۲۶۱۹۴۸
۶۴۰۳
۶۴۰۳
پ

مادری که مجبور به نبش قبر پسرش شد

مادر دل شکسته مجبور به حفاری قبر پسر بچه اش شد، که در سن شش هفتگی فوت کرده بود. چون دزدان اسباب بازی های او را از روی قبر سرقت می کنند.

برترین ها: مادر دل شکسته مجبور به حفاری قبر پسر بچه اش شد، که در سن شش هفتگی فوت کرده بود. چون دزدان اسباب بازی های او را از روی قبر سرقت می کنند.

مادری که مجبور به نبش قبر پسرش شد

مادر عزادار پس از آن که دزدان شروع به دزدیدن اسباب بازی هایی کردند که این زن در مدت ۶ سال گذشته، هر روز روی قبر پسرش می گذاشت، مجبور به نبش قبر پسر خود شد.

مادری که مجبور به نبش قبر پسرش شد

تریسی بولتون - از چادسجن - زمانی که کودک خردسالش جیمی گادریچ ۶ سال پیش درگذشت، از داخل ویران شد. کودک او تنها ۶ هفته سن داشت. او هیچ گاه نتوانست بچه اش را به خانه ببرد. او هر روز به ملاقات قبر پسرش می اید و برای او اسباب بازی می اورد و روی قبرش قرار می دهد. اما او از زمانی که فهمید چند دزد بی رحم و بی وجدان به طور مداوم اسباب بازی ها و خرت و پرت های پسرش را می دزدند ناراحت و مضطرب گشت.

مادری که مجبور به نبش قبر پسرش شد

عملکرد دزدان برای تریسی ۴۲ ساله و همسر ۳۷ ساله اش مارک گادریچ غیر قابل تحمل بود، لذا انها مجبور شدند قبر بچه خودشان را کنده و به جای دیگری انتقال دهند. نبش قبر کردن و انتقال ان به جای دیگر ۱۸۰۰ یورو برای آنها هزینه داشت.

مادری که مجبور به نبش قبر پسرش شد

تریسی - همچنین یک پسر بچه ۱۰ ساله با نام لیان از همسر خود مارک دارد. او همچنین دو پسر بالغ نیز از رابطه قبلی خود دارد. - گفت: " امروزه از دفن جیمی ۶ سال می گذرد، اما این اتفاق برای من در چند ماه گذشته بیشتر و بیشتر تازه می شود. این دزدان پست از یک کودک کوچک می دزدند و این مرا از لحاظ جسمی بیمار می کند. آنها پست ترین انسان ها هستند. آنها هیچ گونه وجدانی ندارند. گذاشتن اسباب بازی روی قبر جیمی تنها کاری است که من می توانم برای او انجام دهم. آوردن خرت و پرت و جواهر های بدلی کوچک برای راحتی دل خودمان است. ما هیچ وقت شانس این را نخواهیم داشت که بزرگ شدن او را ببینیم و هیچ گاه نمی توانیم برای او کادوی کریسمس یا تولد بخریم. لذا این چیزهای کوچک به ما کمک می کنند. اما این چیزها یا دزدیده می شوند و یا شکسته می شوند و این اتفاق هفته ای دوبار رخ می دهد. من اصلا به ارزش مادی آنها فکر نمی کنم، آنها ارزش معنوی بالایی برای ما دارند. آنها فقط چند تا اسباب بازی کوچک هستند و من نمی دانم چه ارزشی می توانند برای دیگران در جای دیگر داشته باشند. حالا من زمانی که می خواهم به ملاقات قبر پسرم بروم، وحشت دارم و این نباید اتفاق بیوفتد. حال ما به صورت جدی به دنبال نبش قبر کردن جیمی و انتقال آن به یک قبرستان دیگر در این نزدیکی هستیم. این برای ما بسیار منزجر کننده است. او تنها یک کودک بسیار کوچک بود، که از این دنیا رفت. او هیچ گاه به هیچ کسی ازاری نرساند. من نمی دانم چرا مردم این کار را می کنند. این کاری ناپسند و ناگوار است. جابه جایی بدن او می تواند برای ما بسیار دردناک باشد، اما این اخرین پناهگاه او است و من مطمئن هستم روح او در صلح و آرامش خواهد بود. "

مادری که مجبور به نبش قبر پسرش شد

جیمی - کسی که در قبرستان جاده ناتینگهام در چادسجن دفن شده است. - زمانی که فوت کرد تنها ۶ هفته سن داشت و پدر و مادر دلشکسته هنوز نتوانستند با این مساله کنار بیایند.

مادری که مجبور به نبش قبر پسرش شد

تریسی تنها موفق شد، پسر خود را برای سه روز کوتاه نگه دارد و بعد مجبور به گرفتن یک تصمیم دلخراش برای خاموش کردن دستگاه پشتیبانی حیات او شد.

مادری که مجبور به نبش قبر پسرش شد

تریسی گفت: "در این ۶ سال ما هنوز نمی دانیم که جیمی چگونه مرد. این یک بارداری سر راست و عادی بود و از همه بارداری های من آسان تر بود و این من را بیشتر از هر چیزی شوکه کرد. زمانی که او متولد شد یک چیزی غیر عادی در مورد او وجود داشت و ما می دانستیم که نمی توانیم او را به خانه ببریم. زمانی که جیمی فوت کرد، این بدترین چیز غیر قابل تصور برای ما بود. من در حال حاضر هنوز هم نزد مشاور می روم. این چیزی است که برای شما هیچ گاه تمام نمی شود، و شما بایستی یاد بگیرید که با آن زندگی کنید. زمانی که ما مراسم خاکسپاری را برنامه ریزی می کردیم و قبرستان را انتخاب کردیم. از اینکه می دانستیم او به ما نزدیک است خیالمان راحت بود، اما این دزدها همه چیز را خراب کردند. زمانی که شما یک کودک را از دست می دهید، شما به طور مداوم عزادار هستید و چیزهایی مانند این فقط شما را به گذشته باز می گردانند و تمام درد و رنج های گذشته را زنده می کنند. من واقعا غمگینم. من انسان آرامی هستم و به این سادگی ها عصبانی نمی شوم، این قضیه مرا بیش از حد عصبانی کرده است. من نمی توانم این قضیه را درک کنم و نمی خواهم این موضوع از این بدتر شود. برادر بزرگتر جیمی ۱۰ سال دارد و زمانی که او متولد شد، فقط ۴ سال داشت. ما باهم اینجا می اییم و مجسمه های لگو را برای جیمی می گذاریم. چیز های مختلفی وجود دارد، که ما فکر می کنیم اگر او اینجا حضور داشت، دوست داشت که انها را داشته باشد. جریان دزدی لیان را بسیار غمگین کرده است. او کادو هایی را که برای برادرش آورده بود را دزدیده شده یافت و او نمی توانست درک کند، که چرا این اتفاق رخ داده است."

مادری که مجبور به نبش قبر پسرش شد

تریسی گفت که او به پلیس در مورد سرقت های پی در پی اطلاع داده است، اما تا به حال هیچ کاری انجام نشده است.

مادری که مجبور به نبش قبر پسرش شد

دربی شورای شهر - که صاحب این مکان است - در این باره گفت که آن عمیقا متاسف حوادثی است، که این غم و اندوه را در ما ایجاد کرده است.

مادری که مجبور به نبش قبر پسرش شد

یک سخنگوی پلیس گفت که آنها از حوادث آگاه بودند و گفت که تیم محلی آنها در حال گشت زنی در گورستان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج