اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۵۸۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

هنر ایرانی روی اتومبیل‌های عتیقه‌! +عکس

طاهره خوش‌نشین مجموعه‌ای از ماکت اتومبیل‌های قدیمی را با تلفیقی از هنرهای سنتی ایران در نمایشگاهی با عنوان «اتو منقوش» به نمایش گذاشته است.

ایسنا: طاهره خوش‌نشین مجموعه‌ای از ماکت اتومبیل‌های قدیمی را با تلفیقی از هنرهای سنتی ایران در نمایشگاهی با عنوان «اتو منقوش» به نمایش گذاشته است.

این هنرمند درباره این نمایشگاه اظهار کرد: پنج ماکت چوبی از اتومبیل‌های قدیمی با ابعاد مختلف در این نمایشگاه قرار گرفته است. روی این اتومبیل‌ها با نقوش هنرهای سنتی ایران مانند گل و مرغ، تذهیب، مینیاتور و نگارگری تزیین شده است.

او درباره ایده برپایی این نمایشگاه گفت: من بیش از ۱۰ سال است که در زمینه هنرهای سنتی ایران فعالیت می‌کنم، اما وقتی دیگران از کارم می‌پرسیدند متوجه می‌شدم، آشنایی خیلی کمی با هنرهایی مانند گل و مرغ و تذهیب دارند؛ در حالی که این هنرها ایرانی هستند و باید مردم را با آن‌ها آشنا کرد.

هنر ایرانی روی اتومبیل‌های عتیقه‌! +عکس

خوش‌نشین افزود: به همین دلیل تصمیم گرفتم این هنرها را روی ماکت اتومبیل‌های قدیمی که علاقه خاصی به آن‌ها دارم پیاده کنم و هنرهای سنتی را وارد هنر معاصر کنم تا دیده شود. ماشین‌های قدیمی هم مانند این هنرها فراموش شده‌اند و کسی به آن‌ها توجه نمی‌کند. می‌خواستم با این کارم هر دوی آن‌ها دوباره دیده شوند.

این هنرمند همچنین عنوان کرد: هنرهای سنتی روی برخی از این اتومبیل‌ها به صورت جداگانه و روی بعضی دیگر به صورت تلفیقی کار شده‌اند. در چند روزی که از آغاز نمایشگاه می‌گذرد، استقبال مخاطبان دور از انتظارم بود و فکر نمی‌کردم این‌طور علاقه نشان بدهند.

طاهره خوش‌نشین متولد ۱۳۶۰ و دارای مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد است. او بیش از ۱۰ سال است که در زمینه هنرهای سنتی ایران فعالیت می‌کند.

هنر ایرانی روی اتومبیل‌های عتیقه‌! +عکس

نمایشگاه «اتو منقوش» از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، شماره ۲۷ میزبان علاقه‌مندان است.

هنر ایرانی روی اتومبیل‌های عتیقه‌! +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      اتومبیل عتیقه کجا بود بابا ؟ اینا چوبی هستن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج