۷۴۸۴۰۱
۲۹ نظر
۶۱۰۹
۲۹ نظر
۶۱۰۹
پ

با این کار‌های ساده، تابستان خود را دلچسب کنید

روزهای بلند و طولانی تابستان بهترین فرصت است تا فعالیت هایی را که در فصل های دیگر سال امکان انجامش را ندارید، عملی کنید. فعالیت های فضای باز، راه رفتن پابرهنه روی شن های ساحل، غذا خوردن در رستوران های خیابانی و... می تواند تابستانی به یاد ماندنی را در خاطرتان حک کند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: روزهای بلند و طولانی تابستان بهترین فرصت است تا فعالیت هایی را که در فصل های دیگر سال امکان انجامش را ندارید، عملی کنید. فعالیت های فضای باز، راه رفتن پابرهنه روی شن های ساحل، غذا خوردن در رستوران های خیابانی و... می تواند تابستانی به یاد ماندنی را در خاطرتان حک کند. بنابراین از این فرصت استفاده کنید و با انجام کارهای هیجان انگیز، برای خود تابستانی متفاوت بسازید. فعالیت هایی که در ادامه برایتان آورده ایم، تابستانی پر از هیجان را برایتان رقم خواهد زد.

با پاهای برهنه روی چمن راه بروید

یکی از راههای کاهش استرس، راه رفتن با پاهای برهنه روی چمن است. لمس طبیعت، استرس و تمام دغدغه های ذهنی شما را از بین می برد و آرامش را جایگزین اش می کند. طبق تحقیقات، این کار فواید سلامتی دیگری مانند درمان بی خوابی نیز دارد، بنابراین تنبلی را کنار بگذارید و با این کار ساده، انرژی مثبت زیادی دریافت کنید.

با این کار‌های ساده، تابستان خود را دلچسب کنید

زیر درخت کتاب بخوانید

آیا تا به حال کتاب خواندن در محیط باز را تجربه کرده اید؟ تابستان فرصت خوبی است تا کتاب یا مجله مورد علاقه تان را بردارید و زیر سایه یک درخت به خواندن آن مشغول شوید. این کار نوعی مدیتیشن است که تمام استرس ها را از شما دور خواهد کرد.

با این کار‌های ساده، تابستان خود را دلچسب کنید

در محیط باز فعالیت داشته باشید

در این فصل از سال، به جای این که به فکر رفتن به کنسرت یا سینما در فضای بسته باشید، به فعالیت های فضای باز فکر کنید. شما می توانید در محیط هایی چون پارک یا زمین های بازی، هیجان انگیزترین خاطرات را برای خود بسازید. یکی از فواید این فعالیت ها رایگان بودن آن است. بنابراین تا تمام نشدن تابستان از این فرصت نهایت استفاده را بکنید.

با این کار‌های ساده، تابستان خود را دلچسب کنید

از روی فواره بپرید

شاید فکر کنید که پریدن از روی فواره تنها برای کودکان است اما اشتباه می کنید. خوش بودن سن و سال نمی شناسد، بنابراین بار دیگر که یک فواره دیدید، بدون ترس از خیس شدن، کنارش بایستید و از قطرات آبی که روی صورت و بدن تان می پاشد، نهایت لذت را ببرید. این کار شور و شوق خاصی را در وجود شما ایجاد خواهد کرد.

با این کار‌های ساده، تابستان خود را دلچسب کنید

با ابرها بازی کنید

مطمئنا در طول روز نگاه تان به آسمان افتاده است اما آیا تا به حالی روی آن مکث کرده اید؟ آیا تلاش کرده اید که در آسمان خیالپردازی کنید و از لابه لای ابرها شکل های مورد علاقه تان را پیدا کنید؟ مهم نیست که چند سال سن دارید، خیالپردازی، شما را برای دقایقی از دنیای پر تنش واقعیت دور و حس خوبی را به شما منتقل می کند.

با این کار‌های ساده، تابستان خود را دلچسب کنید

کمپ بزنید

کمپینگ یکی از محبوب ترین فعالیت های تابستانه به شمار می رود. همه ما گاهی نیاز داریم که برای چند روز یا حتی چند ساعت، از شلوغی شهر بیرون بزنیم و به کمک طبیعت ذهن و جسم مان را ریکاوری کنیم. بعضی ها تنها به تخت خود عادت دارند و زمانی که جایشان عوض می شود، بی خواب می شوند. اگر شما نیز نگران این موضوع هستید، باید بگوییم که تحقیقات ثابت کرده که کمپینگ یکی از راههای درمان بی خوابی است که به افراد بسیاری توصیه می شود.

با این کار‌های ساده، تابستان خود را دلچسب کنید

شن بازی کنید

اگر ساکن شهرهای ساحلی هستید یا حتی اگر به این شهرها سفر می کنید، حتما به کنار دریا بروید و شن بازی کنید. کفش هایتان را از پا درآورید و روی ماسه ها راه بروید. شن بازی نیز از دیگر فعالیت هایی ست که می تواند شما را سر ذوق آورد. روی ماسه ها بنشینید و به کمک شن ها به خیال تان شکل دهید. لمس شن های ساحل، تمام انرژی های منفی را از شما دور نخواهد کرد.

با این کار‌های ساده، تابستان خود را دلچسب کنید

از فود تراک ها غذا بخرید

یکی دیگر از فعالیت هایی که تنها در تابستان می توانید انجام دهید، سر زدن به فود تراک ها می باشد. اگر همیشه در رستوران ها و فضای سرپوشیده غذا می خوردید، وقت آن است که کمی به برنامه هایتان تنوع دهید. فود تراک ها، ون هایی هستند که به شکل رستوران یا کافه های خیابانی غذا سرو می کنند. از آنجا که این رستوران های متحرک جای نشستن ندارند، می توانید غذایتان را ایستاده یا در گوشه ای دنج در دل طبیعت میل کنید. مطمئنا تجربه فوق العاده ای خواهد بود.

با این کار‌های ساده، تابستان خود را دلچسب کنید

کنسرت های خیابانی تماشا کنید

در تابستان برخی از هنرمندان به دل کوچه و خیابان می زنند و به طور رایگان هنرشان را در معرض نمایش قرار می دهند. شما نیز می توانید ساعت ها کنارشان بایستید و از هنرنمایی آنها لذت ببرید. البته بهتر است که با پرداخت مبلغی قدردانی خود را از این فعالیت که موسیقی خیابانی نامیده می شود، نشان دهید.

با این کار‌های ساده، تابستان خود را دلچسب کنید

آفتاب بگیرید

برنزه شدن برای خیلی ها یکی از معیارهای زیبایی ست، اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید در طول تابستان پوست تیره و برنزه ای داشته باشید، از این فرصت استفاده کنید و آفتاب بگیرید. روغن های برنزه می توانند به خوش رنگ شدن شما کمک کنند. البته برای جلوگیری از آفتاب سوختگی باید نکاتی را رعایت کنید، به عنوان مثال به صورت تان کرم ضد آفتاب بزنید و هر چند وقت یک بار بچرخید تا آفتاب به تمام قسمت های بدن تان به طور مساوی بتابد.

با این کار‌های ساده، تابستان خود را دلچسب کنید

باغبانی کنید

تابستان زمانی خوبی است تا ارتباط تان را با طبیعت بیشتر کنید. اگر در خانه باغچه ای دارید، آستین هایتان را بالا بزنید و باغبانی کنید. شاید تاکنون علاقه ای به این فعالیت نداشته اید اما پس از امتحان آن، می بینید که چه آرامشی به شما می بخشد.

با این کار‌های ساده، تابستان خود را دلچسب کنید

در طبیعت ورزش کنید

تابستان فصل فعالیت های فضای باز است که ورزش نیز از آن مستثنی نیست. فعالیت های بدنی بیرون از خانه نه تنها انگیزه بیشتری برای ورزش کردن به شما خواهد داد، بلکه تنوعی را در برنامه هایتان نیز ایجاد خواهد. ورزش هایی چون یوگا، دویدن یا ورزش های گروهی چون فوتبال، والیبال یا فوتبال دستی... می تواند هم برای سلامت فیزیکی تان و هم برای تغییر روحیه تان موثر باشد.

با این کار‌های ساده، تابستان خود را دلچسب کنید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعالیت های خوبیه ولی تابستون بازم به نظر من کسل کننده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای یکی از جذابیتاش همون سفر. بزن بیرون از خونه و لذت ببر. البته با این دلار خیلی دور نشو

    • reza

      در خانه گردشگری کنید!

    • ورتا

      وای عکس اون پاعرو کجو کولس چه قدر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینقدر هم دیگه محاوره ای ننویسید. لطفاً کمی هم فارسی را پاس بدارید.

    • بدون نام

      نظرات قشنگی است ولی اگر تمام این امکانات بود دیگه نیازی به راهنمایی نبود خودمون همشون رو اجرا میکریم به هر حال وصف العیش نصف العیش خیالشن خوبه

    • محمد

      میشینین متن های خارجی رو ترجمه میکنین ؟؟ ما کمپ پ پ پ بزنیم؟؟؟ از روی فوواره بپریم؟؟؟ آفتااااااااااااب بگیریم؟؟؟ جمع کن تورو قران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بشین تو خونه حرص بخور

      • بدون نام

        خوب راست میگه کمی خلاقیت به خرج بدهید ایرانیزه اش کنید دیگه.

      • بدون نام

        اتفاقا همه اش رو میشه انجام داد،یعنی تا حالا از روی فواره نپریدی؟

    • بدون نام

      سفر خارجه که بااین اوضاع دلار نمیتونیم بریم.داخلی ام که تو تعطیلات خدا تومن باید بدیم یجا پیدا کنیم که فقط شب بمونیم اونم اگه پیدا بشه..طبیعتم که به لطف مردم بافرهنگمون پر از آشغال..تواین گرما باید بمونیم خونه ifilm ببینیم!!!!!!بدبختیمون یکی دوتا نیست که

    • ایمان

      اینجا مگه لندن که بشه این کارا کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جون من ول کنین دیگه. هر چی می شه می گین اینجا که نمی شه. نمی شه بری پیک نیک. نمی شه از رو فواره بپری. نمی شه شن بازی کنی؟ اگه نمی تونی برو بمیر دیگه

      • لاله

        برو بمیر یعنی چه؟
        با پسرا کاری ندارم، ولی یه دختر بخواد تو ایران با پاهای برهنه روی چمن راه بره و از روی فواره بپره از اینی هم که هست بدبخت تر میشه....چه برسه به خوشی کردن. تو جامعه ای که پیرمردا از پسرا بدتر شدن

    • بدون نام

      این مال شهرا یا کشوراییه ک دمای هواشون خیلی گرررررم بشه ۳۰ درجه
      ن ک اینجا ما تو مرکز ایران با ۴۵ درجه دما داریم آبپز میشیم
      جنوب ک دیگه بدتررررر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنشینید دور هم هندوانه بخورید. همین حالا من از پارک رد شدم جند تا خانم برای خودشون بساط تخمه و نان و خیار و گوجه و... پهن کرده بودند چه بگو و بخندی هم داشتند از لهجه جون حس کردم شمالی اند.

    • بدون نام

      آره فکر خوبیه ، توی خوزستانی که تو آفتابش دمپایی پلاستیکی هام آب میشن ، آفتاب بگیرم

    • بدون نام

      ولي كتاب خوندن تو محيط باز رو واقعا موافقم... خيلي حال ميده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • بدون نام

      انقد گرمه بریم بیرون سردرد و حال تهوع و گرمازدگی و همه چی میگیریم بریم زیر درخت بشینیم کتاب بخونیم؟من عاشق کتاب خوندنم و کسایی که کتاب خونن میدونن که فقط تو سکوت آدم تمرکز داره نه تو کوچه با اونهمه سر و صدا

    • بدون نام

      با پای برهنه روی چمن راه بریم!
      که یه مارمولک از تو چمن ها بخوره به پامون خخخخ

    • نام و نام

      خوب شد گفتی اینا رو هیچ به ذهنم نمیرسید ^ مطالب از سایتهای خارجی کپی میکنید بعد اسم برترینها را هم یدک میکشی /اینجا کجا چمن هست که با پای لخت راه بریم با کدام اب از روی فواره بپریم زیر کدام درخت سایه دار خنک کتاب بخوانیم خخخخخ

    • بدون نام

      اقا تو رو خدا بس کنید اینقد ناله نکنید باو میایم اینجا یه متن بخونیم دلمون خنک شه چشم میوفته به کامنت همه بر باد میره اقا بسه ما هم میدونیم اوضاع خرابه ولی نه دیگه تا اینقدر که شما میگید ! ینی نمیتونی زیر یه درخت تو پارک شهرتون کتاب بخونید و رو چمنا قدم بزنید ؟؟!! بسه دیگه تو هر جایی میری یه سری دارن میگن مملکت اونطوری مملکت اینطوری نداری فقر بیکاری باو کسی که 15 سال حرف مردم رو نفهمه یعنی نفهمه ! کشور به این سادگیا اداره نمیشه شما هم رئیس جمهور نبودی که هی نظر میدی !! بعدشم اینجا جای اعتراض به اوضاع نیست خیابونا تشریف دارن برید اونجا !!

    • بدون نام

      ما تو خوزستان همینکه برق قطع نشه وزیر بادکولر لم بدیم بهترین تفریحه...لطفا یه تحقیقی کنید ببینید تو خوزستان چطور تابستان رو بگذرونیم؟...اینجا بااین هوا نه میتونیم زیر سایه درخت بشینیم کتاب بخونیم نه ازروی فواره بپریم،نه پابرهنه روی چمن راه بریم چون روز هوا بی نهایت گررررررررم وشب هم جک وجونور توپارک هست....بیخیال بابا تاالان زندگی کردیم یه چندسال دیگه بیشترنمونده اونم سرمیکنیم برهههههههه

    • بدون نام

      میشه بگین کجا این کارها رو بکنیم؟توی ایران پسرها شاید بتونند ولی دخترها خیر.کجا افتاب بگیرن و یا توی این گرما با مانتو روسری در حالیکه داری هلاک میشی کتاب خوندن چه لذتی داره

    • شیما

      از روی فواره پریدن عاوووولی و محشششرع

    • شیما

      از خودمون شروع کنیم ما دختراع خیلبم عادیه تو این دوره زمونه
      داریم زندگی میکنیم جرم ک نمیکنیم اختلاس ک نمیکنیم ع رو فواره بپریم یا میلیاردی میلیاردی پول نمیخوریم ک تو طبیعت ورزش کنیم
      واقا با چیزای کمی میشه زندگی رو لذت بخش کرد برمیگردع ب خودمون

      پاسخ ها

      • کیمیا سویفت

        یعنی همه چیو ول کن میخام ببینم کدوم .....نکبتی منفی دادههههههههه

    • بدون نام

      ما اینجا داریم از افتاب زیاد می سوزیم اونوقت نوشته افتاب بگیرید افتاب داره مارو میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج