جاباما
۱۱۷۷۳۰۰
۵۵۲۹
۵۵۲۹
پ

شکستن‌گوش در ۱۰ دقیقه به طرح‌دلخواه!

گفتگو با فردی که مدعی است یکی از ۳ استاد برتر گوش‌شکن کشور بوده! درباره این حرفه عجیب، درآمدش و انگیزه خاص مشتری‌ها از شکستن گوش و...

روزنامه خراسان - مهدیس مرادیان: «برای مشتری‌ها مهم است که شکستگی عامدانه گوش‌شان غیرقابل تشخیص و تداعی کننده مبارزه‌ای نفس‌گیر روی تشک و وسط رینگ باشد»؛ راوی این جمله، استادی است که به خودش لقب پنجه طلا داده.کسی‌که ادعا می‌کند جزو سه استاد برتر گوش‌شکن کشور است و حاضر می‌شود به تعدادی از سوالات ما درباره این حرفه، مشتری‌هایش و ... بدون این که هیچ اسم و رسمی از او منتشر شود، پاسخ دهد.

شکستن‌گوش در ۱۰ دقیقه به طرح‌دلخواه!

این روز‌ها در شبکه‌های اجتماعی، صفحه‌ها و کانال‌های زیادی با عنوان «گوش شکستن»، «گوش شکسته‌ها»، «گوش‌شکنی تضمینی» و ... دیده می‌شود که تصاویر زیادی از نمونه‌کارهایشان یعنی همان گوش‌های شکسته‌شده را با دیگران به اشتراک می‌گذارند تا برای خودشان مشتری جذب کنند. بدیهی است ورزشکاران واقعی به لحاظ ظاهر و عضلات کاملا قابل تمایز هستند. بعضی کاربران هم در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دادند که چرا باید شکستن گوش یک شغل شود؟

در تبلیغ یکی از همین صفحه‌ها در کنار عکس یک گوش شکسته، نوشته شده: «ورزشکاران، جوانان، دوستداران گوش شکسته، شکستن گوش تضمینی فقط با ۲ انگشت در کمترین زمان به طرح دلخواه شما در یک جلسه و بدون استفاده از اشیای خطرناک، قیمت مناسب.» در پرونده امروز به همراه گفتگو با فردی که خودش را استاد گوش‌شکستن می‌داند، خواهید خواند که چرا یک عده از جوانان دوست دارند مثل کشتی گیر‌ها گوش شکسته باشند، البته بدون تمرین و رفتن روی تشک و فقط با سپردن گوش شان به این پنجه طلا. با ما باشید.

شکستن عامدانه گوش برای اثبات ورزشکار بودن!

با تنور داغ چنین مشاغلی به ویژه در شبکه‌های اجتماعی می‎‌فهمیم این ایده که رد ورزشکار بودن را از فرم گوش باید بگیرید، هنوز مشتری دارد! آن‌چه در قدیم نشانه لوطی‌گری و دعوا‌های از سر رفاقت بوده، این روز‌ها برای تجلی صفات مشتی‌مآبانه رواج یافته‌است. انگار هیبت مردانه، کلفتی گردن و بازو و شکستگی گوش، آیین فتوت و جوانمردی را جلوه‌گر می‌کند و نشان‌دهنده ورزشکار بودن فرد است.

شکستن‌گوش در ۱۰ دقیقه به طرح‌دلخواه!

گوش شکسته‌ها بین جامعه ورزشی و حتی محلات قدیمی‌تر از احترام ویژه‌ای برخوردار بودند؛ میان جوان‌تر‌ها هم گویا امتیاز ویژه برای برتری یا باابهت بودن بین هم سن‌وسالان خودشان است. این روزها، صفحه های‌مجازی بسیاری در این زمینه تولید محتوا می‌کنند، عکس‌های آپلود شده از حفره گوش کاملا بسته شده در شکل‌های مختلف که هندزفری به سختی درونش جای گرفته و ... که هم می‌تواند دل‌تان را به هم بزند و هم برای شکستن گوش ترغیب‌تان کند. ویدئو‌های منتشر شده از این کار هم چندین هزار بازدید داشته‌اند.

در یکی از آن‌ها دستی درشت و پینه بسته درحالی‌که با پنبه‌ای روی گوش مشتری می‌کشد و گوش را مثل جسمی نرم بین انگشتانش می‎‌فشارد، از مشتری بعد از پایان کار می‌پرسد: «وجدانا ضربه زدیم؟ درد داشت؟ و ...» جست‌وجوی ساده کلیدواژه‌ها و هشتگ‌هایی مانند کشتی، حسن یزدانی، المپیک ریو، حمید سوریان و ... شما را به صفحات استادان مجرب گوش‌شکن وصل می‌کند! کسانی‌که در توضیح کارشان نوشته اند: شکستن و پلمب کردن گوش تضمینی بدون درد و با روش تست‌شده.

وقتی گوش ضربه شدید می‌خورد، چه می‌شود؟

هنگامی که ضربه شدیدی به گوش وارد می‌شود سبب خون ریزی در غضروف و بافت پوست می‌شود و در نتیجه جدا شدن و تورم، هماتوم یا خون مردگی را به وجود می‌آورد. گوش شکستگی بیشتر در میان ورزشکاران رشته‌هایی همچون کشتی، بوکس، راگبی و رزمی به‌علت اصطکاکی که در معرض آن هستند، رواج دارد. این پدیده از گذشته تاکنون بین مردم برخی مناطق نشانه قدرت و تجربه است. شاید باورش سخت باشد، اما مشاغلی مثل آن چه می‌بینیم وجود دارد با تبلیغ‌هایی قابل دسترس که تنها با زدن هشتگ می‌توان در فضای‌مجازی به راحتی پیدایشان کرد.

از هر طیف سنی مشتری داریم، به ویژه نوجوانان

صاحب یکی از صفحه‌های گوش‌شکن با بیش از ۱۰ هزار فالوئر، خودش را استاد پنجه طلا معرفی می‌کند و می‌گوید: «خانم خبرنگار، شما ببینید، از زمان قدیم هرکسی ادعای کشتی‌گیر بودن داشته، همه گوشش را نگاه می‌کردند تا ببینند شکسته یا نه؟ اگر نشکسته باشد، حرفش را باور نمی‌کنند.» وی ادعا می‌کند جزو سه استاد برتر گوش‌شکن کشور است و ساکن کرمانشاه.

شکستن‌گوش در ۱۰ دقیقه به طرح‌دلخواه!

او که تمایلی به چاپ اسمش ندارد درباره سن مشتری‌هایش می‌گوید: «طیف سنی طرفداران این کار متنوع است و البته نظرات مثبت‌شان که به من بازخورد می‌دهند، نشان می‌دهد که از انجام کار راضی بوده اند. البته بیشتر مشتری‌هایم در چند سال اخیر، نوجوانان هستند. در این بین، متاسفانه بعضی نوجوانان، خودشان گوش‌شان را با انبردست می‌شکنند که خطرناک است. بعد هم برای ترمیم و خالی کردن آب جمع شده در گوش یا پر کردن قسمت‌های خالی شده، به من مراجعه می‌کنند.»

هزینه آموزش این هنر ۱۰۰ میلیون است

تلاشم برای سر درآوردن از نحوه کار بی نتیجه‌است. وقتی سماجت و علاقه‌ام را می‌بیند، پیشنهاد می‌کند تحت تعلیم او باشم و این کار را به من یاد بدهد. او می‌گوید: «هزینه آموزش این هنر و تکنیک، ۱۰۰ میلیون است. اما این را به شما بگویم که بعد از بالا آوردن صفحه در فضای‌مجازی اگر ۵۰ تا گوش بزنید (بشکنید)، پول‌تان خیلی زود برمی‌گردد به جیب‌تان!

شکستن‌گوش در ۱۰ دقیقه به طرح‌دلخواه!

بنابراین نه تنها کار یاد گرفتید و همیشه می‌توانید از آن استفاده کنید بلکه پول‌تان هم برگشته و هر روز هم بیشتر می‌شود. خود من، حداقل روزی ۲۰ تا گوش می‌زنم. ۴۵ تا ۵۰ تا هم داشتم، اگر درست کار کنی تا ۷۰ تا هم داری.»

هزینه مدل حلزونی، گل‌کلمی و ... بیش از ۲ میلیون است

فکر می‌کردید برای شکستن یک عضو از بدن‌تان هم مجبور باشید با تورم کشتی بگیرید؟ مبلغی که باید برای شکستن گوش‌تان بپردازید از سه ماه قبل تا الان ۳۰ درصد افزایش داشته است! این فرد مشغول در حرفه شکستن گوش درباره قیمت این کار می‌گوید: «اگر شما سه ماه پیش برای این کار پیگیری می‌کردید، شکستن گوش سالم، ۶۰۰ هزار تومان و ترمیم گوش از پیش شکسته ۸۰۰ هزارتومان بود، اما حالا این مبلغ به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. البته اگر طرح خاصی را برای شکستن گوش‌تان انتخاب کنید، هزینه‌ها بالاتر هم می‌رود.

مثلا قیمت مدل‌های حلزونی و گل‌کلمی تا یک میلیون تومان علاوه بر هزینه شکستن گوش هم می‌رسد. البته به تمام مدل‌ها، در مناسبت‌ها تخفیف تعلق می‌گیرد تا مشتری با دغدغه کمتری از این امکان، بهره ببرد.»

خدمات پس از شکست داریم!

بعد از توضیح درباره قیمت آموزش این هنر، انگار ناگهان یادش می‌آید که من زن هستم و می‌گوید: «زن را چه به شکستن گوش؟» از او درباره عفونت و مشکلات بعد از این کار می‌پرسم که در اظهار نظر جالبی می‌گوید: «این موضوع قابل پیگیری است و جای نگرانی برای مشتری ندارد. با توافق دو طرف خدماتی برای پذیرش مجدد و ترمیم وجود دارد و به عبارتی ما خدمات پس از شکست داریم.» می‌پرسم اگر شکستگی ۱۰۰ درصد تضمینی و بدون برگشت باشد، ترمیم چه معنایی دارد؟ بدیهی است که پاسخی نداشته باشد و ندارد!

گوش را از ۳ قسمت می‌شکنم!

او به عنوان یکی از افراد فعال در این حرفه در توضیح صفحه‌اش نوشته که تحت تعلیم استادان با سابقه بوده‌است و بدون مشت وضربه با تکنیک و فنون جدید کارش را انجام می‌دهد، کافی است شماره بگذارید تا وقت مراجعه حضوری را به شما اعلام کند.

شکستن‌گوش در ۱۰ دقیقه به طرح‌دلخواه!

از او می‌خواهم که در باره نحوه کارش بیشتر برای ما توضیح دهد که می‌گوید: «گوش برای اولین بار در ایران توسط من و در دو شعبه فعال تهران و کرمانشاه، از سه قسمت به‌صورت اصولی شکسته و توسط بادکش پر می‌شود.» او ضمن گلایه از این‌که چندین نفر عکس مشتری‌هایش را کپی برداری کردند و به جای کار خودشان جا زدند، می‌گوید: «دست توی این کار زیاد شده است. باید توجه داشت باد کردن گوش یا جمع شدن خون زیر آن به‌معنای شکستگی نیست و اگر به صورت اصولی انجام نشود، خطرناک خواهد بود!»

بازنشسته‌ای که فقط گوش ورزشکاران را می‌شکند!

در ادامه به یک صفحه جالب دیگر که در زمینه شکستن گوش فعال است، بر می‌خورم. صاحب آن در توضیح صفحه‌اش نوشته: «بازنشسته نظامی با ۸ سال سابقه. فوق تخصص شکستن و ترمیم گوش بدون زخم، درد و خون‌ریزی دارای سه نوع بی حس کننده و ...» از او درباره کارش در فضای مجازی می‌پرسم که می‌گوید: «فقط گوش ورزشکاران را می‌شکنم و از پذیرش افراد غیر ورزشکار معذور هستم.

با یک بار مراجعه مشتری ودر کمتر از ۵ دقیقه بدون درد، خون‌ریزی و بدون استفاده از انبر و سکه گوش فرد را می‌شکنم. بایداین را درباره کیفیت کارم بگویم که اولین لحظه بعد از شکستن، تورم گوش نباید ملموس باشد، چون به تدریج آب می‌آورد تا ثابت بماند». او می‌گوید که زمان مراجعه چهار آمپول بی‌حسی بخر و تاکید می‌کند: «حتما خارجی باشد.» هرچند خیلی زود با پاک کردن پیام‌ها، متوجه ترس و بی‌میلی‌اش درباره ادامه این گفتگو می‌شوم، اما مصرانه در قالب یک مشتری دست به نقد فرو می‌روم و از او درباره تفاوت انواع مختلف شکستگی‌ها می‌پرسم که می‌گوید: «طرح گردویی که پرطرفدار است، بستگی به سیستم بدن فرد دارد.

فقط استادان قادرند این مدل را بزنند به‌جز گردویی ممتاز طرح تک ستاره رخ، حلزونی و بیش از ۲۰۰ نوع دیگر قابل اجراست که البته به حالت صورت هر فرد بستگی دارد.» او سماجت و چانه‌زنی مشتری برای این کار را منصفانه نمی‌داند و ضمن گلایه از هم صنفی‌هایش که فقط پول را می‌شناسند، می‌گوید: «کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند موجب عفونت و قطع لاله گوش و ناشنوایی در زمان انجام یا در سنین بالا برای فرد شود. گوش جزئی از زیبایی انسان است و نباید به دست نابلدان بسپاریدش!» او آن قدر از زیاد بودن تعداد مشتری‌ها و داغ بودن این بازار مطمئن است که حاضر نمی‌شود حتی کمی قیمت شکستن گوش را کاهش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج