۱۱۵۰۸۴۷
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

ساختمانی که هم باغ است و هم خانه

معمولا نقش اصلی معماری محافظت از خود در برابر نیروی طبیعت است که بتواند این دو را از هم جدا کرده و با ایجاد فضایی مستقل، امنیت را در زندگی بشر افزایش دهد. اما در این میان پروژه‌هایی هم هستند که می‌توانند طبیعت و معماری را به ویژه در بخش طراحی داخلی چنان در هم فرو ببرند که برای ساکنان و طبیعت‌دوستان بسیار خوشایند باشد.

اسکان نیوز: معمولا نقش اصلی معماری محافظت از خود در برابر نیروی طبیعت است که بتواند این دو را از هم جدا کرده و با ایجاد فضایی مستقل، امنیت را در زندگی بشر افزایش دهد. اما در این میان پروژه‌هایی هم هستند که می‌توانند طبیعت و معماری را به ویژه در بخش طراحی داخلی چنان در هم فرو ببرند که برای ساکنان و طبیعت‌دوستان بسیار خوشایند باشد.

این پروژه مسکونی هم از جمله آن پروژه‌های معماری داخلی است که با هدف توسعه طراحی داخلی و طبیعت به اجرا درآمده و توانسته بسیار موفق در این زمینه عمل کند.

در واقع می‌توان گفت که این پروژه به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی فضاهای سکونت انسان و محل رشد گیاهان طبیعی را از یکدیگر تفکیک کرده، اما در عین حال توانسته ساختمانی دومنظوره که هم محل زندگی انسان بوده و هم باغی برای رشد گیاهان است را احداث کند.

طراحی داخلی این پروژه بسیار حساس و با ظرافت بسیار بالایی انجام شده، به طوریکه هر کدام از این بخش‌های داخلی در حین آنکه از یکدیگر تفکیک شده‌اند، اما زیرساخت‌های متفاوتی دارند. برای هر کدام از بخش‌ها، سازه و زیرساخت‌ها به این دلیل متفاوت است که بتواند فضای مسکونی از خانه‌باغ را جدا کرده و کاربری آن‌ها را نیز کاملا حرفه‌ای و تخصصی کند.

نوع طراحی بخش‌ها با توجه به زاویه تابش نور و کاربرد ساکنان خانه که هم بتواند برای گیاهان مناسب باشد و هم ساکنان احساس امنیت و آرامش کنند، انجام شده که در این زمینه هم توانسته بسیار موفق عمل نماید.

ساختمانی که هم باغ است و هم خانه

ساختمانی که هم باغ است و هم خانه

ساختمانی که هم باغ است و هم خانه

ساختمانی که هم باغ است و هم خانه

ساختمانی که هم باغ است و هم خانه

ساختمانی که هم باغ است و هم خانه

ساختمانی که هم باغ است و هم خانه

ساختمانی که هم باغ است و هم خانه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج