اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۰۰۸۴۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سودای سبز مهاجرت

طنز؛ حضور گوسفندی در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش اجتماعی خبرگزاری بزنا، گوسفندهای مناطق مختلف در سودای چرا کردن و خوردن عین گاو، به دنبال تور کردن گوسفندان نیوزلندی، ساعت ها در شبکه اجتماعی گوسفندی به مخ زدن و بع کردن می پردازند.

طنز؛ حضور گوسفندی در شبکه‌های اجتماعی





مجله خط خطی: این روزها با تغییرات شرایط آب و هوایی و کم شدن چراگاه ها و مراتع، گوسفندان جاه طلب و خوشگذران که نگران وضع چرای خود هستند، به فکر ازدواج با گوسفندان نژاد مرینوس و در نتیجه مهاجرت به اروپا و نیوزلند و استرالیا هستند.

به گزارش اجتماعی خبرگزاری بزنا، گوسفندهای مناطق مختلف در سودای چرا کردن و خوردن عین گاو، به دنبال تور کردن گوسفندان نیوزلندی، ساعت ها در شبکه اجتماعی گوسفندی به مخ زدن و بع کردن می پردازند.

یکی از گوسفندان دشت مغان که اکنون در حومه آوکلند نیوزلند مشغول نشخوار است، به این خبرگزاری گفت بع بع! او در ادامه در ادمه اضافه کرد: «اینجا همه چیز سبز و خرم است. مراتع سرسبز و پر از علوفه، هیچ دغدغه ای برای من نگذاشته است. جک، شوهرم یک گوسفند مرینوسی اصیله، اون منو درک می کنه. البته من توی ایران خواستگارای زیادی داشتم! یک گوسفند دورگه رومانوف سُمشو کرده بود توی یه نعل که باهام ازدواج کنه، از اون ور یه گوسفند افشار، پاشنه طویله رو از جا کنده بود ولی من خوشحالم که با جک ازدواج کردم و اومدم نیوزلند.»

طنز؛ حضور گوسفندی در شبکه‌های اجتماعی

بع کردن در شبکه های اجتماعی، از شیوه های رایج گوسفندان برای ارتباط با یکدیگر است. سفیدبرفی یکی دیگر از گوسفندانی است که به اروپا رفته و اکنون در مراتع آلمان با همسرش که یک گوسفند ماده آلمانی است، زندگی می کند.

سفیدبرفی به خبرنگار بزنا گفت بع بع. او در ادامه گفت: «من مرینا رو در شیپ بوک پیدا کردم، با اون بدن کشیده و پشم های کوتاه و آراسته، واقعا ازش خوشم اومد. هر دفعه که می نوشت بع، منم بع بع می کردم. بعدش هم در مسنجر شروع کردیم به بع بع خصوصی و کم کم از هم خوشمون اومد.

اون معتقده ایرانی ها به گوسفند خیلی اهمیت می دهند. در هر مراسمی گوسفند پای ثابت آن است و به قول معروف عین مرغ عزا و عروسیه! مرینا می گوید در هیچ فرهنگی اینقدر علاقه به صورت و بناگوش و چشم و دل و جگر و پر و پاچه گوسفندان نیست و من واقعا خوشحالم که با سفیدبرفی ازدواج کرده ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج