اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۳۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

چند راهکار ساده و ارزان

نورپردازي مدرن و شیک

با انجام كارهاي زير مي‌توانيد نور و درخشش بيشتري را به دكوراسيون خانه‌تان دعوت كنيد و جلوه دكوراسيون منزل خود را شيك و مدرن سازيد.

نورپردازي مدرن و شیک

نورپردازي مدرن و شیک

با انجام كارهاي زير مي‌توانيد نور و درخشش بيشتري را به دكوراسيون خانه‌تان دعوت كنيد و جلوه دكوراسيون منزل خود را شيك و مدرن سازيد.

به ‌جاي كليد برق‌هاي قديمي از ديمر استفاده كنيد. با اين وسيله مي‌توانيد با تنظيم و كنترل شدت نور، نورپردازي مناسب با شرايط موجود را براي هر فضا ايجاد كنيد. براي نمونه، در اتاق‌خواب نورپردازي رمانتيك و در حمام نورپردازي آرام و تسكين‌دهنده ايجاد كنيد. اين كار علاوه بر زيبايي و جذابيت، كمك زيادي در صرفه‌جويي مصرف انرژي است.

در آشپزخانه حتما از نورپردازي قسمت بالاي كابينت‌ها استفاده كنيد. همچنين بالاي سطوح كار، نورپردازي با نور متمركز در نظر بگيريد.

حتما براي نورپردازي طبقات كتابخانه چراغ‌هاي دكوراتيو نصب كنيد. در اين‌صورت هم دكوراسيون كتابخانه شما زيباتر مي‌شود و هم پيدا كردن كتاب برايتان آسان‌تر است.

اگر فضاي ميز كنار تخت شما محدود است، براي نورپردازي مخصوص مطالعه هنگام خواب چراغ مطالعه را بر ديوار بالاي تخت خود نصب كنيد.

براي نورپردازي فضاي بيرون خانه خود يك سنسور در نظر بگيريد و به آن طوري برنامه دهيد كه وقتي هنگام شب آن را روشن مي‌گذاريد، تا روشن شدن هوا خودش خاموش شود.

آثار هنري موجود در دكوراسيون خانه مانند تابلوها و مجسمه‌ها را با كمك چراغي كه بالاي آن با نور متمركز نصب مي‌كنيد برجسته و روشن سازيد.

براي اينكه نوري شفاف و گيرا در دكوراسيون خانه خود داشته باشيد گردگيري مرتب لامپ‌ها را فراموش نكنيد.

در فضاهايي از قبيل راهروها و ورودي‌هاي تاريك، انباري و پاركينگ،‌ حس‌گرهاي حركتي نصب كنيد تا با بازشدن در چراغ روشن شود و تا دقايقي روشن بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • vch

      mal kodoom keshvare?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج