جاباما
۹۱۳۵۴۴
۲۴ نظر
۵۵۰۴
۲۴ نظر
۵۵۰۴
پ

اسراری که حالت خوابیدنتان در مورد رابطه‌ی شما فاش می‎‌کند

ایوانی توماس، نویسنده کتاب «زبان رازآلود خواب: راهنمایی برای زوجین» در این باره چنین می‌گوید: «روش خوابیدنمان چیز‌های زیادی در مورد شخصیت ما فاش می‌کند. ما بیش از یک سوم طول عمرمان را در خواب در کنار هم می‌گذرانیم و این همان جایی است که بدون دفاع‌ترین لحظاتمان را داریم».

برترین‌ها: پیدا کردن حالت خوابی که در آن شما و شریک زندگی‌تان نهایت احساس راحتی را در طول شب داشته باشید بسیار مهم است و شما نیز به احتمال فراوان این موضوع را تاکنون درک کرده‌اید؛ خواه اکنون در یک رابطه بلند مدت باشید و خواه به تازگی رختخواب خود را با کسی قسمت کرده‌اید.

با این وجود، چیزی که شاید متوجه آن نشده‌اید این است که ممکن است سبک خوابیدن شما و شریک زندگی‌تان در کنار هم می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد رابطه شما بگوید. اگر چه طالع‌بینی مقوله جذابی است، اما اگر واقعاً می‌خواهید بدانید شریک زندگی‌تان چه حسی نسبت به شما دارد، تنها کاری که باید بکنید این است که دفعه بعد که چراغ اتاق خواب خاموش شد و به رختخواب رفتید به حالت خوابیدن او در کنار خودتان دقت نمایید.

اسراری که حالت خوابیدنتان در مورد رابطه‌ی شما فاش می‎‌کند

ایوانی توماس، نویسنده کتاب «زبان رازآلود خواب: راهنمایی برای زوجین» در این باره چنین می‌گوید: «روش خوابیدنمان چیز‌های زیادی در مورد شخصیت ما فاش می‌کند. ما بیش از یک سوم طول عمرمان را در خواب در کنار هم می‌گذرانیم و این همان جایی است که بدون دفاع‌ترین لحظاتمان را داریم».

حالت خواب قاشقی نشانه اعتماد و رابطه نزدیک زوجین است

حالت خواب قاشقی یا قاشق شدگی همانطور که از شکل آن پیداست معنای خوب و خوشایندی دارد. در این حالت خواب، زوجین به دو قاشق شبیه هستند که در داخل کمد یکدیگر را در آغوش گرفته‌اند، یا در این مورد که در رختخواب است یکی از دو طرف قسمت جلوی بدن خود را به پشت بدن طرف مقابل فشار داده و او را در آغوش می‌گیرد. در این حالت خواب که نام بامُسمایی برای آن انتخاب شده، قاشق بزرگ یا شخصی که بیرون از حالت خواب قاشقی قرار دارد، بدن خود را طوری قرار می‌دهد که با بدن طرف دیگر هماهنگ و منطبق باشد. طرف دیگر ماجرا را نیز قاشق کوچک می‌نامند.

در این حالت خواب در اکثر موارد این مرد است که نقش قاشق بزرگ‌تر و زن نقش قاشق کوچک‌تر را دارد. اگر شما و شریک زندگی‌تان قاشقی خواب هستید، به احتمال فراوان از یک رابطه بسیار نزدیک و صمیمانه و اعتماد به یکدیگر سود می‌برید. پتی وود، کارشناس زبان بدن، در این باره می‌گوید: «حالت قاشقی یک حالت بسیار حساس برای تمایلات جنسی است، اما معنای آن این است که به تو اعتماد دارم». سارا براون، متخصص خواب و سلامت، نیز بر این باور است که این حالت خواب بیشتر در میان زوجینی که تازه ازدواج کرده‌اند دیده می‌شود و هر چه افراد مدت بیشتری در کنار هم باشند استقلال بیشتری یافته و کمتر از این حالت خواب استفاده می‌کنند.

زوجینی که پاهایشان را در هنگام خواب در هم قفل می‌کنند بسیار شبیه و نزدیک به هم هستند

آیا شما نیز شنیده‌اید که اطرافیانتان از شما و شریک زندگی‌تان به عنوان زوجی که توان جدایی از هم را ندارید یاد کرده باشند؟ آیا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تنها با یک نگاه می‌توانید افکار و احساساتتان را به شریک زندگی‌تان بفهمانید؟ آیا شما نیز فکر می‌کنید که شریک زندگی‌تان بهتر از خودتان شما را می‌شناسد؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت باشد، به احتمال فراوان حالت خواب مورد علاقه شما از نوع قفل کردن پا‌ها در هم باشد که از آن با عنوان «بغل پایی» (نه آن بغل پا!) یاد می‌کنیم.

همانطور که از نام آن مشخص است زوجینی که این حالت خواب را انتخاب می‌کنند، در طول شب پاهایشان را در هم قفل می‌کنند، چیزی شبیه سمور‌های آبی در خواب که دست‌های یکدیگر را هنگام خواب می‌گیرند تا جریان آب در خواب آن‌ها را از هم جدا نکند. پتی وود در این باره می‌گوید که قفل کردن پا‌ها در پا‌های شریک زندگی‌تان در هنگام شب به احتمال فراوان به معنای این است شما یک تیم موافق و بدون اختلاف هستید که از هم جدا نمی‌شوید: «قفل کردن پا‌ها بدین معنی است که زندگی شما در هم تنیده شده است، اینکه مانند یک جفت عمل می‌کنید. احتمالاً شما جملات دیگری را کامل کرده و مراقب هم هستید».

حالت خواب پشت به پشت برای زوجینی است که از استقلال لذت می‌برند

اسراری که حالت خوابیدنتان در مورد رابطه‌ی شما فاش می‎‌کند

کمتر احساسی هیجان‌انگیزتر و خوشایندتر از ولوله و آشوبی است که در آغاز یک رابطه در دل طرفین ایجاد می‌شود. در این مرحله از یک رابطه عاشقانه که از آن با عنوان «دوره ماه عسل» یاد می‌شود، طرف مقابل برای شما حکم یک ماده مخدر دوست داشتنی را دارد که از آن سیر نمی‌شوید. در این حالت دو طرف خیلی زود با هم توافق کرده و از لحاظ عاطفی و جسمی به یکدیگر وابسته می‌شوند و حتی وارد رویا پردازی نیز می‌شوند. اما دوره ماه عسل دائمی نیست.

با افزایش شناخت و اعتمادتان در رابطه نسبت به یکدیگر، اگر چه عشقتان فروکش نکرده و از علاقه به یکدیگر اطمینان دارید، اما هر دو مشترکاً به این نتیجه می‌رسید که باید به حریم شخصی و استقلال یکدیگر احترام بگذارید هر چند همچنان رابطه نزدیکتان را حفظ کرده‌اید. حالت خوابی که به بهترین شکل این رابطه دینامیک را نشان می‌دهد حالت خواب پشت به پشت با کمی فاصله بین دو طرف است. این حالت که از آن با عنوان «عاشقان آزادی» یاد می‌شود در زوجینی وجود دارد که ارتباط نزدیکی با هم داشته، اما همزمان داری اعتماد به نفس مستقلانه‌ای هستند. این حالت نزدیکی و استقلال همزمان را نشان می‌دهد.

این حالت خواب می‌تواند بدین معنا باشد که هنوز آتش عشق موجود است

اگر شما نیز گذاشتن سر بر روی سینه شریک زندگی‌تان را به گذاشتن آن روی بالش ترجیح می‌دهید، به احتمال فراوان باید از شما به عنوان نماد ایموجی چشم‌های قلبی یاد کرد. به عبارت دیگر خوابیدن روی شریک زندگی (البته نه به صورت کامل، دستکم به شکلی که بخشی از بدن شما روی بدن او قرار گیرد) به جای دراز کشیدن کنار او عموماً به این معناست که هنوز علاقه‌ای شدید به طرف مقابل خود دارید. این حالت خواب که به گفته کارشناسان حالت خواب «پوزه مالی» نامیده می‌شود (بینی و دهان یک طرف روی سینه طرف مقابل قرار می‌گیرد) اغلب در اوایل شروع یک رابطه دیده شده که طرفین در اوج احساسات و علاقه به یکدیگر قرار دارند.

کسانی که در گذشته از هم جدا شد و دوباره به هم پیوسته‌اند نیز ممکن است چنین حالتی از خواب را تجربه کنند. اگر شما و شریک زندگی‌تان نیز هنگام خواب چنی حالتی را تجربه می‌کنید باید گفت که از لحاظ عشق و علاقه مشکلی در رابطه شما وجود ندارد. این حالت خواب همچنین حس قوی دوستی و حمایت را نشان می‌دهد.

این حالت خواب بدین معناست که شما بیش از حد به شریک زندگی‌تان فکر می‌کنید

در حالی که کارشناسان بر سر این موضوع توافق دارند که خوابیدن در حالت پوزه مالی نهایت رویایی بودن یک رابطه عاطفی را نشان می‌دهد و نشانگر علاقه فراوان، اعتماد و حمایت است، روش خواب دیگری نیز وجود دارد که نشان از نزدیکی بیش از حد دو طرف دارد. اگر شما و شریک زندگی‌تان هنگام خوب رو در رو قرار می‌گیرید در حالی که بینی‌هایتان تقریباً با هم تماس داشته و دست و پاهایتان را در هم قفل می‌کنید، بهتر است که محدودیت‌هایی را در رابطه‌تان ایجاد کنید و کمی استقلال را در آن وارد کنید.

اگر چه این حالت خواب که از آن با عنوان «کمند» یا «پیچ خوردگی» یاد می‌شود ممکن است نماد علاقه و عشق زیاد دانسته شود، اما به گفته کارشناسان نشانه وابستگی بیش از حد است. زوجینی که مدام دست‌هایشان را در یکدیگر قفل کرده و می‌خوابند بیش از حد سالم به یکدیگر وابسته بوده و نمی‌توانند به تنهایی بخوابند. چنین حالتی در دراز مدت به یکی از طرفین یا هر دوی آن‌ها آسیب خواهد رساند، به خصوص در صورتی که رابطه آن‌ها پایان یابد.

خوابیدن در دو طرف تختخواب چندان هم بد نیست

اسراری که حالت خوابیدنتان در مورد رابطه‌ی شما فاش می‎‌کند

شاید فکر کنید حالت خواب «پرتگاه» که در آن دو طرف رویشان را از هم برگردانده و هر کدام در یک انتهای تختخواب به خواب رفته‌اند در مورد زوجینی رخ می‌دهد که ساعاتی قبل یک دعوای بزرگ و شدید داشته‌اند. اما باید بدانید که حالت خواب پرتگاه تنها خواهر مسن‌‎تر، باهوش‌تر و دارای اعتماد به نفس بیشتر حالت خواب عاشقان آزادی است.

زوجینی که این حالت خواب را ترجیح می‌دهند در اکثر موارد از یکدیگر خسته یا ناراحت نیستند و البته در خطر جدا شدن نیز قرار ندارند. به احتمال فراوان این زوج اطمینان خارق‌العاده‌ای به طرف مقابل داشته و در رابطه خود با او احساس امنیت کامل می‌کنند و بدین ترتیب نیاز طرف مقابلشان به حریم شخصی را برای خود تهدید قلمداد نمی‌کنند، زیرا آن‌ها خود نیز به آن نیاز دارند.

حالت خواب «گره عاشقان» یکی از بهترین حالات خواب است

همانطور که در حالت «پیچ خوردگی» گفتیم، گره خوردن در یکدیگر در هنگام خواب می‌تواند بدین معنا باشد که شما و طرف مقابلتان در مسیر وابستگی بیش از حد به یکدیگر قدم بر می‌دارید که می‌تواند در آینده بسیار خطرناک باشد. اما خوابیدن در حالی که دست‌هایتان در هم قفل شده همیشه هم بد نیست، البته تا جایی که شما و طرف مقابلتان پس از مدتی از هم باز شوید! کارشناسان از این حالت خواب با عنوان «گره باز شدنی» یا «گره عاشقان» یاد می‌کنند که برای دو طرف یک بازی برد-برد است.

در واقع می‌توان این رابطه را توافقی بین رابطه نزدیک و استقلال دانست که بهترین میزان از هر کدام از این دو را به زوجین ارائه می‌دهد. در این حالت، زوجین در حالی که دست‌هایشان در هم تنیده شده به خواب می‌روند، اما در طول شب این گره باز شده و از هم فاصله اندکی می‌گیرند یا دستکم این پیچ خوردگی کمتر می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که این حالت در مقایسه با حالت پیچ خوردگی نشان دهنده عشق و علاقه قوی‌تری است هر چند تنها ۸ درصد از زوجین این حالت دو مرحله‌ای را ترجیح می‌دهند.

اگر خود را در حالت خواب «قاشق تعقیب‌گر» یافتید بدانید که زمان حرف زدن فرا رسیده است

حالت خواب «پرتگاه»، زوجین یا همان دو قاشق در حالت کلاسیک قاشقی قرار دارند- هر دو به یک طرف دراز کشیده و قاشق کوچک در حالت جنینی به خواب رفته است. با این وجود، در این حالت قاشق کوچک خود را به انتهای لبه تختخواب کشانده و قاشق بزرگ که اینجا با عنوان «قاشق تعقیب‌گر» شناخته می‌شود او را تا انتهای تختخواب تعقیب کرده و به او چسبیده است. گاهی اوقات از این حالت خواب با عنوان حالت «قاشق شدگی غیرقانونی» یاد می‌شود. اگر دیدید که قاشق کوچک‌تان در هنگام خواب از شما فرار می‌کند احتمالاً زمان یک صحبت جدی فرا رسیده است.

در این حالت قاشق تعقیب‌گر احتمالاً متوجه وقوع اتفاق ناخوشایندی شده، اما آمادگی پرسیدن دلیل به صورت زبانی را ندارد و بدین ترتیب به شکل غیرزبانی تماس عاطفی برقرار می‌کند.

گرفتن دست یا پای طرف مقابل هنگام خواب نشانه احترام به حریم شخصی است

اگر شما و شریک زندگی‌تان علاقه زیادی به بغل کردن یکدیگر در هنگام خواب ندارید، این بدان معنا نیست که رابطه شما رو به پایان است. دلایل زیادی وجود دارد که بر اساس آن‌ها زوجین ترجیح می‌دهند هنگام خواب فضای معقولی به شریک زندگی خود بدهند. شاید هنگام خواب بیش از اندازه دست و پا می‌زنند و با فاصله گرفتن از شریک زندگی خود می‌خواهند نیمه شب در خواب با مشت و لگد به جان او نیفتند. شاید هم بدن شما در طول خواب به یک دیگ جوشان انسانی تبدیل شده یا شاید هم به یک فضای باز و وسیع برای خوابیدن راحت نیاز دارید.

دلیل شما هر چه که باشد نکته مهم این است که هر دو طرف احساس راحتی کرده و تا صبح خواب کافی و خوشایندی داشته باشند. در این حالت ممکن است طرفین در کنار جدا بودن و فاصله بدنی، دست‌ها یا پاهایشان را با هم تماس داده یا در هم قفل کنند که نشان دهنده علاقه قوی بین آن‌هاست.

حالت خوابی که در آن یکی از طرفین فضای بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد به چه معناست

اسراری که حالت خوابیدنتان در مورد رابطه‌ی شما فاش می‎‌کند

دوست داشتن یک نفر به معنای این است که او را به خاطر انسان ناکامل و متفاوتی که هست دوست دارید. هر شخصی عادت‌ها و چرخش‌های رفتاری بد خود را دارد و چه عمدی و چه سهوی بخشی از این عادات را به رابطه مشترک با شریک زندگی‌شان خواهند آورد. در این میان حرکت کردن بیش از حد در خواب می‌تواند یک نمونه باشد یا برخی طوری می‌خوابند که می‌توان از آن‌ها با عنوان «بغل کننده پتو» یاد کرد، زیرا پتو را از همخوابشان می‌گیرند که البته قابل تحمل است و معنای بدی ندارد.

اما اگر شریک زندگی‌تان به طور مدام دست و پاهایش را هنگام خواب باز کرده و بخش زیادی از فضای رختخواب را در حالت ستاره دریایی به خود اختصاص می‌دهد و شما دائماً در ترس افتادن از روی تختخواب هستید، بهتر است در رابطه‌تان بازنگری کنید. اگر شریک زندگی شما به طور مکرر در چنین حالتی می‌خوابد باید بدانید که ممکن است بیش از حد خودخواه باشد.

خوابیدن در رختخواب‌های جداگانه همیشه آن معنایی که فکر می‌کنید را ندارد

خوابیدن در رختخواب‌های مجزا ممکن است شبیه مرگ یک رابطه باشد، اما همیشه اینطور نیست و آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنید نادر نیست. برای مثال در ایالات متحده از هر ۴ زوج یکی در رختخواب‌ها یا حتی اتاق خواب‌های مجزا می‌خوابند بدون اینکه مشکل چندانی با هم داشته باشند. در واقع این زوجین در کنار رابطه نزدیک و زناشویی که دارند سعی دارند جدایی و استقلالشان را حفظ نمایند. اگر رفتار شریک زندگی‌تان هنگام خواب باعث می‌شود که خواب راحتی نداشته باشید خوابیدن در رختخواب مجزا یا اتاقی دیگر گزینه مناسبی است.

تجربه نشان داده که این روش خواب باعث بهبود روابط زوجین نیز شده، زیرا هر یک به اندازه کافی استراحت کرده و حس می‌کنند که یکدیگر و نیاز‌های طرف مقابل را درک می‌کنند، البته در صورتی که این وضعیت دائمی نبوده و برخی شب‌‎ها این جدا خوابیدن‌ها نادیده گرفته شود.

حالت خواب سر و ته نشانه شکست در رابطه است

شاید عجیب‌ترین حالت خواب حالتی باشد که یکی از زوجین به شکل سر و ته می‌خوابد که باعث می‌شود سر هر کدام از زوجین کنار پای زوج دیگر قرار بگیرد و حقیقتاً حالت بسیار ناخوشایندی نیز هست. به گفته کارشناسان این بدترین انتخابی است که زوجین هنگام خواب می‌توانند داشته باشند که برای رابطه بسیار مضر است. کارشناسان مسائل جنسی بر این باورند که این شکل خواب در مورد زوجینی دیده می‌شود که مدت کوتاهی قبل از خواب با هم بحث و مشاجره داشته یا در آستانه جدایی قرار دارند.

حالت خواب «صحبت بالشی» در مورد ارتباط برقرار کردن است

زوجینی که هنگام خواب صحبت بالشی دارند معمولاً رو به هم دراز کشیده و البته فاصله بسیار اندکی بین آن‌ها وجود دارد که شرایط مناسبی را برای یک صحبت و گفتگوی مهم ایجاد می‌کنتد. با این وجود حالت خواب «صحبت بالشی» یکی از نادرترین حالات خواب در میان زوجین است و تنها ۴ درصد از زوجین آن را انجام می‌دهند.. این حالت بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند به شریک زندگی خود نزدیک‌تر شده و رابطه خود را تقویت نمایند. بدین ترتیب در حالی که زوجین از لحاظ جسمی و عاطفی به هم احساس نزدیکی دارند می‌توانند افکار و ایده‌های خود را با هم به اشتراک بگذارند و این موضوع بیشتر آن‌ها را به هم نزدیک ساخته و از نگرانی‌ها و خواست‌های همدیگر مطلع خواهند شد.

منبع: thelist

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من شخصا تخت مجزأ رو ترجيح ميدم احساس خفگي ميكنم يكي عين بختك سر دلم بخوابه خرناس هم بكشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پيف پيف گربه

      • محمد

        اتفاقا ما الان 14 ساله ازدواج کردیم هنوز که هنوز تو بغل همدیگه راحت میخوابیم

      • بدون نام

        نمی دونم چرا اصرار دارید از همه چیز یه فرمول درست کنید! مگه اصلا آدم یه جور می خوابه؟

      • بدون نام

        من روم نشد بگم ولی واقعا نمیشه آدم رختخوابش رو با کس دیگه ای شریک بشه. این بخش زندگی مشترک واقعا مزخرف هست. پیف پیف گربه چیه. شما متاهلها فکر می کنید که قله اورست رو فتح کردین در حالی که ته چاله هستید در واقع

    • بدون نام

      اینقد تو زندگی های حالا خیانت هست مگه میشه کنار هم خوابید ، آدم تنها بخوابه احساس آرامش بیشتری میکنه تا کنار یک آدم که رابطه هاش با زنای دیگه است فقط خوابشو میاره خونه اش.

      پاسخ ها

      • دویران از زنجان

        سلام.مشکوکی

    • بدون نام

      پسره تو عكس دوم شبيه محمدحسن در بخش ديسلايكه

    • بدون نام

      لطفا حالتهای دیگر زنا شویی رو هم ارائه فرمائید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :))))

    • بدون نام

      جالب بود
      به رابطه ی خودم و همسرم امیدوار شدم
      البته همه ی این حالتهای خواب مال ابتدای خوابیدنه
      وقتی خواب سنگین شد طرفین معمولا غلت میزنن و پوزیشنهاشون بهم میخوره

    • حشمت عزیزی از ملک آباد

      چه عکسای زشتی.واقعا بعیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زشت اونه که تو ندونی اغلب طلاق ها مربوط به حوزه رختخوابه

        زشت اونه که تو ندونی کتاب های روانشناسی و به روز بازار قیمتشون از وسع اکثر مردم خارجه

        زشت اونه که تو ندونی تمام قسمت های این مقاله عکسهاش حذف شدن و بخاطر همین اصلا معلوم نیست چی گفته ، همین دو تا هم با نقاشی جایگزین شده

      • محمد

        چرا

    • بدون نام

      تف به ذات خراب صاحبان برترین ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کسی از ظن خود شد یار من
        ;)

    • ایرانی

      ممنون وتشکراز مطلب مفید وآگاهی دادنتون

    • بدون نام

      حالت قاشقی باحاله
      ولی واسه ی ما خانمم ماشاالله قاشق بزرگست
      خدایی ولی خانمم فرشته است فرشته بزرگی ام هست
      امیدوارم همه باهم خوب و خوشبخت باشن
      در ضمن اوناییم که دم از خیانت و بی پولی و... میزنن نه که این موارد بی تاثیر باشه ولی مطمئنا یا خواسته هاشون زیاده و چرت و پرت یا که حاضر به گذشت نیستن و تحمل سختی رو ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره شما راست میگی دیدن کسی که هروز بهت خیانت میکنه باید دید و تحمل کرد. چرا شماهایی که خیلی چیزا رو درک نکردین به خودتون اجازه میدین دیگران رو قضاوت کنید. من بعنوان یک زن نشده یکبار چیزی بخوام بیشتر از نیازهای ضروری منظورم خورد خوراک و حداقل پوشاک ، نشده من تو خونه مثل بقیه زنا بخوابم تا ظهر بلکه پا به پاش کار کردم و همه چیزمو حتی یک ریالم برای خودم نگه نداشتم گذاشتم برای زندگیمون اما خیانتی میبینم که بخدا میگم اگه واقعا خدایا اینه حق من از زندگی واقعا شکرت . هرکسی یک ظرفیتی داره کوه هم باشی خورد میشی از بی معرفتی آدماش ... و باز هم تحمل ...

      • بدون نام

        از خیانت نمی شه گذشت. حالا بی پولی یه چیزی

      • بدون نام

        اشتباهت همین بود که کل انرژیت رو گذاشتی روی زندگی مشترک و برای خودت وقت نذاشتی. زن خوب اونی هست که اول به خودش برسه بعد شوهر و بچه ش. اگر یه روزی رهات کرد دیگه افسوس نمیخوری

    • عبدالرحمن

      بیکاری؟

    • بدون نام

      مرسی ازعکسای واضح وگویا

    • بدون نام

      مطب جالبی بود،دوستانی که از گذاشتن این مطب ناراحت شدن واقعا تعجب برانگیز بود عزیزان دل حتما باید اگر با همسرتون مشکل دارید برید مشاور؟خب برترینها داره هزینتون و کم میکنه شاید بتونید از طرز خوابیدنتون مشکلتون و برطرف کنید،یکمم مثبت به این چیزا نگاه کنیم چرا دائم چرت و پرت تحویل هم میدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج