جاباما
۹۱۲۱۴۷
۱۷ نظر
۵۰۶۸
۱۷ نظر
۵۰۶۸
پ

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

مراسم امی سال ۲۰۱۹ درحالی در روز ۲۲ سپتامبر یا همان ۳۱ شهریور برگزار شد که مردان حاضر در این مراسم، لباس‌های متفاوتی پوشیده بودند. برخی با جلیقه مخمل تاکسیدو برروی فرش­ قرمز حاضر شدند، یک نفر با کلاهی بسیار بزرگ و بیلی پورتر همیشه جنجالی که برنده جایزه امی نیز شده، با لباسی که با تکه­‌های کریستال پوشانده شده بود و برق می­زد.

برترین‌ها: امی، مراسمی است که هرساله در آمریکا برگزار می‌شود و اکثرا آن را معادل اسکار برای برنامه­‌های تلویزیونی می‌دانند. امسال نیز مراسم امی با حضور بازیگران و سلبریتی­‌های معروف برگزار شد و حرف و حدیث­‌های زیادی نیز در بر داشت. یکی از مواردی که همیشه در فرش­ قرمز‌ها بسیار مورد توجه رسانه­‌ها و نیز عموم مردم می­باشد، استایل‌­ها و لباس­­‌های سلبریتی‌هاست.

برخی از سلبریتی‌ها دوست دارند که در این نوع مراسم، مرکز توجه باشند و به­‌ همین دلیل، لباس­‌های خاص و عجیب­ و غریبی را انتخاب می‌کنند و برخی دیگر نیز به شیک و برازنده بودن بسنده می‌کنند.

شاید فکر کنید که این قضیه، تنها درمورد خانم‌­ها صدق می­کند، اما آقایان نیز با پوشیدن لباس‌هایی از برند‌های معتبر با پارچه ­ها و دوخت­‌های مختلف، این فرصت را دارند که توجه رسانه‌ها و مردم عادی را به سوی خود جلب کنند و نام خود را در میان خوشتیپ‌­ترین سلبریتی‌های سال جای دهند.

مراسم امی سال ۲۰۱۹ نیز درحالی در روز ۲۲ سپتامبر یا همان ۳۱ شهریور برگزار شد که مردان حاضر در این مراسم، لباس‌های متفاوتی پوشیده بودند؛ برخی با جلیقه مخمل تاکسیدو برروی فرش­ قرمز حاضر شدند، یک نفر با کلاهی بسیار بزرگ و بیلی پورتر همیشه جنجالی که برنده جایزه امی نیز شده، با لباسی که با تکه­ های کریستال پوشانده شده بود و برق می­زد؛ برخی نیز با لباس‌هایی به مراتب ساده­ تر و محافظه­ کارانه­‌تر.

اگر مشتاق هستید تا با خوشتیپ­­‌ترین­‌های ۷۱ امین مراسم امی آشنا شوید، با ما همراه باشید.

آنتونی پورووسکی

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

یکی از خوشتیپ‌ترین و در عین حال، ساده‌­ترین­‌های امسال، کسی نبود جز آنتونی پورووسکی، بازیگر سریال مستند Queer eye که با کت برند رالف لورن، یک شلوار تاکسیدو و یک پاپیون مشکی برروی فرش­قرمز حاضر شده و موهایش را نیز به عقب داده بود.

بیلی پورتر

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

بیلی پورتر را تقریبا همه می­شناسند. یکی از برندگان جوایز امی که اعتقادی به نقش جنسیت در نحوه استایل و لباس پوشیدن ندارد. بیلی پورتر، امسال نیز با لباسی ظاهرا عجیب در مراسم امی حاضر شد و بازهم توجه همگان را به خود جلب کرد. لباس راه­‌راه او، طراحی برند مایکل کورس بود و در آن از کریستال­‌های واقعی برای درخشیدن استفاده شده بود، اما این توصیف تمامی استایل عجیب بیلی نبود. کفش­های بیلی پورتر نیز لژدار بود و او کلاهی بسیار بزرگ از برند استیون جونز نیز بر سر داشت.

چارلی بارنت

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

گویا بازیگر سریال «عروسک روسی»، اطلاعات زیادی از دنیای مد و نحوه ست کردن لباس‌ها دارد یا اینکه طراح لباس زبده­ای دارد. چارلی با پوشیدن تاکسیدویی به رنگ سبز تیره برند جوزپه زانوتی که با ستاره­های مشکی پوشانده شده بود و نیز پیراهنی مشکی که هارمونی زیادی با کت و شلوارش داشت، صحنه را از آن خود کرده بود. استفاده از پاپیون مخمل مشکی در استایل این بازیگر، تیر خلاصی محسوب می­شد برای کامل شدن جذابیتش.

ماهرشالا علی

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

چند سالی است که وقتی صحبت از بازیگران مرد خوش­پوش و خوشتپ می‌شود، نام بازیگر مسلمان سیاه­پوستی نیز در این میان می­درخشد. ماهرشالا علی، بازیگر فصل سوم سریال «کارآگاه حقیقی» در مراسم امی، کت­وشلواری به رنگ سبز تیره از برند ارمنگیلدو زگنا بر تن داشت و هارمونی رنگ­ها را با پوشیدن پیراهنی به رنگ سبز بسیار روشن حفظ کرده بود. این بازیگر طبق معمول، جزئیات را فراموش نکرده بود و از عینک آفتابی، پاپیونی مشکی و نیز سنجاق سینه‌­ای نقره‌­ای که برروی یقه کتش نصب شده بود، استفاده کرد.

دنیل لوی

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

بازیگر سریال «Schitte's Creek» (سریال کاندیدای دریافت جایزه امی) با تاکسیدوی پرادایی به رنگ قهوه­ای و مشکی در مراسم حاضر شد و هوشمندی خودش (یا شاید طراح لباسش) را با ست کردن کفش و پاپیون و عینک آفتابی مشکی­‌اش با یقه و دکمه مشکی کتش نشان داد تا استایلی بسیار جذاب و چشمگیر برای خود فراهم کند.

جیمز ون در بیک

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

یکی از خاص‌ترین استایل­‌های مراسم، متعلق به بازیگر سریال «Pose» بود. همانطور که می­دانید، چندی است که کت ­های مخمل، تبدیل به ترندی محبوب در میان آقایان شده است. جیمز ون در بیک نیز به سراغ این نوع استایل رفته و از کت مخمل صورتی رزی رنگ استفاده کرد؛ البته بخش جذاب استایل ون در بیک، استفاده از پیراهنی با درجه رنگی روشن‌­تر نسبت به کت و پاپیونی با درجه رنگی تیره‌­تر نسبت به آن می­باشد که نشان از هوشمندی او (یا طراح لباسش) در انتخاب رنگ­‌ها دارد. ون در بیک در خاص بودن استایلش به همین موارد بسنده نکرده و گل رزی نیز (استعاره­ای از رنگ کت و استایلش) به یقه کت نصب کرده است. کفش جیر بورگاندی این بازیگر که انتخاب مناسبی برای کت مخمل می­باشد نیز استایلش را تکمیل کرده است.

جاستین هارتلی

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

کت­­‌وشلوار آبی برای آقایان، تقریبا مانند پیراهن کوتاه مشکی (پیراهن شنل) برای بانوان است؛ لباسی که تقریبا هر مردی در کمدش دارد و یا حداقل یک بار در مراسمی، آن را پوشیده و مورد تحسین قرار گرفته است. جاستین هارتلی، بازیگر سریال «این ما هستیم» نیز در روز برگزاری مراسم امی، طرفدارانش را با چنین استایلی سورپرایز کرد. تاکسیدوی آبی کبالتی روشن از برند ایزایا، بخش اصلی لباس جاستین را تشکیل می­‌داد. ازطرفی، پاپیون، کفش، ساعت و کمربند مشکی ست شده با یقه کت که کمی تیره‌تر بود و نیز پیراهن سفید ست شده با دستمال جیبی سفید، جلوه بیشتری به این استایل بخشید.

کیت هرینگتون

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

شاید این تصویر از معدود تصاویری باشد که در آن یک سلبریتی مرد انگلیسی را در مراسمی رسمی با لباسی نیمه کژوال می­بینیم. کیت هرینگتون، بازیگر نقش اصلی سریال معروف و پرطرفدار «بازی تاج و تخت»، با لباسی نیمه‌­رسمی، یعنی تاکسیدوی کلاسیک مشکی و کفش مشکی و پیراهنی سفید، بدون پاپیون یا کراوات در مراسم حاضر شد. او به­ جای کمربند از شلواری با نوار ساتن مشکی براق برروی کمر استفاده کرده بود تا حالت غیررسمی لباسش بیشتر نمایان شود.

مایکل کی ویلیامز

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

بازیگر سریال «The Wire» به ما ثابت کرد که رنگ قهوه‌­ای، همچنان جذاب و قابل ­استفاده است. مایکل در این مراسم، کت­‌وشلواری به رنگ قهوه­‌ای کاکائویی با یقه‌­ی چرمی با توناژ رنگی تیره‌تر بر تن داشت و آن را با پیراهن و پاپیون مشکی و نیز کفشی با ترکیبی از این دو توناژ رنگی ست کرده بود.

میلو ونتیمیگلیا

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

بازیگر سریال «این ما هستیم»، یکی از معدود مردان حاضر در این مراسم بود که تاکسیدو بر تن نداشت و به­‌جای آن از کت تک استفاده کرده بود. کت مخمل طوسی برند براندلو کانیچلی به­‌خوبی بر تن میلو نشسته بود و یقه و سرجیب­های مشکی آن با شلوار، کفش، پاپیون و ساعت مشکی ست شده بود.

نیکولاج کاستر والدو

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» به­‌گونه‌ای نسبتا متفاوت در مراسم حاضر شد. او به­‌جای کت­‌وشلوار‌های مشکی یا سرمه‌­ای همیشگی، کتی طلایی، برنزی با طرح پوست ­ماری از برند دولچه اند گابانا به تن داشت که آن را با شلوار مشکی اسلک (شلوار‌های گشادتر با کمر پهن) ست کرده بود.

رو پائول

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

این بازیگر و مدل و خواننده ۵۸ ساله آمریکایی در مراسم امی ۲۰۱۹، استایلی فرامدرن بر تن داشت. تاکسیدوی صورتی با طرح­‌های جالب مشکی، لباسی نیست که هر سلبریتی مردی در مراسم رسمی بپوشد، اما گویا رو پائول، این جسارت را داشت. دستمال گردن ساتن مشکی و عینکی با قاب مشکی بسیار بزرگ نیز از دیگر آیتم­‌های خاص استایل این سلبریتی بود.

استرلینگ کی براون

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

همگی خوب می­دانیم که قرمز و مشکی، دو یار همیشگی در طراحی لباس و دکوراسیون هستند و استفاده از آن­ها در کنار یکدیگر، جذابیت خاصی به شخص یا فضا می­بخشد. گویا کی براون، بازیگر سریال «این ما هستیم»، به­‌خوبی از این قضیه اطلاع دارد، زیرا او با کت و پاپیونی قرمز رنگ در مراسم امی حاضر شد که آن­ها را با پیراهن، شلوار، دستمال جیبی و حتی عینک مشکی­‌اش ست کرده بود. یکی از بهترین بخش‌­های این استایل، کفش ورنی براق این بازیگر بود که رنگی مشکی داشت.

استیون کانالز

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

استیون کانالز را می­توان رقیب بیلی پورتر در مراسم امی ۲۰۱۹ دانست. کسی که اگر قرار بود، جایزه‌­ای تحت عنوان عجیب­ترین لباس‌های مردانه امی ۲۰۱۹ اهدا می­شد، انتخاب میان او و پورتر را سخت می­کرد. بازیگر سریال «Pose»، کت تاکسیدویی با پولک­های برنزی براق بر تن کرده بود که آستین­هایش از میانه چاک خورده و دنباله­‌دار بوده و همچون ­شنلی برروی زمین کشیده می­­شد. باقی استایل کانالز ­­شامل ­شلوار و پیراهن و یک کفش کالج مشکی بود.

ویلیام جکسون هارپر

خوشتیپ‌­ترین مردان فرش قرمز مراسم امی ۲۰۱۹

بازیگر سریال «مکان خوب» با پوشیدن تاکسیدویی بادمجانی از برند برادران بروک که نقاط قهوه‌­ای تیره­ای برروی آن وجود داشت، نشان داد که به استایل­‌های جالب­‌تر و خاص‌تر علاقه دارد. ویلیام، لباسش را با پاپیونی به همان رنگ و نیز پیراهن سفیدش را نیز با یک دستمال جیبی سفید، ست کرده بود. کفش مشکی ورنی و نیز دکمه­‌های مشکی پیراهن جکسون هارپر از نقاط قوت استایلش محسوب می­شد.

سخن آخر

باهم استایل ۱۵ نفر از سلبریتی‌های حاضر در مراسم امی ۲۰۱۹ را بررسی کردیم. همانطور که دیدید، برخلاف تصور عموم، آقایان نیز می­‌توانند در مراسم رسمی، با کمی دقت و سلیقه، لباس‌های متفاوت، اما شیکی بر تن کنند و از یکنواختی همیشگی و معمول لباس ­های مردانه دربیایند. شما چه پیشنهادی برای استایل­‌های رسمی و نیمه­‌رسمی آقایان دارید؟

منبع: usmagazine

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من ک خوشتیپ ندیدم

    • بدون نام

      اگه کانال ،پائول وپرتر خوش قیافه ن،پس من فوق فوق خوش قیافه م

    • مهسا

      آقایون با جوراب پوشیدن میتونن خوش تیپی خودشون رو کامل کنند...
      مرد بدون جوراب هرچقدر هم خرج تیپش کرده باشه به نظر من که هیچ جذابیتی نداره

    • بدون نام

      پیشنهاد من به خانمها و آقایان اینه که همه دغدغه های زندگی رو ول کنن و فقط بچسبن به سرو شکلشون!!!
      واقعا که!

    • بدون نام

      فقط نفر دومی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      وای خداحالم به هم خورد از بعضی هاشون

    • بدون نام

      جرج کلونی واقعا حرف نداره
      در رده بعدی دی کتپریو
      دیوید بکام
      و
      ..
      خوش تیپ باید ذاتا خوشتیپ باشه نه با لباس

    • بدون نام

      کدومش خوشتیپ بود دقیقا..من نفهمیدم..

    • مصطفی

      دومی واقعا خوشتیپ بود....! زرد نویسی

    • بدون نام

      خاک تو سرتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک تو سر خودت دیونه

    • بدون نام

      حتی یکی هم خوب ندیدم چه برسه به خوشتیپ، خخخخخ

    • ف...

      چقد خوشتیپ !
      بعد اون موقع بدتیپا کیان ????!

    • بدون نام

      از همه مزخرفتر استیون کانالز

    • بدون نام

      واقعا جالبه، چقدبازیگران مردشون با ظاهر رسمی و شیک میان مراسم، حالا بازیگرای ما!! انگار از تو بقچه مادربزرگشون لباس درمیارن و می پوشن

    • بدون نام

      خاک بر سرتون که دارید چه چیزایی تبلیغ میکنید.
      غلط کردید که اینا خوشتیپ بودن

    • ۱۳....................

      من باگونی ازینا بهترم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج