adexo3
۷۷۱۲۰
۴ نظر
۵۰۳۱
۴ نظر
۵۰۳۱
پ

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

در این مطلب ۱۵ تزئین متفاوت اتاق خواب را برایتان معرفی کرده ایم که می توانید از آنها برای خانه خود الهام بگیرید. لازم نیست همه اتاق را به همین سبک و سیاق تزئین کنید، شاید حتی فقط استفاده از اساس طراحی با رنگ و طرح متفاوت بسیار زیباتر نیز بشود.

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید





برترین ها: در این مطلب 15 تزئین متفاوت اتاق خواب را برایتان معرفی کرده ایم که می توانید از آنها برای خانه خود الهام بگیرید. لازم نیست همه اتاق را به همین سبک و سیاق تزئین کنید، شاید حتی فقط استفاده از اساس طراحی با رنگ و طرح متفاوت بسیار زیباتر نیز بشود. برای این کار باید ذوق و سلیقه خوبی داشته باشید و رنگ ها را خوب بشناسید.

1. به سبک مراکشی

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

برای تزئین اتاق خواب به سبک مراکشی باید از دکوراسیون طرح‌دار استفاده کنید. همه وسایل باید طرح داشته باشند. از کاغذ دیواری اتاق گرفته تا دراور، روتختی، روبالشتی، کاناپه و حتی موکت یا فرش، همه باید طرح‌دار باشند. طراح این اتاق مارتین هورنر است که از ترکیب رنگ های آبی، سفید و فیروزه ای برای تزئین این اتاق بسیار زیبا استفاده کرده است. حتی قاب عکس های دیوار نیز با همین ترکیب رنگ انتخاب شده اند.

۲. راه‌راه یا چهارخانه

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

برای ایجاد تنوع و تفاوت در اتاق خواب خود از طرح چهارخانه یا راه‌راه استفاده کنید. به طور مثال، استفان شوبل در این اتاق، کف را چهارخانه درشت آبی و توسی و صندلی های ایکس شکل را چهارخانه ریز با رنگ آبی روشن انتخاب کرده است. برای بهره گرفتن از طرح راه‌راه نیز یکی از کوسن‌ها را از همین ترکیب رنگ و راه‌راه افقی انتخاب کرده است.

۳. طرح انگلیسی

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

این اتاق برای نوجوان ها مناسب است. برای طراحی آن به کاغذدیواری ساده با رنگ تیره و ترجیحا از خانواده قهوه‌ای، قالی با ترکیب قهوه ای، کرم و سفید، روتختی راه‌راه قهوه ای با ملحفه سفید، روبالشتی های سفید و قهوه ای سوخته، آباژور تیره و ترکیبی از رنگ های طلایی و بژ نیاز دارید. هر چه وسایل با سلیقه بیشتری انتخاب شوند، اتاق زیباتری خواهید داشت.

۴. خودنمایی نارنجی

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

رنگ های کرم، قهوه ای، نارجی و سفید در کنار یکدیگر ترکیب زیبایی می سازند. برای اینکه اتاق خواب روشن، زیبا و البته رنگی داشته باشید از ترکیبات رنگ نارنجی برای تاکید در مناطق خاص استفاده کنید. به طور مثال، روتختی و روبالشتی ها همه روشن باشند و کوسن های روی تخت را نارنجی تیره انتخاب کنید. یا صندلی و مبل پای مبل را نارنجی انتخاب کنید. حتی برای ظریف کاری می توانید یک گلدان سفید را با گل های نارنجی تزئین کنید و در کنار تخت قرار دهید.

۵. اتاق خواب مردانه

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

این اتاق با دو رنگ سفید و طلایی به طرز کاملا مردانه ای توسط بنجامین دانگ طراحی شده است. آباژورهای شیشه ای طلایی، آینه گرد و طلایی در بالای تخت، رنگ سفید و توسی با ترکیب بالشت های طلایی و توسی و سفید، زیبایی خیره کننده و البته مردانه به این اتاق بخشیده اند.

۶. برگ و سبز

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

این اتاق خواب در عین سادگی بسیار شیک و زیبا است. حتی می توان گفت کاملا متفاوت است. تاج تختی که برای این تختخواب انتخاب شده است طرحی جدید و رنگی شاد و جالب دارد. تاج پارچه ای کار شده در دیوار، با قاب چوبی سبز و طرح برگ های انجیری بسیار درشت به صورت چهارخانه می تواند ایده جالبی برای تزئین تختخواب باشد. برای تناسب همه اجزای اتاق با هم، می توانید پرده های سبز، روتختی سبز و سفید (با تاکید بیشتر روی رنگ سفید) و حتی گلدانی از درختچه طبیعی برگ انجیری هم استفاده کنید.

۷. اتاق خواب دخترک های نوجوان

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

ترکیب صورتی و سورمه ای برای تزئین پرده، تخت و روتختی این اتاق استفاده شده است. پرده ای کاملا ساده با نوارهای صورتی را هر مادری می تواند به راحتی در خانه برای دختر نوجوان خود بدوزد و به پنجره نصب کند.

۸. دیوار راه‌راه

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

ترکیب رنگ اصلی این اتاق سیاه و سفید است. برای تاکید بیشتر بر زیبایی آن می توانید دیوار پشت تخت را با کاغذدیواری راه‌راه تزئین کنید.

۹. تاج ونیزی

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

این تخت و اتاق و به طور کلی طراحی آن، به سبک ایتالیایی قدیمی است. اگر سبک های قدیمی و کهنه را دوست داشته باشید، شاید این اتاق بتواند الهام بخش شما باشد. تاج تخت این اتاق به سبک ونیزی است و صندلی های عثمانی با طراحی پایه ها به شکل طناب، ایده های جالبی هستند که می توان از آنها استفاده کرد.

۱۰. اتاق بلژیکی

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

این اتاق خواب به سبک بلژیکی دکور شده است. تاج تخت در واقع یک در قدیمی است که زیبایی ویژه ای به اتاق بخشده است. رنگ ها روشن و ترکیب بژ، توسی، طلایی و چوبی هستند و برای تاکید بر فضا، از نارنجی بهره گرفته شده است.

۱۱. دکوراسیون قدیمی

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

در این اتاق از دو چمدان قدیمی و یک شکل که البته سالم و زیبا هستند به عنوان پاتختی استفاده شده است. این ایده بسیار جالبی است که تقریبا در هیچ خانه ای دیده نمی شود. می توانید از این ایده برای اتاق خواب خود استفاده کنید.

۱۲. اتاق خواب مشترک

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

این اتاق برای دختر و پسرهای نوجوان که در یک اتاق با هم شریک هستند مناسب است. یا حتی می توان به عنوان اتاق مهمان نیز از آن بهره گرفت. برای تاکید بر زیبایی آنها، بهتر است طرح و شکل یکسانی داشته باشند. از روتختی و روبالشتی یکسانی استفاده شود و هیچ فرقی میان آنها نگذارید.

۱۳. آبی رویایی

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

این اتاق توسط جیم هوارد تزئین شده است. یکی از دلایل زیبایی آن، ترکیب رنگی است که برای آن انتخاب شده است. آبی رویایی و بسیار خاصی که در این اتاق به کار رفته را در هر خانه ای نمی توان یافت. این رنگ با پارچه های طرح‌دار روتختی ها و روبالشتی ها تلفیق و بر زیبایی بیشتر تاکید کرده اند.

۱۴. شیک و فریبنده

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

این اتاق با ترکیب رنگ های مشکی، انواع توسی ها و تاکید کوچکی از قرمز تزئین شده است. پرده ها، کف، روتختی و بخشی از روبالشتی ها توسی و مبل و میز و حاشیه پنجره و حتی میل‌پرده ها مشکی انتخاب شده اند. یک گلدان بسیار کوچک با گل های قرمز به جذابیت بیشتر فضا کمک می کند.

۱۵. اتاق خواب ویلایی

اتاق‌خواب تان را متفاوت تزئین کنید

طراح این اتاق سوزان تاکر است که در طراحی این اتاق از چوب و رنگ های گرم استفاده کرده است. در کنار سقف و دیوارهای چوبی، روتختی، کفپوش و پرده ها همه با رنگ های کرم، نارنجی، بژ و سفید انتخاب شده اند که تناسب بسیار خوبی با یکدیگر دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohsen

      اصلا خوب نیست

    • الهه

      ممنون. مطالب و عکس ها بسیار عالی بود.

    • مینا

      مدرن نبود .مرسی ولی جالب نبود

    • Saghar

      ببخشيد ولى دوست نداشتم !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج