۱۲۴۰۳۷۶
۳۷۶۹
۳۷۶۹
پ

با ۴ مکان عجیب و رازآلود دنیا آشنا شوید

مکان های زیادی مثل روستاهای خالی از سکنه و جنگل های عجیب و غریب در گوشه و کنار جهان یافت می‌شوند که غیرعادی و رازآلود به نظر می‌رسند.

روزنامه خراسان: مکان های زیادی مثل روستاهای خالی از سکنه و جنگل های عجیب و غریب در گوشه و کنار جهان یافت می‌شوند که غیرعادی و رازآلود به نظر می‌رسند. در این قسمت سعی داریم شما را با چهار مکان عجیب در جهان آشنا کنیم.

مثلث برمودا

با 4 مکان عجیب و رازآلود دنیا آشنا شوید

حتما نام مثلث برمودا را شنیده اید. از این مکان به عنوان یکی از مرموزترین نقاط روی زمین یاد می کنند. کشتی ها و هواپیماهای بسیاری در این مثلث که در اقیانوس اطلس شمالی قرار دارد بدون هیچ دلیل مشخصی ناپدید شدند و هیچ گاه پیدا نشدند. افسانه های مربوط به این ناحیه از زمانی شروع می‌شود که کریستوفر کلمب برخورد یک شهاب سنگ با اقیانوس و دیدن نورهای عجیب در این منطقه را گزارش داد.

باغ های بومارزو، ایتالیا

با 4 مکان عجیب و رازآلود دنیا آشنا شوید

پارک هیولاها که با نام باغ های بومارزو نیز شناخته می‌شود محلی است که در قرن 16 میلادی در شهری نزدیک به رم ساخته شد. این باغ به سفارش پرنس پیر فرانچسکو اورسینی ساخته شده، او که پس از سال ها گروگان بودن در یک جنگ طولانی به خانه باز می‌گردد متوجه می‌شود که همسرش مرده است. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد باغی درست کند که در آن تمام غم و اندوه خود را نمایش دهد.

ساحل سرخ پانجین، چین

با 4 مکان عجیب و رازآلود دنیا آشنا شوید

این منطقه در مکان مردابی وسیعی قرار گرفته و نی‌های بلندی اطراف آن را پوشانده‌اند، به دلیل وجود نوعی گیاه دریایی به نام Sueda که در برخی از فصول سال به رنگ قرمز در می‌آید، با نام ساحل سرخ شناخته می‌شود. این منطقه به عنوان یکی از توریستی‌ترین مناطق چین شناخته می‌شود و بزرگ ترین نیزار مردابی آسیاست. بیش از 400 گونه از موجودات در این منطقه زندگی می‌کنند.

آب فشان فلای، آمریکا

با 4 مکان عجیب و رازآلود دنیا آشنا شوید

فلای، آب‌فشانی است که در ایالت نوادای آمریکا قرار دارد و بر اثر فعالیت‌های انسانی به‌ وجود آمده است. این آب فشان یکی از دیدنی ترین مکان های گردشگری نواداست که حدود 50 سال پیش به وجود آمده است. جلبک های گرماگرایی که در این سنگ ها رشد کرده‌اند باعث به وجود آمدن رنگ های فوق‌العاده زیبای قرمز و سبز روی آب فشان شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج