۷۳۴۸۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

ایده هایی برای تزئین حمام (۲)

حمام از اتاق هایی است که از نظر طراحی و تزئین، کمتر مورد توجه اهالی خانه قرار می گیرد. اما این اتاق نیز به توجه نیاز دارد و می توان به زیبایی هر چه تمام تر آن را دکور کرد.

ایده هایی برای تزئین حمام (2)





برترین ها: حمام از اتاق هایی است که از نظر طراحی و تزئین، کمتر مورد توجه اهالی خانه قرار می گیرد. اما این اتاق نیز به توجه نیاز دارد و می توان به زیبایی هر چه تمام تر آن را دکور کرد.


۱۲. نصب پرده در مقابل وان

وقتی می توان یک پرده پارچه ای یا پرده حریر واقعی داشت چرا از انواع پلاستیکی استفاده می کنید؟ پرده ای که دوست دارید را به سلیقه شخصی خود خریداری و نصب کنید و به آن یک لایه ضدآب بدوزید تا مشکلی نداشته باشد.

ایده هایی برای تزئین حمام (2)

۱۳. استفاده از کابینت های شیشه ای

برای زیبایی بیشتر حمام می توانید از یک یا دو عدد کابینت شیشه ای استفاده کنید و وسایل شیک حمام یا دارو و .. را در آنها جای دهید.

ایده هایی برای تزئین حمام (2)

۱۴. از طرح سیاه و سفید استفاده کنید

برای زیباسازی حمام می توانید از کاشی های سفید بزرگ و چهارچوب های سیاه تا زغالی برای تاکید بیشتر استفاده کنید. برای این طراحی بهتر است کاشی های کف را به رنگ توسی انتخاب کنید.

ایده هایی برای تزئین حمام (2)

۱۵. کاشی های چهل تکه

اگر به دنبال طرح متفاوت و کاملا خاص می گردید، این ایده بدی نیست. انواع کاشی ها با طرح های مشابه و رنگ های متنوع را با هوشمندی در کنار یکدیگر بچینید.

ایده هایی برای تزئین حمام (2)

۱۶. اشاره ای به کاشی های متفاوت

به جای اینکه از بالا تا پایین فضای حمام را با یک نوع و یک رنگ واحد کاشی کنید کمی ایده پردازی کنید. بخشی از فضا را انتخاب و کاشی های متفاوت و کاملا متضاد در آن کار کنید. به طور مثال، در میان کاشی های مشکی، می توانید کاشی های سفید و گلدار به کار ببرید تا زیباتر دیده شوند.

ایده هایی برای تزئین حمام (2)

۱۷. بهره بردن از چوب و فلز

فلز، نوعی نیرو و شادابی و چوب - مخصوصا اگر از نوع بافته شده باشد - حس گرما به محیط می بخشند. این دو در ترکیب با یکدیگر بسیار جذاب و زیبا دیده می شوند. برای ایجاد جایی برای قرار دادن صابون از تاقچه های چوبی استفاده کنید و سبد فلزی نیز گزینه مناسبی برای قرار دادن حوله و لباس های تمیز است.

ایده هایی برای تزئین حمام (2)

۱۸. قاب عکس و گلدان

گلدان های سبز و واقعی، مجسمه های کوچک و تابلوهای عکس همه می توانند باعث زیبایی بیشتر فضا بشوند و به حمام یک شخصیت منحصر به فرد می بخشند.

ایده هایی برای تزئین حمام (2)

۱۹. قفسه های چوبی به عنوان جاصابونی

از قفسه های چوبی زیبا به عنوان جای صابون و دیگر وسایل حمام استفاده کنید. این قفسه ها باعث زیباتر دیده شدن سینک روشویی می شوند.

ایده هایی برای تزئین حمام (2)

۲۰. نصف قفسه زیر سینک

در زیر سینک دستشویی می توانید یک طبقه برای قرار دادن وسایل نصب کنید. داخل آن نیز می توانید انواع حوله و دیگر وسایل حمام را قرار داد.

ایده هایی برای تزئین حمام (2)

۲۱. دیوار چوبی

یکی از ایده های جالب برای زیباسازی حمام الهام گرفتن از طرح های روستایی است. به طور مثال، می توانید یکی از دیوارهای حمام را با الوار چوبی کنید و روی آن پوشش ضدآب بزنید تا سریع پوسیده نشود و از بین نرود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آلبالو

      مزخرف بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج