جاباما
۲۳۷۲۳۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

عکس: ساخت کُره به روش سنتی!

در عصر مدرن با به میان آمدن GPS و تولید انبوه نقشه و کره، ساخت کره به روش سنتی تقریبا کنار گذاشته شده و تنها دو کارگاه در دنیا هستند که هنوز هم این کار را انجام می دهند.

وبسایت لاپلاس: در عصر مدرن با به میان آمدن GPS و تولید انبوه نقشه و کره، ساخت کره به روش سنتی تقریبا کنار گذاشته شده و تنها دو کارگاه در دنیا هستند که هنوز هم این کار را انجام می دهند. یکی از آنها کارگاهی است که در این مطلب مشاهده می کنید:در Stoke Newington در لندن. این کارگاه در سال 2008 توسط پیتر بلبری در تلاش برای ساخت یک کره باکیفیت برای جشن تولد 80 سالگی پدرش تاسیس شد. در انتخاب بین خرید یک مدل مدرن و ارزان قیمت یا مدل عتیقه و گران قیمت آن، پیتر تصمیم گرفت چند ماه زمان و هزاران پوند هزینه کند تا خودش آن را بسازد. اما این روند پیچیده تر، زمانبر تر و پرهزینه تر از چیزی بود که او فکر می کرد و در نهایت منجر به تاسیس کارگاه ساخت کره شد!

حالا ما یک تیم کوچک متخصص ساخت کره های دست ساز و باکیفیتی داریم که یک ابزار علمی و هنری به شمار می رود. از استند آن تا نقاشی و نقشه سازی، هرقطعه کاملا ماهرانه و دقیق و با استفاده از تکنیک های مدرن و سنتی ساخت کره انجام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج