adexo3
۱۵۲۷۵۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مجلل‌ ترین شاسی‌بلند جهان +عکس

لندروور به‌تازگی با همکاری شرکت اسلحه‌سازی بریتانیایی هلند&هلند، یکی از لوکس‌ترین خودروهای SUV تاریخ را خلق کرده است. این خودرو که در اصل یک لندروور رنجروور اتوبیوگرافی LWB است برای اشراف متمولی که در فکر شکار هستند، طراحی و ساخته شده است.

پدال: لندروور به‌تازگی با همکاری شرکت اسلحه‌سازی بریتانیایی هلند&هلند، یکی از لوکس‌ترین خودروهای SUV تاریخ را خلق کرده است. این خودرو که در اصل یک لندروور رنجروور اتوبیوگرافی LWB است برای اشراف متمولی که در فکر شکار هستند، طراحی و ساخته شده است.

مجلل‌ ترین شاسی‌بلند جهان +عکس

طراحی خارجی نسبت به نسخه استاندارد اتوبیوگرافی، تغییر خاصی را نشان نمی‌دهد. فضای داخلی همان‌گونه که در مورد مدل LWB قبلاً در پدال شرح دادیم، دل‌باز و وسیع و اشرافی است. فاصله بین دو محور ۱۸.۵ سانتی‌متر افزوده شده و صندلی‌های عقب با زاویه ۱۷ درجه بهترین و راحت‌ترین فرم را ایجاد کرده‌اند. اما در اینجا چیزی بیش از نیاز هم بکار گرفته شده است. روکش‌های چرمی بسیار گران قیمت که به طور انحصاری توسط کمپانی Holland&Holland استفاده می‌شوند، چوب گردوی که از منابع جنگل‌های پایدار فرانسه استحصال می‌شوند و جلایی منحصر به فرد دارند، تزئینات فلزی قلم‌زنی شده با دست و منقش به نشان Holland&Holland و از این قبیل را تنها اشراف می‌توانند طالب باشند.

مجلل‌ ترین شاسی‌بلند جهان +عکس

مجلل‌ ترین شاسی‌بلند جهان +عکس

روشنایی داخل اتاق و میزهای جمع شونده الکتریکی و صندلی‌های VIP همراه با ماساژور و کنترل‌های الکتریکی تنها گوشه‌ای از امکانات پرشمار این خودرو می‌باشند. در صندوق عقب هم یک محفظه کشویی با روکش چرم و آلکانترا به چشم می‌خورد که به طور ویژه برای قرارگیری سلاح و تفنگ‌های شکاری می‌باشد.

مجلل‌ ترین شاسی‌بلند جهان +عکس

مجلل‌ ترین شاسی‌بلند جهان +عکس

دست خریداران برای انتخاب پیشرانه باز است و مثل سایر مدل‌ها می‌توانند در این زمینه، آزادانه از موتورهای شش سیلندر دیزلی تا ۸ سیلندر بنزینی سوپرشارژر را انتخاب نمایند.

مجلل‌ ترین شاسی‌بلند جهان +عکس

مجلل‌ ترین شاسی‌بلند جهان +عکس

رنجروور هلند&هلند با قیمت پایه ۲۸۷ هزار دلار و در شمار سالانه تنها ۴۰ دستگاه و برای سه سال تولید خواهد شد. بدین ترتیب این خودرو تبدیل به گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروی SUV تولیدی جهان می‌شود. شاید ۱۲۰ خریدار مرفه و بی‌درد این چنین خودرویی بتوانند منتظر شاسی‌بلند بنتلی یا رولز رویس هم بمانند و شاید هم همه این خودروها را خریداری کنند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج