۸۹۶۲۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

دکور فضاهای کوچک خانه

در این مطلب ایده های ساده ای برای دکور فضاهای کوچک برایتان نام برده ایم که کمک می کند آنها را شخصی سازی کنید و بهترین استفاده را از آنها داشته باشید.

دکور فضاهای کوچک خانه
برترین ها: در این مطلب ایده های ساده ای برای دکور فضاهای کوچک برایتان نام برده ایم که کمک می کند آنها را شخصی سازی کنید و بهترین استفاده را از آنها داشته باشید.

دکور فضاهای کوچک خانه
میز شخصی

اگر خیلی اهل نوشتن و تنهایی هستید، احتمالا به فضای زیادی نیاز ندارید. یک دیوار و یک میز در کل خانه برای شما کافی است. روی میز وسایل مورد نیاز را بگذارید و در بالای آن نیز تاقچه ای نصب کنید و به سلیقه شخصی تزئینش کنید و از فضای اختصاصی خود لذت ببرید.


دکور فضاهای کوچک خانه

وسایل دکوری

نصب تاقچه های زیبا روی دیوار به شما اجازه می دهد تا وسایل، گلدان، دکوری یا هر وسیله دلخواه دیگر را به معرض نمایش بگذارید.


دکور فضاهای کوچک خانه

شخصی سازی

روی میز کار و محل تنهایی های خود لامپی استفاده کنید که با بقیه چراغ های اتاق فرق دارد. به طور مثال، می توانید از چراغ مطالعه کمک بگیرید که علاوه بر نور بیشتر، میز کار شما را شخصی سازی هم می کند.


دکور فضاهای کوچک خانه

انتخاب میز مناسب

میز تحریری انتخاب کنید که از نظر اندازه، شکل و رنگ با فضایی که قرار است در آن جای بگیرد و دکور آن فضا جور باشد.


دکور فضاهای کوچک خانه

فضای آرامش

یک صندلی در گوشه دنج اتاق قرار دهید. اگر کنار پنجره یا بالکن باشد و به بیرون دید داشته باشید، بهتر است. با گلدان طبیعی هم اطراف آن را تزئین کنید. یک فضای ناب برای استراحت و مطالعه برای خود درست کنید تا در مواقع نیاز به آغوش آن پناه ببرید و در سکوت و زیبایی غرق در مطالعه شوید. یا فقط یک فنجان چای یا قهوه بنوشید.


دکور فضاهای کوچک خانه

تلقین زیبایی

برای صندلی تنهایی خود کوسن های زیبا خریداری کنید تا هم به راحتی بیشتر شما کمک کند و هم زیبایی بیشتری داشته باشد.


دکور فضاهای کوچک خانه

انتخاب راحتی

مبل یا کاناپه ای برای این فضا انتخاب کنید که نرم و راحت و زیبا باشد. مبل های نرم با پارچه های طرح‌دار برای این منظور مناسب هستند.


دکور فضاهای کوچک خانه

سبدی برای نظم

برای اینکه کتاب ها و دیگر وسایل و خرده ریزه های شما در مکانی به طور منظم و درست جمع شوند و موجب به ریختگی اتاق نباشند، از سبدهای حصیری و چوبی زیبا استفاده کنید. این سبدها در اندازه، رنگ و طرح های بسیار متنوع در فروشگاه های لوازم خانگی موجود هستند و می توانید با توجه به دکور فضا و سلیقه شخصی یکی را انتخاب کنید.


دکور فضاهای کوچک خانه

زیباسازی

فضایی کوتاه و راحت برای آرایش و رسیدگی به خود درست کنید. همه وسایل زینتی و زیبایی خود را نیز با سلیقه در اطراف آینه و روی میز آرایش بچینید. به این ترتیب، علاوه بر اینکه دم دست هستند، باعث زیبایی میز نیز می شوند.


دکور فضاهای کوچک خانه

داشتن بهترین نما

آینه های بالدار گزینه های خوبی برای خرید هستند. این آینه های بدون قاب زیبایی بیشتر دارند و بیشتر موجب جذب طرف می شوند. در ضمن اینکه طرف می تواند بهتر خود را در چندین جهت و هر دو نیم‌رخ نیز ببیند.


دکور فضاهای کوچک خانه

تکمیل ایده

میزی برای آرایش انتخاب کنید که علاوه بر اندازه جای کافی نیز برای قرار دادن وسایل شما داشته باشد. میز ظریف و در عین حال مناسب.


دکور فضاهای کوچک خانه

صندوقچه ای به نام صندلی

برای میز آرایش خود صندلی ای را انتخاب کنید که در واقع صندوقی باشد برای قرار دادن وسایل اضافه و خرت و پرت هایی که در اطراف پراکنده می کنید. این صندلی ها در انواع متفاوت و طراح های متنوع موجود هستند و می توانید به سلیقه خود بهترین مدل را انتخاب کنید.


دکور فضاهای کوچک خانه

بهترین استفاده از کمترین فضا

اگر از شلوغی بسیار گریزان هستید و می خواهید از کمترین فضا بیشترین استفاده را داشته باشید، از راهکارهایی که برایتان می گوییم استفاده کنید. با این روش ها حتی از زیرپله هم می توان بهترین استفاده را داشت.


دکور فضاهای کوچک خانه

شخصی سازی کردن

روی دیوار تابلوهای از حروف یا اسم خود نصب کنید. یا از حروف چوبی یا فلزی استفاده کنید. یا حتی با اسپری رنگ طرح دلخواهتان را روی دیوار پیاده سازی کنید.


دکور فضاهای کوچک خانه

زیوربندی کردن

وسایلی که دارید را با کمک زیوربندی های دلخواه تزئین کنید. سعی کنید سادگی آنها را حفظ کنید زیرا در فضاهای کوچک، اگر وسایل خیلی بزرگ یا شلوغ باشند، باعث زشت دیده شدن فضا می شوند.


دکور فضاهای کوچک خانه

رنگ مناسب

برای دکور فضاهای کوچک باید از رنگی واحد استفاده کنید تا زیبایی بیشتری را به القا کنند. در و دیوار و پنجره و وسایل همه باید یک دست و یک رنگ باشند و بهترین رنگ برای این منظور نیز سفید است. این مساله کمک می کند تا همه چیز بسیار یکدست دیده شوند.


دکور فضاهای کوچک خانه

خانه عروسکی

برای اینکه حسابی خودتان را تحویل بگیرید و قصری همچون ملکه ها برای خود بسازید باید ایده های را به کار بگیرید که مناسب این کار باشند. به طور مثال، ترکیب رنگ سفید و یاسی گزینه بسیار مناسبی است. اگر یاسی دوست ندارید می توانید از آبی کمرنگ یا سبز برای این منظور استفاده کنید. همه این رنگ ها آرامش بخش هستند.


دکور فضاهای کوچک خانه

استفاده از وسایل شیک

استفاده از وسایلی که طرح باروک دارند برای داشتن خانه رویایی بسیار مناسب هستند. به طور مثال می توان به ساعت گچ‌بری شده اشاره کرد.


دکور فضاهای کوچک خانه

میز کشودار

برای اتاق هایی که می خواهید همچون قصر آن را تزئین کنید، باید وسایل مناسب خریداری کنید. میزی که طراحی مینیمال یا طراحی ظریف دارد می تواند به نقطه کانونی در اتاق تبدیل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج