adexo3
۱۵۳۷۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۵ بانک زیبا در دنیا +عکس

برج بانك چين، برج ايسبانك، بانك مكواري و ... از جمله بانک های زیبایی هستند که طبق نظرسنجی های مختلف در اینترنت به عنوان زیباترین ساختمان های بانکی دنیا انتخاب شده اند.

باشگاه خبرنگاران: بانک ها در همه دنیا محلی برای رفت و آمد هستند و به عنوان نمادهای مالی یک کشور شناخته می شوند از این رو باید ساختمان های زیبایی داشته باشند تا چهره خوبی از آن ها در ذهن ها باقی بماند. در ادامه با ۵ بانک زیبا در دنیا آشنا می شویم که طبق نظر سنجی های مختلف انتخاب شده اند.

برج بانك چين

5 بانک زیبا در دنیا +عکس

ساخت اين برج در ۱۸ آوريل ۱۹۸۵ ميلادي آغاز و در سال ۱۹۹۰ نيز به پايان رسيد. اين برج در ۱۷ مي‌۱۹۹۰ نيز رسما افتتاح شد. ارتفاع اين برج ۳۶۷.۴ متر است. اين برج بلندترين ساختمان هنگ‌كنگ و آسيا طي سال‌هاي ۱۹۸۹ ميلادي تا ۱۹۹۲ بوده است. «برج بانك چين» اكنون چهارمين آسمان‌خراش مرتفع هنگ‌كنگ است.

بانك سرمايه‌گذاري اروپا

5 بانک زیبا در دنیا +عکس

«بانك سرمايه‌گذاري اروپا» كه به اختصار «BEI» خوانده مي‌شود يك موسسه مالي است كه در سال ۱۹۵۸ ميلادي تاسيس شده است. از ويژگي‌هاي منحصربفرد ساختمان اين بانك اين است كه همه دفاتر آن به شكل V ساخته شده و با شيشه به‌ همديگر متصل شده‌اند. كارگزاران اين بانك را اعضاي اتحاديه اروپا تشكيل مي‌دهند. نكته مهم اين است كه نبايداين موسسه را با بانك مركزي اروپا اشتباه گرفت.

برج ايسبانك

5 بانک زیبا در دنیا +عکس

با ۱۸۱ متر ارتفاع، «برج ايسبانك» تا سال ۲۰۱۲ ميلادي بلندترين ساختمان كشور تركيه بوده است. معماران اين ساختمان مهندسان Swanke Hayden بوده‌اند. بسياري اين برج را با آسمان‌خراش «ترامپ تاور» در نيويورك مقايسه مي‌كنند. اين برج ۵۲ طبقه اكنون چهارمين آسمان‌خراش مرتفع «تركيه» و «بالكان» است. «ايسبانك» بين روزهاي ۲۳ اوت تا ۲۶ مي‌۲۰۰۰ ميلادي آغاز به كار كرد.

بانك مكواري

5 بانک زیبا در دنیا +عکس

«مكواري» به‌عنوان بزرگ‌ترين ارائه‌كننده خدمات بانكداري سرمايه‌گذاري و مديريت سرمايه‌گذاري در «استراليا» شناخته مي‌شود. اين بانك در سال ۱۹۷۰ به‌عنوان شعبه‌اي از بانك بريتانيايي «هيل ساموئل» فعاليت خود را در شهر سيدني، تنها با ۳ كارمند آغاز كرد و در سال ۱۹۸۵ ميلادي از «هيل ساموئل» تفكيك و به عنوان دومين بانك خصوصي استراليا، تحت نام بانك مكواري ثبت شد.

بانك توسعه اسلامي

5 بانک زیبا در دنیا +عکس

«بانك توسعه اسلامي» كه به اختصار «ISD» خوانده مي‌شود، يكي از موسسات بزرگ مالي توسعه‌اي بين‌المللي و از نهادهاي تخصصي سازمان كنفرانس اسلامي است كه با هدف پيشبرد توسعه اقتصادي و پيشرفت اجتماعي كشورهاي عضو و جوامع مسلمان كشورهاي غيرعضو در تاريخ ۲۰ اكتبر ۱۹۷۵ ميلادي از سوي ۲۲ كشور اسلامي و با سرمايه اوليه ۷۵۵ ميليون دينار اسلامي تاسيس شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج