۷۷۰۴۵۸
۱۴ نظر
۵۰۲۲
۱۴ نظر
۵۰۲۲
پ

مد‌های عروسی سال ۲۰۱۹

اگر قرار است که عروسی تان را در سال ۲۰۱۹ برگزار کنید و به دنبال آنید که چگونه برگزارش کنید، ما ایده‌های جالبی را برایتان آورده ایم. مد‌های عروسی سال ۲۰۱۹، از سال‌های قبل بسیار متفاوت است. اگر دوست دارید بدانید که چه چیز‌هایی در این سال مد می‌شود، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اگر قرار است که عروسی تان را در سال ۲۰۱۹ برگزار کنید و به دنبال آنید که چگونه برگزارش کنید، ما ایده های جالبی را برایتان آورده ایم. مدهای عروسی سال ۲۰۱۹، از سالهای قبل بسیار متفاوت است. اگر دوست دارید بدانید که چه چیزهایی در این سال مد می شود، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

لباس عروس پوشیده و ساده

ا گر چه در سال های اخیر، لباس عروس های باز یا به بیان دیگر دکلته مد بود اما در سال ۲۰۱۹، ما شاهد لباس عروس های بسته و پوشیده تری هستیم. این ترند از لباس عروس مگان مارکل الهام گرفته است. اگر به عکس های عروسی او نگاهی بیاندازید، می بینید که لباس عروس در کمال سادگی و پوشیدگی طراحی شده است. بنابراین اگر عروس سال پیش رو هستید و می خواهید لباس عروس تان را با مد روز پیش ببرید، از خرید لباس های باز خودداری کنید که دیگر هیچ جذابیتی ندارند.

سادگی نیز از دیگر مدهای لباس عروس های امسال می باشند. از این رو، دیگر خبری از منجق دوزی و توردوزی های زیاد نیست. همانطور که از قدیم هم می گفتند، سادگی همیشه زیباست.

مد‌های عروسی سال ۲۰۱۹

کیک عروسی تصویری

پیشرفت تکنولوژی حتی به کیک های عروسی هم رسید. در سال 2019، دیگر خبری از آن کیک های ساده و تزیین شده با خامه نیست، بلکه عکس ها و تصاویر کامپیوتری به صورت سه بعدی روی کیک نمایش داده می شوند. به این صورت، شما می توانید یک فیلم کوتاه را به جای پرده نمایش، روی کیک تماشا کنید. دیدن همچین کیکی برای شما هم هیجان انگیز است، اینطور نیست؟

مد‌های عروسی سال ۲۰۱۹

لباس عروس آستین دار

لباس عروس های آستین دار بار دیگر جای خود را در دنیای مد و فشن باز کردند. این مد معمولا در فصل های سرد سال متولد می شود، بنابراین اگر شما هم به فکر برگزاری مراسم عروسی برای پاییز و زمستان پیش رو هستید، بد نیست که به این مدل هم فکر کنید. لباس عروس های آستین بلند سبکی مدرن و در عین حال کلاسیک دارند که مدل محبوب شاهزاده های سلطنتی می باشند. اگر شما هم می خواهید لباس عروسی شیک و سنگین به تن داشته باشید، به لباس عروسی با آستین های بلند فکر کنید.

مد‌های عروسی سال ۲۰۱۹

رنگ های متنوع

در جشن های عروسی سال 2019، دیگر خبری از رنگ های خنثی نیست، بلکه رنگ های متنوع و شاد نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با این مد، نه تنها عروس و داماد جشن خود را به رنگ مورد علاقه شان برگزار می کنند، بلکه میهمانان نیز با دیدن فضایی رنگی تر، انرژی بیشتری دریافت می کنند. البته این بدان معنی نیست که همه جا را رنگی کنیم، کافی ست که به جزییات کمی رنگ دهید. دیگر یک جشن تمام سفید، برای کسی جذابیت ندارد. بنابراین با تنوعی رنگی که در مقابل تان قرار دارد، جشن تان را به رنگ مورد علاقه تان برپا کنید.

مد‌های عروسی سال ۲۰۱۹

پوشیدن 2 لباس عروس

شاید تا به حال فکر می کردید که انتخاب یک لباس عروس بسیار سخت است، اما اگر بدانید که در سال ۲۰۱۹ پوشیدن ۲ لباس عروس مد می شود، چه می گویید؟ از آنجا که لباس عروس ها بسیار سنگین، حجیم و بلند هستند، رقصیدن و این طرف و آن طرف رفتن با آنها بسیار سخت است. از این رو عروس ۲ لباس انتخاب می کند که یکی از آنها راحت تر و جمع و جورتر است. به احتمال زیاد این ترند مورد استقبال بسیاری از دختران قرار خواهد گرفت.

مد‌های عروسی سال ۲۰۱۹

کارت های میهمانان

همانطور که در مراسم مختلفی چون گرمی اوارد یا مراسم اسکار دیده اید، نام میهمانان روی صندلی یا میزهای روبه رویشان نوشته شده است، این شیوه برای عروسی های سال پیش رو نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با این روش، شما باید اسامی میهمانان را روی کارت ها بنویسید و آنها را روی بشقاب های میز جلویشان بگذارید. این مد نه تنها شیک و رسمی ست، بلکه جای میهمانان هم مشخص می کند و آنها را از سردرگمی نجات می دهد.

مد‌های عروسی سال ۲۰۱۹

تزیینات طبیعی

در جشن عروسی های سال ۲۰۱۹، از تزیینات طبیعی بیشتر استفاده می شود. به عنوان مثال گل های زیادی روی میز چیده یا از سقف آویزان شده اند. در واقع شما طبیعت را در آن محیط احساس می کنید که خود در روحیه عروس و دوماد و به تبع میهمانان تاثیر مثبتی می گذارد.

مد‌های عروسی سال ۲۰۱۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا دامادشو برسونه بعدا یه فکری به حال لباس عروس میکنیم!

      پاسخ ها

      • ملوسک

        والا داماد هست ولی کو داماد خوب

      • بدون نام

        والا من روزی 10 تا خواستگار دارم. بیا نصفشو بدم بهت

      • بدون نام

        اونی که زیاده داماد؛ اونی که کمه داماد خوب(منظورم یه انسان خوب و با اخلاقه و فهمیدست)

    • بدون نام

      با این اوضاع اقتصادی کی جرات میکنه حرف از ازدواج بزنه!

    • بدون نام

      تشریفات کمه شما هم بیشتر دامن بزنید! یه لباس عروس کلی هزینه داره دوتاش که واویلاست!

    • بدون نام

      البته که لباس پوشیده و شیک برازنده آدمای سلطنتی و تراز بالا هست

    • بامزی

      برترین مطمئنی تبلیغ لباس عروسی پوشیده نبود؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره؟ این یه مد جهانیه

    • لیلا موسوی

      اینا رو که گفتین همشون رو ما دیدیم و داشتیم تو عروسیامون ...

    • بدون نام

      خدایا داماد رو با پول برسون!

    • زیبا

      دامادم پیداشدفک میکنین بعدعروسی چه خبره
      همش قوم شوهرو...
      مجردی راحتی

    • maryam hosseiniy

    • بدون نام

      چقد همه کاراشون بانظم و مرتبه و تمیز افرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج