۹۰۰۲۹
۲۶ نظر
۳۴۸۲۷
۲۶ نظر
۳۴۸۲۷
پ

روش های آشنایی زنان بالای ۳۵ سال متفاوت است

در این مطلب می خواهیم در مورد روش های آشنایی زنانی که بالای ۳۵ سال سن دارند برایتان بگوییم. برخی از عادت ها در این زن ها مشترک هستند و ما برخی از آنها را در ادامه نام برده ایم.

روش های آشنایی زنان بالای 35 سال متفاوت است


 
برترین ها : افراد ۳۵ ساله پیر نیستند. آنها سنشان بالا رفته، تجربه شان بیشتر شده است و عاقل تر شده اند. در این سن افراد می توانند راحت‌تر به اشتباهات خود لبخند بزنند. این افراد در رابطه و دوستی برقرار کردن تبحر بسیار دارند و می توانند با تکیه بر تجربیات خود، رفتارها و واکنش های بهتری نیز داشته باشند.

در این مطلب می خواهیم در مورد روش های آشنایی زنانی که بالای ۳۵ سال سن دارند برایتان بگوییم. برخی از عادت ها در این زن ها مشترک هستند و ما برخی از آنها را در ادامه نام برده ایم.
 
روش های آشنایی زنان بالای 35 سال متفاوت است
۱. اهل احترام هستند

زنان بالای ۳۵ سال اصولا هنگام ملاقات با مردها از نظر ظاهری بسیار مدرن هستند اما عقاید و ارزش های آنها سنتی و قدیمی است. این زن ها هنگام خرید یا قدم زدن پرچانه‌گی می کنند. بسیار محافظه کار هستند و ترجیح می دهند قرارهایشان در مکان های عمومی و در میان اجتماع باشد. آنها بدون اینکه به دوستان یا خانواده شان اطلاع ندهند، به خانه مرد غریبه نمی روند. در حالی که برای طرف مقابل احترام قایل هستند، به طور کامل به او اعتماد نمی کنند.

۲. رویاپرداز نیستند

منظور این نیست این زنان استانداردهای معمول آشنایی ها را نادیده می گیرند. برعکس، آنها به مشخصات بهتر و ارزشمندتری اهمیت می دهند. دختران جوان عموما از دیدن مردهای خوش قد و بالا و شیک پوش هیجان زده می شوند و از اینکه او را داشته باشند بسیار خوشحال خواهند بود. اما زنان بالای ۳۵ سال بیشتر به روحیات، اخلاق و تفکر مرد اهمیت می دهند و این مسایل می تواند جذبشان کند.

۳. هیجان جوان ترها را ندارند

این زنان دیگر به عشق های رویایی اعتقادی ندارند و خود را محتاج و متکی مردان نمی دانند. این کارها برای جوان ترها جذابیت بیشتری دارد و با هم تفریحات و شوخی های خاص و مختص به خودشان را دارند. اما پس از این سن، زنان خیلی راحت نیستند همان کارهایی را انجام دهند که چند سال پیش انجام می دادند. این زن ها برای هر کاری که شما دوست دارید، آمادگی ندارند و نباید انتظار داشه باشید مثلا با شما به تماشای مسابقات رالی بیاید.

۴. گاهی به تنهایی خود نیاز دارند

این زن ها آموخته اند در حالی که خود را در یک رابطه حفظ کنند و با مرد موردعلاقه شان وقتشان را سپری کنند، زمان هایی را نیز به تنهایی خود اختصاص دهند و از آن لذت ببرند. در این سن زن ها دیگر تقریبا خودشان را پیدا کرده اند و می دانند از زندگی چه می خواهند و با چه حالشان خوب است.

۵. برای ارزش های خود تلاش می کنند

این زنان به مردانی نیاز دارند که بتوانند بر عهد و پیمانشان بمانند. مردی که قولش قول باشد. البته منظور مردهای سن بالا نیست، مردهایی که از نظر عقلی و فهم رشد کرده باشند، این زنان را جذب خود می کنند.

۶. قابلیت تشخیص خوبی دارند

این زنان به خوبی می توانند از میان حرف ها و رفتارها مرد، عقاید واقعی او را تشخیص دهند. یا حتی به خوبی حرف های مردان را می شنوند و رفتار پخته ای هم از خود نشان می دهند. مثلا اگر مردی به آنها بگوید قصد ندارد بچه دار شود، سعی نمی کند نظر او را عوض کند. از نظر او این مرد بد نیست و می فهمد که آنها مناسب هم نیستند. پس بر ادامه رابطه اصراری نمی ورزد.

۷. درک بهتری دارند

آنها به خوبی می دانند که پیش از او زنان دیگری در زندگی شما بوده اند. او خیلی به این مساله اهمیت نمی دهد و برای این مسایل خودش یا شما را آزار نمی دهد. او خودش هم احتمالا قبلا با کسی رابطه عاطفی داشته است و خوب می تواند این مسایل را درک کند.

در آخر باید اشاره کنیم، اگر شما بیش از ۳۵ سال سن و بچه هم دوست دارید، باید به محدودیت های سنی برای بارداری توجه بیشتری نشان دهید. باید در رابطه خود با مرد دلخواهتان مساله بارداری و خطرات ناشی از بارداری در سنین بالا را لحاظ کنید و گزینه هایی را انتخاب کنید که این مسایل را درک می کنند و برای آن ارزش قایل هستند.
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دختران بالای ۳۵ سال رو اینقدر پیر جلوه ندید من ۳۵ سالمه خیلی بچه نشون میدم الان دیگه بالای ۳۵ سال حداقل ۱۵ سال کم سن و سالتر نشون میدم اون برا قدیم بود

      پاسخ ها

      • MORTEZA

        اوکی عزیزم شما هم جوونین هم زیبا نظرتون راجع به کمی گپ زدن چیه؟

      • بدون نام

        تو منم کشتی عزیزم

      • بدون نام

        با قدیما که فرق کرده

      • ناشناس

        عزیزم افتخار آشنایی به من میدی

    • رضا

      سلام یک زن ۴۵ تا ۵۴ باشه برای دوست یا صیقه

      پاسخ ها

      • سارا

        من چهل و پنج سالمه

    • Mohsen

      سلام من امادگی دوستی با یک خانم سن بالا دارم

    • سعید

      من عاشق دوستی با خانم سن بالا هستم کسی هست

    • بدون نام

      من مردی ۳۵ ساله هستم از آن دسته از ادم ها که زن میانسال یا سن بالا خوشتیپ را به دختر زیر ۲۰ سال ترجیح میدم .و طرفدار خوشتیپ ها و خوشگل خان وما...خواهان دوستی هستم حالا در حد چت یا ملاقات فرقی نداره .

    • علی یوسفی

      سلام.من ۲۵سالمه و جنوب تهران زندگی میکنم و شدیدا مشتاقم که باخانمی که از خودم بزرگتر و پخته تره اشنا بشم و دوست بشیم.اوضاع مالیه چندان خوبیم ندارم و نمیتونم ساپورت کنم.اینو فقط محض صداقت گفتم که وارد رابطه ی اشتباهی نشم باکسی خدایی نکرده.
      لطفا زنگ بزنید.09380113666

    • علی

      دنبال یه دوست خانوم سن بالا ام مهربون با محبت با شخصیت آبرو دوست از شمالم خودم 40 سالمه کسی هست شماره بده

    • پسر خوب

      چی میشد دوست 35 تا 40 ساله داشتم
      بانوان تو این سن بسیار زیبا هستن عین فرشته ن

    • علی رضا

      دنباله یه خانم سن بالا هستم خودم ۴۰سالمه شمال

    • حسین

      من پسری 25ساله دنبال خانم 30به بالا هستم

    • بدون نام

      سلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام

    • پرهام

      من 29 سالمه و تنهام. یه خانم بالای 37 سال مهربون و با صداقت برای رفاقت همیشگی میخوام. از هر جا باشه مهم نیست میتونم پیشش بیام. فقط صداقت و رفاقت همیشگی برام مهمه نه چیز دیگه. لطفاً کسانی که دنبال دوستی موقت یا ساپورت مالی هستند به هیچوجه پیام ندن.

    • فردین

      عاشق زن های سن بالام که باهاشون زندگی کنم ۲۳ ام ازاردبیل

    • محمد از انتالیا

      ۳۸سالنه دنبال یه خانوم خوشتیپ سن بالا تر از خودم هستم واسه دوستی چون خانومای بالای سن ۴۰ سال همه زندگی ادمو درک میکنن با تشکر

    • علی

      یه خانم مخوام برای دوستی

    • حامد

      سلام من 45سالمه یه خانم هم سن یابیستر جاافتاده میخوام

    • جواد

      سن بالا عالیه

    • کیوان

      خانمی باوقار وبالای 40سال که اول وآخره تجربه ی واقعی وتحت شونات چون چراغ خاموش ولی نورانی ترین رو داشته باشه..

    • رضا09059653550

      سلام زن سن بالا میخوام جاافتاده ازخوزستان

    • Mahdy

      یکی خوب بدون دردسر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج