهای اول نوجوانی و جوانی هم یه مشکل جدید این روزها

    • بدون نام

      روغن سیاه.دانه.خوب.است

      پاسخ ها

      • مریمی

        بله درسته منم امتحان کردم روغن سیاه دانه خیلی عالیه
        هم برا موی سر خوبه وهم برای کسانی که از درد مفاصل رنج میبرن فوق العاده هست

      • مریم

        من چند ماه از این روغن استفاده کردم تاثیر نداشت

    • بدون نام

      کسی اگه راه مطمئن داره بگگگگه.۱۹ ساله

    • بدون نام

      کسی هست که امتحان کرده باشه

    • میثم صارمی

      ویتامین ب زیاد مصرف کنید....پیاز وسیر بخورید با بوی بدش مردمو آزار بدید.....استرس تعطیل....ریلکس باشید....برای دلتون تلاش کنید نه دیگران....آمپول ویتامین خارجی بزنید

    • الهام

      کسی جواب گرفته؟

    • mohammad

      من به مدت 11 ماه است سیر را هر روزبه صورت خام مصرف میکنم تعداد محدودی موی سفید داشتم آنها را زیر نظر گرفتم که آیا سیاه میشود یا خیر تا الان هیچ اثری نداشته است با تشکر از طب سنتی قدیمی که هنوز روی حرف خود پا فشاری میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ

      • بدون نام

        هیچ راهی نداره، هر کی یه چنین حرفایی میزنه دروغگویی بیش نیست. فقط باید رنگشون کنی. البته میشه سفید شدن مو رو به تاخیر انداخت اما نمیشه رفعش کرد. چیزایی که اینجا گفته شد مال قبل از سفید شدنه نه بعد از اون. به عبارت دیگه حالت پیشگیری داره نه درمان.

    • مهدى

      آره منم شنيدم روغن سياه دانه خيلى خوبه... ميتونيد از عطارى ها پيدا کنيد... امتحانش ضرر نداره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرز تهیه روغن سیاه دانه چگونه داشت

    • محسن ابوالحسنی

      سلام من 20 سالم بود موهام بنا کرد سفید بشد حالا که 31 سالم شده‌ خیلی سفیده شده وکم مو شدام. مخواست ببینم درمانی رفه موهای سفید هس هس ممنون میشم

    • محسن ابوالحسنی

      سلام من 20 سالم بود که بنا کرد موهام سفید بشد حالا که 31 سالم بیشتر دارد سفید مشد. مخواستم ببینم درمانی دفه موهای سفید هس. ممنون میشم جواب من بدیند

    • بدون نام

      من 37 سالمه مثل شما از سفیدی مو هام ناراحتم همه چیز امتحان کردم جواب نداد

    • بدون نام

      من 37 سالمه مثل شما از سفیدی مو هام ناراحتم همه چیز امتحان کردم جواب نداد

    • نسرین

      روش های جالبی بود مرسی یه جا دیگه هم خوندم روش های خوبی نوشته بود برایرهایی از شر سفیدی موهامو

    • مریم

      دوستان من یک سال و نیم سبوس برنج می خوردم موهای سفیدمو تیره نکرد...ولی شاید بتونه از افزایش سفیدی موها جلو گیری کنه

    • مهدی

      منم 26سالمه موهام خیلی سفید شده توروقران دعا کنید زودتر بمیرم راحت بشم

      پاسخ ها

      • مصطفی

        خدا نکنه مرد امیدوار به خدا باش عوضش ناراحتی اینکه بعداز 40 سالگی سفید شه رو از دست میدی کلا کبه نظرم کسانیکه در زیر 30 سال و حتی زیر 40 سال مو سفید میکنن عوضش صورتشون مثلا تو 50 سالگی نسبت به همسنهای مو سیاهترشون بهتر مونده

      • بدون نام

        عجب به خاطر مو سفید بمیری چرا

      • رضا

        من رنگ میکنم ماهی یکبار فوقش توهم ماهی یکبار رنگ کن تا پنجاه سالگی بعدم دیگه به جای تیپ فکر دندون و دست و پادردی

      • بدون نام

        منم ۲۶سالمه دختر هم هستم تقریبا نصف موهام سفید شده خیلی از این بابت ناراحتم

    • بدون نام

      بدو

    • مهدی

      سلام
      من شنیده و چند مقاله هم خواندم که مصرف حدود یکسال تا یک سال و نیم هلیله سیاه بصورت نیم ساعت قبل از خواب شب هر روز باعث رفع سفیدی مو میشه
      خودم دو ماهه دارم استفاده میکنم بنظرم موهای سفید شقیقه هام کمتر شده ولی هنوز روی ریشم تاثیری نداشته
      البته هنوز فقط 2 ماهه استفاده میکنم
      البته روش مصرفم ابدا خودمه چون روشهای مصرف ارائه شده خیلی سخت چون بسیار خوردن هلیله در حالت عادی حتی با عسل سخت هست

    • بدبخت دو عالم

      دوستان بدبختتون منم.......از۱۵سالگی موهام سفید شد اونموقع شاید ۱۰ تایی بود....الآن ک ۱۸ سالمه حدود ۱۰ درصد موهام سفیده...مشکل من این نیس ک موهام سفیده مشکلم اینه ک همه ی موهای سیاهم دارن سفید میشن ب سرررررررررعت احتمالن تا سال بعد ۳۰ درصد موهام سفیده همین ک از این سفید تر نشن واسم کافیه...هرکوفتیم ک بگید استفاده کردم...ب نظرتون برم بمیرم یا راهی هس هنوز؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رفیق این یه مسئله مربوط به پیری نیست تو صورتت رو همیشه با ژیلت بزن یک روز در میان و فقط از بالا به پایین که پوستت آسیب نبینه و موهات رو هم با رنگهای مشکی کمی مایل به بور سر وقت رنگ کن و خوبیت هم اینه که بیشتر موهات سفیدند و غصه تاثیر بد رنگ رو نسبت به باقیش نداری و تو روز روزی اندازه یه بطری بزرگ نوشابه خانواده آب مصرف کن قول میدم صورتت تا سنین بالا هم شاداب و جوان بمونه چون پیری رو موهات خودشو نشون داده چه زودرس و چه موقع خودش و در نتیجه پیری رو پوست خودشو کمتر نشون میده

    • حسام

      سلام من موهای آلتمم و سبنه ام هم سفید شده کاری میشه کرد یا خودم رو از این دنیا راحت کنم

      پاسخ ها

      • کمال

        خخخخخخخخخ چه عجب

      • اجمد

        داداش غصه نخور چندجلسه برو لیزر ازشر موها تاآخر عمرت خلاص شودیگه درنمیاد

      • بدون نام

        كمتر ازشون كار بكش بذار يه مدت استراحت كنن سياه ميشن

      • بدون نام

        شما دویست سالته حتما

    • شادي

      دوستان بنظرم هليله سياه بدك نباشه. من حدود ٣ ماهه كه دارم هر روز قبل از خواب شب مصرف مي كنم ، احساس مي كنم يه چند تا نخ سفيد موهام از بين رفته . البته تصميم دارم تا ٢ سال هر روز بخورم ولي خب تا الانش بنظرم مفيد بوده تا حد كمي ...

      پاسخ ها

      • صنم

        تورو خدا جدی میگید چون موهای شقیقه منم به خاطر استرس سفید شده چندتاش واسه همین خیلی ناراحتم حتی موهام کمم شده

    • عارف

      با سلام خدمت همه دوستان دکتر عارف هستم متخصص پوست و مو بهترین راه حل برای برطرف کردن این چالش استفاده از گردیه کره زمین میباشد راه استفاده ب این صورت میباشد کره زمین را ب صورت فرضی برداشته وان را سر الت خود قرار دهید و به سمت راست بچرخانید و هروقت خسته شدید به سمت چپ در هر ثانیه زندگیتون با ارزوی موفقیت

    • بدون نام

      وااااای کو آخه تاثیر اه خسته شدم

    • سمیه

      سلام به همه دوستان .من33 سالمه واز سن سه سالگی موهایم شروع کرده به سفید شدن والان نصف بیشتر موهام سفید شده اگه راه حل دارویی دارین که قطعی باشه راهنمایی کنین ممنون

    • هلیا

      برگ بابونه یا گل بابونه؟؟تاثیر داره اصن؟!
      من ک هر گیاهی بود امتحان کردم فایده نداره

    • فاطی

      اینا همه چرته هیچکدوم تاثیر نداره

      پاسخ ها

      • سرخه محمود

        واقعا همش دروغه

    • پرویزالکتریک

      33سال دارم همه موهای سروریش سفیدشده

    • جاوید

      سلام دکتر محترم من از سن 5 سالگی تا الان که 23 سالم است موهای سرم سفید است لطفا راهنمایی کنید تشکر

    • نسرین

      من هم از جوونی موهام سفید شده الان 45 سالمه که کل موهام سفید شده بود میخوام یه راهکار بهتون بدم خودم نزدیک 3 ماهه استفاده کردم نصف بیشتر موهام بصورت معجزه اسایی مشکی شده شبی 1 عدد قرص اهن خارجی و 1عدد ب کمپلکس خارجی بعد صبحانه بخورین و اینکه اقاشق جو دوسر با 1 لیوان ابجوشیده بزارین 20 دقیقه دم بکشه و صاف کنیدو ابش رو هر روز بخورید من 5 تا قاشق جو دوسر رو با 6 لیوان ابجوش میزارم دم بکشه و صاف میکنمو تو یخچال میزارم و روزانه میخورم امیدوارم موهاتون مثه من سیاه بشه و دعام کنید تا تو کارام موفق بشم

      پاسخ ها

      • سمیرا

        سلام دوست عزیز
        ممنونم از راهنمایی شما
        حتما اجرا می کنم
        موفق باشید

      • بدون نام

        دوست عزیز مصرف زیاد قرص آهن باعث مسمویت میشه و سرطان زاست

      • بدون نام

        واقعا سیاه شد؟

    • سما

      هی سن بالاهم ناراحتن بخاطرموهاشون که سفیدمیشه بابامن هنوز17 سالمه چهارساله اینطوریم هوووووووووووف

    • بدون نام

      بچه ها غصه نخورین از رنگ مو استفاده کنین و شاد باشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسیار موافقم فقط غصه نخورید اگر هم سفید شد رنگ کنید اگر هم رنگ نمی کنید بدانید موی سفید هم زیباست

    • علی

      من 28 سالمه من خود جو رو میجوشونم وهر روز میخورم هم موهام پرپشت شده هم سفیدشون دارن میرن.

    • حاشر

      بهترین چیز سیر، پیازو اصولا گرمی بسیار معجزه میکنه ولی تنها مشکلش که آزاردهنده هست نه عزیزم بوش نیست بلکه بالابردن شدید شهوت است،شما نیگید خوبه ولی من میگم خوب نیست چپن همپن آب کمرو ازدست میدید و باعث ضعف میشه واولین اثرش سفیدی مو،چول شدن و خرابی دندوناتونه پس نمی ارزه ولش کنید
      به پول وثروت و اندوخته بانکی فکر کنید من که به اینا فکر کردم مبینم موهام از رو رفتن
      خوش وسلامت باشید

    • بهرامی

      سلام.
      من 46 ساله هستم . از سن 30 موهام شروع به سفید شدن کرد. حالا حدود ۷۵ درصد موهام سفید شده. رفتم داروخانه کرم دیسکتری گرفتم بعد از سه ماه استفاده موهام مثل روز اول شد. ولی بعد از دو ماه استفاده نکردن دوباره برگشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من استفاده کردم جواب نداد

    • میثم

      سلام من موهام قبل سفید شدن خرمایی سیر سیر یود . حالا این کرم فقط مشکی میکنه یا برمیگردونه ب رنگ اصلی. موی مشکی بمن نمیاد

    • بدون نام

      اول یک آزمایش آهن بدن کمبود آهن هم باعث سفیدی موی سر میشود

    • بهار

      آیا من که سفید شدن موهام ارثی هست امیدی برای مشکی شدنش وجودداره

    • جمال

      دوستان چرا شما انتظار داريد موهايي كه سفيد شده سياه شن اين اتفاق هيچ وقت نمي افته ولي بامصرف سير سبوس برنج شاهي هليله ي سياه ميتونيد جلوي زياد شدنشون رو بگيريد

    • محمود

      سلام... من 17 سالم است مو هام داره سفید میشه تو را به خدا کمکم کند

    • ناصر

      سلام من متخصص در این کارم اگه ارثی نباشه سفید شدن مو حتما اضطراب واسترس است راه درمان ندارد باید با استرس و اضطراب مبارزه کنی ....اونم مبارزه نه درمان

    • مهدی

      سلام بنظرم هیچ راهی وجود نداره.من 40سالمه و از 28سالگی که موهام شروع به سفید شدن کرد تمامی راهها رو تجربه کردم.همه بی اثر بودن.اتفاقا خیلی زیباست سعی کنید دوستشون داشته باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا موی جوگندمی این روزا مده. به من میگن مرد نقره‌ای

    • ماه بانو

      سلام بچه ها.. من حتی یک دونه موی سفید تو سرم نداشتم. مدتی بود بخاطر افسردگی یکی دوسال شرو کردم به قلیان کشیدن ک فقط سرگرمی با دوستام داشته باشم. .من مطمعنم صد درد سفیدی مو ربط به سیگار و قلیان داره...دود باعث میشه این اتفاق بیفته.. و در درجه دوم کمبود ویتامین ..امپوب ب12 بزنید. .سیر هم زیاد بخورید. ..اگر اهل دود و دم هستید اونم ترک کنید. .من که سرفه زدنام و سفیدی موهامو فقط از چشم قلیان میبینم. .:((((((

    • حدیث

      سلام خسته نباشید من 37سالمه موهای سرم ریزش شدید دارن وخارش شدید چکار باید بکنم

      پاسخ ها

      • محمد رضا

        سلام دوست عزیز کپسول زینک بگیر عالیه روزی ۱عدد

    • بدون نام

      سلام دوستان عزیز اگر واقعا شماامتهان کردیم و نتیجه گرفتید لطفا

    • امان

      سلام دوستان واقعا که من از سفید شدن موهایم رنج میبرم

    • یاسمین

      سلام عزیزان. بیخود خودتون رو خسته نکنید . سفیدی مو غیراز رنگ شیمیایی هیچ راه حل دیگه ای نداره. پولتون رو واسه گیاهان طبی هدر ندید. من الان 45 سالمه از ،26 ،سالگی موهایم سفید شدند.الان ،99 درصد سفیدن. فقط رنگ شیمیایی گروه پایه.
      سلامت و پیروز باشید.

    • ابوالفضل

      ببینم دکتر تو نمیخوای چیزی بگی

    • باران

      توروخدا یه درمان بگین

    • اردبیلی

      دوستان اونهایی که از گیاهان طبی نا امید میشن شک نداشته باشند که حداقل چند در صد مو هاشون به خاطر همین نا امیدی سفید میشند.
      من در سن تقریبا 16 سالگی در سرم حداقل بیست سی تا موی سفید رشد کرده بود در سن 19 سالگی هیچ موی سفیدی در سرم نماند چون من از بچگی سیر ترشی شده می خوردم. (البته از فوایدش خبر نداشتم اون زمان) نه اینکه هر روز ولی هر چهل روزی یکبار به مدت مثلا پنج روز در سه نوبت غذا به عنوان همراه غذا می خوردم یا گهگاهی مثلا سه ماه طول کشیده که سیر نخورده ام. در سن 23 سالگی موهام شروع به ریختن هم کرد که با دکتر که شامپو و چند ورق قرص ویتامین تدریجا درست شد. الان سی و یک سالمه سرم کلا سیاهه. امروزه هم سیر می خورم اون سیر شیشه ای که پنج هزارو ایناست حداکثر پنج روزه تنهایی تمامش می کنم نه به خاطر موها بلکه طعمشو دوست دارم اصلا از فواید سیاهی موها هم خبر نداشتم. الانه هر یک ماه شاید هم بیشتر یکی می خرم. این هم بگم که هر کی به جای من بود با این فکر ها و نگرانی هاو استرس ها و بی پولی هاو ...فکر کنم حداقل 25 درصد مو هاش سفید بود الان فقط یک موی سفید در سرم ظاهر شده که اون هم بیش از هفت هشت سال بود که خیلی بتدریج می خواست خاکستری بشه که بالاخره سفید شد فقط یکی.دلیلشهم خوب میدونم بعد از دو ماه قلیان و سه ماه مواد مخدر تفریحی و دو هفته سیگار که صد در صد کار این لعنتی هاست الان بعد از دوری از اونها که دیگر نیاز هم ندارم و مصرف مواد لازم که مثل شما از نت برداشته ام می خوام اون هم سیاهش کنم این تجربه ای که من دارم صد در صد خواهد شد. رنگ مو های سیاه من سیاه تر از موی دوستان میباشد فقط به خاطر سیر عزیز.
      ......................................................................................
      این هم بگم شمایی که هی میگیدتمامشو امتحان کردم نشد و ... شما باید ادامه بدید چون از کودکی که سیر و ... به اندازه کافی مصرف نکردین. دوستی که مثلا سی سال دارید 8 ماه این مواد طبی رو مصرف کرده ای اثری ندیده ای تو باید مصرف کنی که صد در صد اگه در دو سال مصرف هم اثری ندیدی بالا خره از سه سال به بعد اثراش ظاهر میشن و در سیو هفت سالگی و چه بسا در چهل سالگی تمام موهات سیاه خواهند بود. اگر آرزوی سیاهی موهات داری با همین روش می تونی. از این صادقانه تر نمیشه گفت. در پایان

      شعری از واحد:
      اگر اولسا جذبه عشق گلر اخیر نجه گلمز اگر اولماسا جذبه عشق گلسده وجه گلمز

    • ساناز

      سلام
      من16سالم حدودیه ساله که موهام خیلی سفیدشده
      میخواستم بدونم که موهای شمام تیکه تیکه سفیدشده؟؟

    • بدون نام

      متاسفانه خرابی دندان و سفیدی مو بیشتر بخاطر مصرف شکر برنج آرد سفید هست در واقع اینها تیره رنگ هستند و سفید نیستن بلکه با گاز کلر در کارخانه سفید می شوند و علاوه بر تخریب دندان و تغیر رنگ مو از عوامل سرطان نیز هستند

    • بدون نام

      سلام دوستان من از۱۶سالگی موهام سفید شده الان ۲۴ سالمه ۳۰ درصد موهام سفیدشده خیلی رنج میبرم

    • بدون نام

      خواهر من از تنبکو استفاده کرد کل موهای سفید سیاه شدن البته سنش ۱۷ سال داشت حالا که ۳۰ سالشه یک دونه تار سفد نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنباکوی محلی استفاده کرد

    • دكتر محمد

      درود خدمت هموطن هاي گرامي
      سفيدي و شكنندگي و ريزش و كلا تمامي موارد بالا كه دوستان گله و شكايت دارند ، فقط و فقط با تغذيه درست و اصولي و علمي تا حدود زيادي قابل كنترل و حتي در مواردي ١٠٠ ٪‏ قابل درمان هستند
      اگه بخوام به طور خلاصه بگم 
      ٢ عامل بيروني و دروني براي موها وجود دارد
      عامل بيروني شامل شستن موها
      و عامل دروني شامل تغذيه است
      ١- شستن موها فقط و فقط با شامپو بچه باشد اگه ايراني مصرف ميكنين مارك فيروز ، اگه پولش مهم نبست مارك جانسون فكر كنم ١٧ هزار تومن باشه ، فقط نكته اي كه بايد رعايت كنين به هيچ عنوان موهاتون رو با آب داغ نشورين ، يكي از دلايل ريزش مو آب داغ هستش ، آب تهران به قدر كافي كلر داره كه خودش واسه مو سمه ، ولي چاره چيه ، حتما با آب كمي مايل به سرد موهاتون رو بشورين ، اونم نه اول رسيدن تو حموم، آخر سر كه دارين مياين بيرون موها رو بشورين ، بعد آروم خشك كنين ، دعوا كه ندارين آخه اينقد حولرو محكم ميكشين رو موها
      و اما عامل دروني : خوردن سير ، پياز ، هليله سياه ، ويتامين هاي گروه b و منيزيوم و نخوردن شكر و قند ، نخوردن روغن مايع هاي آشغال كه از جامد هاي قديم ١٠٠ برابر بدترن، خوردن پسته
      خوردن هويج رنده شده ، جوانه گندم ، يكي از استادهاي ما خام خواري ميكرد توسن ٦٥ سالگي موهاش تماما مشكي شده بودن البته بعد از ١٥ سال . پس استقامت داشته باشين . زود خسته نشين . استرس و غصه و بي پولي و فشارهاي روحي بي تاثير نيست ، مطالعه و پياده روي كنين ، آفتاب بگيرين اينها قاتل استرس هستن
      اميدوارم منو از دعاي خير محروم نكنين
      بدرود

    • بدون نام

      باسلام من یه دختر 14ساله دارم که تقریبا20دونه از موهاش سفید شدن الان 5ماهی هست که چای بابونه استفاده میکنه باورتون نمیشه موها سفیدشو کنترل کردم دارن سیاه میشن ...اینقد خوشحال شدم که نگو.انشاءالله که شما هم نتیجه بگیرین...یه نکته اینه که موهاش از نوک شروع به سیاه شدن کرد و کم کم به ریشه رسید

    • بدون نام

      سلام .میشه لطفا نحوه استفاده از چای بابونه رو بگین.ممنون

    • بدون نام

      سلام .میشه لطفا نحوه استفاده از چای بابونه رو بگین.ممنون

    • بدون نام

      سلام .میشه لطفا نحوه استفاده از چای بابونه رو بگین.ممنون

    • amir

      سلام و خسته نباشید بنده 18 سالمه و موهام طلایی ولی داره کم کم سیاه میشه ایا درمانی داره یا ن ممنون میشم جواب بدید

    • بدون نام

      کاش همه مشکلات ما سفیدی موبود

    • سهراب زنگنه

      دوستان رنگ مو دوقلوخارجی استفاده نکنید باعث ریزش وخارش شدید مو میشه ولی خودم یه بنده خدایی دیدم بچگی موهاش سفید بود ولی با دارو همه سیاه شدن باورم نمیشد فک کردم رنگ میکنه.کار نشد نداره البته من خودمم مشکل سفیدی مو دارم حتی ابرو داره سفید میشه با اینکه هنوز جوانم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیدونی اسم داروچی بود؟

      • بدون نام

        ببخشید اسم دارو چ بود؟

    • بدون نام

      این کار ها برای پیشگیری هستش تا جایی که من استفاده کردم و برای بهبود تاثیر کمتری داره. یعنی مو های سفید کمتری به مو های سفید قبلی شما اضافه میشه.

    • بدون نام

      سلام. من از نه سالگی موهام شروع شد به سفید شدن. خیلی عذاب می کشیدم الان بیست و شش سالمه. تصمیم گرفتم دیگه بهش فکر نکنم. روزهای زندگیم مهمتر از اونی هستند با فکر کردن به این چیزا از بین برن

    • هانیه

      سلام
      من 23 سالمه و موی سفید دارم..ارثی هم هست...
      2/5 ساله که دارم هلیله سیاه میخورم..روزی سه عدد
      قسم میخورم حداقل تاحالا 100 تار موی سفیدم رو سیاه کرده
      من دخترم و موهام تا پایین کمرمه..وقتی موهامو شونه میکنم خب بعضیاش کنده میشه دیگه...وقتی فهمیدم موهای سفیدم دارن سیاه میشن که اتفاقی ریشه یدونه از موهای سفیدمو توی برسم دیدم...در حد یک سانت سیاه شده بود:))))
      ازون به بعد کارم شده چک کردن موها....وااااااااقعا تاثیر داره
      ببینید هلیله سیاه کارخانه و ...خاصی نداره که من بخوام براش تبلیغ کنم..قصد ازار دادن شما رو هم ندارم...
      اما دیدم بعضیا به خاطر رنگ مو حرف از خود کشی میزنن خیلی ناراحت شدم..خودم دوست دارم موهام سیاه بشه اما اونقدرا برام مهم نیست که بخوام خودمو بکشم...
      حتماااااااا هلیله سیاه مصرف کنید اونم طولانی مدت..چندین سال..من 6 ماه اول هیچ نتیجه ای ندیدم اما بعد از اون کم کم سیاه شدن موها شروع شدن
      همین الانم یه وقتایی موهامو باز میکنم یه موی سفید رو جدا میکنم انگشتمو میرسونم نزدیک ریشش و بلندی مو رو از نزدیک ریشه جدا میکنم(نمیخوام موهامو بکنم)انقدر باحاله یه موهایی که داریم سفید میبینیمشون از ریشه سه سانت..دو سانت یا بیشتر سیاه شدن
      امتحان کنید..از مواد سودازا هم دوری کنید..قهوه و چایی سمه براتون
      اینم بگم که من ارثی موهام سفید شدن..پس موی ارثی هم سیاه میشه
      انقدر هم نگید نمیشه نمیشه نمشه
      کاش میشد عکس یه تار موی سفید سیاه شدمو میزاشتم که خیالتون راحت میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چند ماه باید استفاده کرد

    • میثم

      30 سالمه 6ساله که تمام موهامسفید شدن ریشمم داره سفید میشه الانم که ابروهام شروع ب سفید شدن کرده این کجاش عدالته خدا خدایا خسته شدم

      پاسخ ها

      • احمد

        سلام دوستان

    • بهار

      سلام دوستان یکی از اشناهای من برنج سبوس دار میخورده احتمالا همون برنج قهوه ای و باید بگم ک ایشون بیشتر از 45سال سن داشتن موهاشون الان سیاهه سیاهه...مطمئن باشین طب سنتی بهتر از داروهای شیمیایه و با امیییید و ارامش روحی ادامه بدین تا نتیجه بگیرین در ضمن یک نفر هم میگفت یکسال مداوم هر شب دو حبه سیر یا ترشی سیر خوردم موهام سیاه شد...
      من خودم صورتم جوش میزد و پوست پوست میشد دکترا ک فقط داروی هورمونی میدادن با عوارض ضد بارداری الان یک ماهه عرق کاسنی و شاطره میخورم ب وضوح تاثیرشو میبینم....
      مردمان قدیم تغذیه طبیعی داشتن ک پوستو موی عالی داشتن الان همه ایرانیها برنج سفید بدون ویتامین میخورن بدتر شکم میارن
      انشالا نتیجه میگیرید

    • مهدی

      سلام،واسه من درست نشد،خودکشی کردم،اونورم الان،پیش هوریای بهشتی،موی سیا رو میخواید چیکار عشقه هوری باووووو

    • محمد

      سلام منم ۳۶ سالمه خیلی با سفیدی موها مشکلی ندارمچون رنگ میزنم زیاد نشون نمیده ولی سفیدی ریشم ازاردهنده است مجبورم هرروز اول صبح از ته بزنم به نظرم مو سفید بشه میشه رنگ زد ولی کچلی رو کاریش نمیشه کرد

    • حامی

      درود دوستان من هم مشکل سفیدی موی سر داشتم که برطرف شد با استفاده از روغن زیتون اصل مونده یا تاریخ گذشته هر روز جاهای که سفید شده رو باهاش ماساج بدید

    • ندا

      سلام بچه ها هلیله سیاه روش مصرفش چطوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما دخترا که موهاتون رو طلایی میکنید مشکل ندارید هلیله سیاه رو پودرش کن و شبا نصف قاشق مصرف کن

    • ایمان

      منظم کوه رفتن
      حجامت مخصوصا حجامت پشت گوش
      هلیله سیاه
      روغن سیاه دانه
      دوری از سردی ها و روی آوردن به گرمی ها
      ان شا لله این موارد سبب جلوگیری از سفید شدن میشوند

    • بدون نام

      سلا م دوستان دختر من 17سالهشه که موهاش سفید شده. موهاش از نوک سفید میشه تا به ریشه میرسه کسی میدونه چرا ؟

    • کیوان

      سلام دوستان
      بهترین کار گرفتن داروی تقویت رنگدانه مو از داروخانه های گیاهیه یکی از آشناهام 14 ماه استفاده کرده خیلی خوب نتیجه گرفته 39 سالشه قبلا میگفتم ولش کنم بهتره درمان نداره ولی وقتی اونو دیدم تصمیم گرفتم من امتحان کنم هرچند زمانش خیلیه ولی شرمنده اسمشو نپرسیدم اما شما بیرین داروخانه گیاهی حتما ی چندتا محصول هست خوارکی باشه بهتره

    • سعيد

      سلام مو سپيدان ، اميدوارم هرچه زودتر به آرزوي سياه شدن مويتان برسيد و حالشو ببريد اگر هم نشد اصلا غصه نداره تندرست باشيد.

    • عمــــاد

      تازگیایک فروشگاه اینترنتی داره تبلیغ یک فرمول رفع سفیدی موبصورت دائم وتویه یک دوره سـه مـاهـه میکنـه میخـواستم بگـم دوستان کسی ازمحصـولاتـی کـه ایـن فروشگـاه عرضـه میکنـه اطــلاعـی داره ایـاکیفیت لازم دررابطه بارفـع سفیـدی مـوهـابصـورت دائـم تویـه یـک دوره ســه مـاهــه روداره یـانــه؟ ممنـون میشـم دوستـان کـه اطـلاع دارن یامصـرف کـردن تجـربشـونـودرمـیان بـزارن تشکـردرضمـن من چهـل ودوسـالمه محـاسن نـودوپنـج درصـدوموی ســرهم ده درصـد کـه رنــگ میــزنم ☺

    • سمیه

      لطفا طریقه مصر ف هلیله سیاه رو بگید

    • ایوب

      من 30سالمه سفید شدن موهام اصلا هم ناراحت نیستم دارم زندگی لذت میبرم مگه قراره چند سال زندگی کنیم فقط از لحظات زندگیتون لذت ببرید.

    • مهدی

      سلام
      دوستان برای سیاه شدن مو درمان وجود داردُ مثل سرما خوردگی هست. یک دارو برای همه سرما خوردگی ها وجود ندارد و شخص باید امتحان کند. هلیله سیاه+روغن سیاه دانه+جوانه گندم+ویتامین ب+نان جو+پیاز و سییر+سبوس دارها. این ها طبق تحقیقات من موثر هستند. نیازی نیست همه اینها با هم باشد. مفید ترین آن ها هلیله سیاه هست و روغن سیاه دانه و نان جو
      من دقت کردم موهای افرادی که در تهران به سمت غرب و شمال غرب ایران هستند سفید تر هست. یعنی استان های آذربایجان و کردستان و زنجان و تهران و.. ولی موهای شرق ایران زیاد سفید ندارن( البته در بین جوان ها)

    • احمد

      سلام
      دوستان در مورد فروش اینترنتی داروی رفع دائم سفیدی مو سوال کرده بودند اسم فروشگاه هم ظاهرا 5040 هست من خودم شخصا از این فروشگاه خرید کردم به گفته خودشون 3تا 4 ماهه از بین میبره سفیدی مو را و از طرفی گفته بودن که این پکی که بصورت پستی میفرستن تا 3ماه میتونی استفاده کنی، خواهشا توی هر گروهی مجازی، تلگرامی که هستید بگید و پخش کنید اینقد کلاه سرمردم نذارن من خودم خریدم قیمتش هم 292 هزار تومان بقول خودشان تخفیف هم بهم دادن اولن پکی که میگفتن فقط 22 روز جواب داده ثانیا هیچ تغییری توی موها هم تغییر جزئی اتفاق نیفتاده خواهشا پولاتون را دور نیریزید اینها دارن تبلیغ برای 5000 پک میکنن که سود نزدیک به 1.5 میلیارد تومان براشون داره اگر کسی اطلاعات بیشتری خواست من فاکتور خرید و ارسال پستی را هم بصورت اسکن شده براش میفرستم که مطمئن بشه

      پاسخ ها

      • حسین

        سلام
        منم پک چهارماهه 5040 رو استفاده کردم احساس میکنم موهام سفیدتر شدن لطفا فریبشونو نخورید

      • علی

        سلام من هم پک رفع سفیدی مو از ۵۰۴۰ خریدم تاثیر نداشت و چون گارانتی مرجوعی داشت برگردوندم و جالبه که پولمو بهم برگردوندن. اما برام جالبه جدیدا دارم میبینم بازیگرها دارن میگن ما از محصولشون استفاده کردیم و به همین خاطر موهامون برگشتن. دو حالت بیشتر نداره‌ یا به اونا پول هنگفت میگن تا دروغ بگن یا با یه محصول دیگه که احتمالا خیلی گرونه به اونا میدن و موهاشون برمیگرده تا براشون تبلیغ کنن تا بتونن بقیه محصولات بی تاثیرشونو بفروشن. چی بگم والا. اینکه رو سر تبلیغ کننده هاشون فقط تاثیر داره باید بازرسین دولتی و مراجع قانونی روش دست بزارن.

    • دکتر سارا

      ویتامین ویتامینه خارجی و ایرانی نداره. چرا انقدر غرب زده فکر میکنین
      همه داروهای دنیا تا توسط موسسه غذا و داروی امریکا تایید نشن حق تولید و تکثیر ندارن. استاندارد هم برای همه داروها یکیه
      منم چندتا تار سفید دارم که میخوام با هلیله سیاه کنم ولی تمام انرژیمو نمیذارم روش.
      برنامه ریزی کنید مثلا شبا کارکنید روی بدنتون توی روز به فکر کاراتون باشید ذهنتون کمتر درگیر باشه بهتر جواب میگیرید
      برای ماساژ هم شبا بهترین گزینست برای تقویت پوست و مو چون شب موقع تنفس سلولی هست و به درمان سریعتر پاسخ میده

    • یک شهروند باتجربه

      سلام دوستان من ۳۰ سالمه هنوززن نگرفتم موهام تکوتوک سفید شده.چه کنم دوکی جان؟

      پاسخ ها

      • سپید

        زودتر زن بگیر اینو از صدق به تو میگم چون من از ۲۳ ساله موهام سفید شد درگیر ان سفیدی لعنتی شدم الان۳۶ سالمه فقط هیچی موفق باشی

      • بدون نام

        فقط غرغرو نگیر

    • علی جهاندیده

      سلام من 15سالمه تقریبا 37درصد موهام سفید شده چه کنم فقط زود‌ نظر دهید ممنون سریع روز به روز بیشتر میشه آدم 40موهاش کم‌تر من سفید تره

    • ناشناس

      سلام،ایابایک دوره استفاده چندماهه برای همیشه مشکل حل میشه یادوباره و همیشه بایددوره راتکرارکرد؟

    • بدون نام

      سلام . دوستان من از چای سیاه و بابونه استفاده می کنم از نوک مو سیاه می شه

    • بدون نام

      فکر نکنم اینها بدرد بخورن

    • ابراهیم

      سفیدی مو درمان ندارد یا باید به ان عادت کرد یا باید موها را رنگ کرد

    • بدون نام

      هلیله روزی 1 یا 2 عدد ناشتا مکیده شود

    • Saleh

      چرا نحوه استفاده هلیله سیاه رو نمیگین،دوستانی که جواب گرفتن خوب بگین دیگه

    • صالح

      دوستان لطفا نحوه استفاده هلیله سیاه رو بگین،عزیزانی که نتیجه گرفتن

    • سیپدچ

      سلام

    • omidetam

      ببخشید دوستان چیزیکه توی همه روش های بالا مشترک بود رمز وراز سیاه شدن وبرگشتن مو برنگ طبیعی خودشه ودرحقیقت ۷۰℅تاثیر برگشت رنگ بموها این عامل مشترکه این عامل مشترک چیزی نیست بجز چیزیکه همه علنا بهت دارند میگند اما نه واضح و شفاف واون چیژیه که عامل گردش بهترجریان خون در سر وپیازجه های مو میشه بله دوستان باید بموهاتون وپوست سرتون روباماساژ وخونرسانی روتوشون تقویت کنید واین لوسیون ها فقط عامل نرم کردن ونرم شدن موها میشه که دستهاتون راحتتر توی موها وسر بچرخه از سشوار دوری کنید وبیشتر باانگشتها تون موهاتونو وسرتونو ورزش بدین پوست سرتونو باماساژ جریان خونوتوش فعال کنید بمرور موهاتون شفاف جوان شده وبروزهای خوش قبلتون برمیگرده
      یاعلی وباعلی

    • بدون نام

      من تمام روش ها را برای سیاه شدن موهام امتحان کردم اما خوردن گرمی و سیر و سیر ترشی و پیاز از وهلیله سیاه و جوانه جو و قرص آهن خارجی و ب کمپلس خارجی و جوشانده جو دو سر آمپول ب۱۲ از همه موثر تره

    • احمد

      من يك نظريه برأي شما دارم اين كه نتراشيد چون وقتي مي تراشيد مو ضعيف مي شود زود سفيد مي شود . از نظريات براي سياه شدن مو استفاده كنيد انشاالله نتيجه مي گيريد.و درآخر كوشش كنيد از روغن نارگيل بسيار كم كم استفاده كنيد.

    • مریم

      مو های سرم سفید شده راهی حلش چیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام
        راهی نداره عزیزم

    • رضا

      ١٦ ساله هسم موهام تک ب تک سفید دیده میشه اگه کسی راحلی داره بهم بگه ممنون میشم

    • اسماعیل

      سلام من ۱۵سالمه نمیدونم چرا وقتی که سرم رو با شامپو میشورم هیچ موی سفیدی دیده نمیشه ولی بعد از ۵.....۶ ساعت دوباره آشکار میشه و به صورت خیلی سفد هستن لطفا کمکم کنید باید چیکار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهم زدی

    • حنانه

      با سلام به همه
      تحت هیچ شرایطی موی سفید نمیشه مگر با رنگ کردن ولا غیر
      از 5040 هم من خرید کردم یه تار موهام سیاه نشد دروغه دروغه دروغه
      اصلا بهش فکرم نکنید

    • سجاد

      سلام دوستان
      منم موهام از پونزده سالگی سفید شده و الان که 33سالمه محاسنمم سفید شده. ولی هیچوقت دکتر نرفتم
      چون اینم زیبایی خودشو داره
      خداروشکر که کچل نشدم
      پس بیخیال. خوش باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به بعضی ها موی سفید میاد شما جزء اونایی :)

    • فاطمه بانو

      سلام من هنوز ۱۴سالم نشده که بیشتر موهای سرم هم جلو و هم عقبی ها سفیدن چیکارکنم دارم دیوونه میشم و خیلی ناراحتم

      پاسخ ها

      • mokhtar

        سلام هلیله سیا و روغن سیا دونه استفاده کن از سیر و ترشیش هم غافل نشو اینا رو انحام بده زود خسته نشو چون نتیجش بعد چن ماه یا یه سال نعلوم میشه باید همیشه استفاده کنی انشالله رنگش برگرده

    • مهران

      همه ی این چیزای که میگن کشکه.موی زود رس سفید به خاطر طبع سرد فرد هستش حالا یکی این طبع سردو به ارث میبره که با خوراکی گرم میشه تا حدودی به تأخیر انداخت.یکی هم با استرس ومواد مخدر باعث سردی بیشتر فرد میشه.چرا انسان وقتی پیر میشه موهاش سفید میشه؟به خاطر اینکه انسان هرچه سنش بالا میره طبیعتش سرتر وسردتر میشه عزیزان این واقعیت کاره.چرا مردم هندوستان موهای مشکی دارن؟چون مردم اونجا طبعشون گرمه وخوراکی های گرم میخورن ولی اگر کسی موهاش زیاد مشکی باشه یعنی طبیعت گرم داره واگر رعایت نکنه خیلی گرم بشه دچار ریزش میشه.ولی طبع سرد دچار ریزش نمیشه.اصلا ربطی به کمبود ویتامین ها نداره ادمایی هستن که دچار فقر غذایی میشن ولی موهای زیبایی دارن.کلا باید بین گرم وسرد تعادل باشه.موفق باشید

    • مهران

      دونفر رومیشناسم که هردو برادر هستن هردو موهاشون سفید شده ولی برادر کوچیکتر بیشتر از برادر بزرگتر سفید شده.برادر بزرگتر خوراکی سرد کمتر میخوره وروی موهاش حنا نمیزاره.ولی برادر کوچیک هر هفته موهاشو حنا میزاره طوری که اگر یک هفته نزاره مثل ادم برفی میشه.عزیزان گول تبلیغات رو نخورید. شما هر روز غذا میخورید واین غذا هستش که شمارو تغییر میده اون وقت انتظار دارید یه شامپو موهاتونو سیاه کنه.درباره حنا بگم حنا طبیعتش سرده وبه مرور سر رو سرد میکنه.بهترین خوراکی برای گرم کردن مزاج خرما خرما خرما خیلی گرمه یعنی اگر هر روز بخورید توی یک ماه موها مشکی میشه ولی به شرطی که سردی نخورید.بازم میگم خرما معجزه میکنه برید سمت طبیعت.ببینید مردمو توی جاهای مختلف هر کسی با همون ابو هوا بدنش ساخته شده مردم ترک رو ببینید چرا موهاشون یا سفیده یا طلایی به خاطر سردی چرا مردم جنوب موهاشون از شدت گرما فر ومشکی هست چون گرمای زیاد مو را فر ومشکی ودر نهایت میریزه.به نظر من تنها چیزی که باید روش وقت وهزینه و همه چیز گذاشت فقط تغذیه هست وسلام

    • بدون نام

      موی سفید رو که میشه رنگ کرد ،واسه ریزش مو راه حل بدید اخه

    • آرزو

      سیبیلام سفید شدن اما ریشم مشکیه چیکارکنم؟

      پاسخ ها

      • خسرو هستم

        دوستان عزیز کمبود مس دربدن باعث سفیدی موی سر میشه هفته ای ۱کیلو قارچ بخورید واقعا تاثیر گزاره من نتیجه گرفتم ۹۰ درصد از زاهدان نصیرخانی

    • بدون نام

      زیاد برای اینجور چیزا غصه نخورید همینکه تنتون سالمه خدارو شکر کنید

    • احمد

      سلام من سن20 سالگی موهام کم کم سفید شد تنها راهش رنگ کردن هست الان 46 سالم همیشه رنگ کردم وریشمو هروز با ژیلت زدم تا هالا سفیدی در چهرم ندیدم وهمیشه حس جوانی داشتم

    • ریش سفید

      سلام دوستان ...انصافا۴۲سال بیشترندارم ،اما۱۰۰درصدریش و۷۵درصدموهای سرم سفیده هیچ غمی ندارم...الکی به خودتون فشارنیارید...به قولی سفیدشد که شد.

    • علی

      سلام دوستان، من یک سال تمام از هلیله سیاه استفاده کردم و در طول یک سال از محصول رفع سفیدی مو۵۰۴۰ از نوع قدیمی و هم از محصول جدیدشون استفاده کردم متاسفانه اصلاً نتیجه ای نداشت، درضمن مصرف دایم هلیله باعث ضعف غدد بدنم شد و بنظرم کم کاری غدد باعث شده بیماری دیابت نسیبم شده محصولات پنجاه چهل کلاً کذب است چون رفع سفید مو را یک سال استفاده کردم و کرم رفع چین چروک را هم همسرم استفاده کرد هر دو بی نتیجه بود.

    • شنگول

      نگه داشتن باد معده باعث سفیدی موی سر میشود.پس به راحتی در هر زمان و مکانی رهایش کنید و با تمام وجود بخندید موهایتان که سفید نمیشود هییییییچ حتی رو به مشکی شدن حرکت میکند.با ارزوی سیاه شدن موهای سفید دوستان

      پاسخ ها

      • بدون نام

    • بدون نام

      باسلام .ممنون ازشمادوستان خیلی چیزا یاد گرفتم

    • آرسام

      بزرگترین عامل سفیدی مو نشخوار فکری وافسردگی هست وقتی تونستی اینا رادرمان کنی جلوی سفیدی موهات می گیری

    • جواد

      سلام به همه دوستان من هلیله سیاه رو امتحان کردم
      بعد سبوس بونج
      و بعد محصول رفع سفیدی مو 5040
      هیچ اثری نداشتند
      هلیله سیاه و محصول 5040 عوارض بدی هم دارند
      لطفا گول نخورید باتشکر

    • بهرام

      من از25سالگی شروع سفیدی شده برین خوش باشین همش الکی.......

    • بدون نام

      کسانی که تریاک میکشند، موهاشون سفید نمیشه !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام فقط پوست سبز گردو خوب هست امتحان کنید عالیه

    • گلپا

      موی سفیدو توی اینه دیدم اهی بلند از ته دل کشیدم
      موب سفیدو توی اینه دیدم زود پریدم یه رنگ موخریدم
      بهترین راه استفاده از رنگ مو هست ...

      پاسخ ها

      • mokhtar

        دلمون خونه خونترش نکن کاش فقط سفیدی مو بود ریشو چیکار کنیم حالم گرفته

    • فاطمه

      سلام دوستان من الان 18 سلم حدود 100 تاله مو سفید در سرم در سرم دارم نمی دانم چه کار کنم تو رو خدا کمکم کنید میگکن هلیله سیاه خوبه

    • حمید

      سلام دوستان.من 14سالمه و موهام سفید شده. تورو خدا اگر راهی هست بهم بگین خیلی از این موضوع ناراحتم . یه روش بگین که مداوم نخواد استفاده کنم مثلا بعد چند وقت موهام دوباره مشکی بشن . اگه راهی هست تورا به قران بگید . ممنونتون میشم؟

      پاسخ ها

      • رضا

        سلام روغن آمله من استفاده کردم جواب گرفتم

      • ریما

        سلام من یک ماه و نیم هر شب استفاده میکردم صبح میشستم هیچ تاثیری نداشت.

    • بدبخت

      یک زن خوب موهایت سیاه میشه امان از زن بد جنس که بخاطر بچه ات با او باید زندگی میکنی موهات ظرف 5سال سفید میریزد بر پدرش لعنت

    • سید

      این محصول به سر من سازگاری ندارد ودایما شروع به خارش میکند .با تشکر از شما چگونه می توانم این محصول رو مرجوع کنم .سپاس

    • عبدالله

      با سلام خدمت دوستان یه محصول اومده به اسم تکسو کسی استفاده کرده جواب گرفته باشه نظرات رو خوندم در اینستاگرام و تلگرام کسانی که استفاده کرده بودن راضی بودن لطفا راهنمایی کنید

    • حسین

      کی گفته درمان نداره کپسول سیاه کننده مو هست که توی ایران نیست

    • ریحانه

      سلام من اگه سنم رو بگم باورتون نمیشه .
      سیزده سالمه و یکم از موهای جلو سرم سفید شدن
      چیکار کنم ؟؟؟
      لطفا بگید

      پاسخ ها

      • زن

        سبوس بخور صد روز از بین میره.بعدش هم قرص ویتامین ب کمپلکس .توی سن پایین کمبود ویتامینه

    • کچل مادر زاد

      برید کچل کنید هر روز سر بالا تیغ بکشید دیگه موی سفیدی نمیبنید با یه جلسه موهای سفید از بین میره چرا ناراحتی و غصه چند تار مو ههههههههه زندگی به کامنون هههههههههههههه

    • فرزاد

      راه حلش رنگ با شرابه عالیه

    • حجت

      سلام من 15 سالمه و از 13 سالگی موهام سفید شدن پیش دکتر رفتیم گف معلوم نمیکنه ارثی یا نه ویتامین بدنم بالاس وباز موهام سفیدن من یه جا مطلب خوندم که اونایی که موهاشون سفید میشه به خاطر ای کیو بالاس من خودم 24 سرم تو کتاب و اطلاعت عمومیه پس زیاد ناراحت نباشید

    • علیرضا

      خوش بحال کچل ها نگرانی موی سفید ندارن

    • علیرضا

      خوش بحال کچل ها نگرانی موی سفید ندارن

    • علیرضا

      بی خیال موی سفید
      فکر نان باشید که خربزه آب است.فکر اون دنیاتونا بکنید
      موی سفید یا سیاه همش از بین میره
      فردا میخوایم بریم زیر خاک برامون مو سودی نذار
      فرصت را از دست ندید ای غافلان به فکر اون دنیا باشید
      منم اومدم تو این سایت که ببینم موی سفید درمان داره
      دیدم او او خیلی مثل من هست
      از این به بعد بی خیال موی سفید
      به فکر زندگی در اخرت باشید زندگی ابدی

    • بدون نام

      سلام. من موهای سفید شده. چکار کنم. ۳۰ سالمه از مشهد هم هستم. موندم وواقعا

    • م

      من هر صبح که بیدار میشم میرم جلو اینه تا ببینم موهام سیاه شده یا نه. چون حس میکنم بفکرش باشی عملیه. حالا ببین

    • هستی

      لطفا پول هاتونو صرف این چیزانکنید سفیدی مو ارثیه این تبلیغ ها الکیه

    • طیبه

      سلام چقدر از چاه بابونه از گل آن استفاده کنم لطفأ مقدر مشخص

    • طیبه

      سلام چقدر از چاه بابونه از گل آن استفاده کنم لطفأ مقدر مشخص

    • Mohamadreza

      دوستان عزیز من همین مشکل داشتم و دارم واز ۱۵ سالگی موهام سفید شد و تا الان که ۲۶ سالمه نزدیک به ۴۰ درصد سفید شده اوایل خیلی معذب بودم نگاه ها خیلی سنگین و دلسوزی ها عذاب اور بود و این که بین هم سن و سال های خودت اینطوری باشه خیلی سخت بود.هر راهی هم امتحان کردم و بهترین دکترها های پوست رفتم اصولا مویی که از ریشه سفید بشه تقریبا غیر ممکنه به رنگ قبلش برگرده حالا راه های طب سنتی رو خواستید امتحان کنید اما گول تبلیغات شرکت ها نخورید.

    • بدون نام

      من ی تار پلکم سفید شده چ کنم

    • شقایق

      من ۱۳ سالمه چند تا از موهام یفید شده هر روز بیشتر میشه چیکار کنم؟؟؟؟کمکم کنید.

    • یاسین

      من با مصرف قرص ویتامین دی وسیر وهلیله سیاه همه موهای سفیدم از بین رفته .

    • علی اصغر

      قرص مولتی ویتامین گت او گری ساخت آلمان دو دوره استفاده کنید موی سفیدان سیاه شه اینم راه درمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داروش گیر نمیاد

    • محمد

      من ۱۹ سالمه خیلی از موهام سفید شده من دوکتر پوست هم رفتم گفت سفیدی مو درمان نداره ولی عطاری رفتم گفت روغن شو داریم که دایمی است بری سفیدی مو ولی من نگرفتم اگه شما میدونید لطفا بگید

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چیه نگرفتی ببینی چی هست اصلا

    • بدون نام

      هلیله سیاه واقعا موثر اما طولانی مدت جواب میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج