adexo3
۲۶۸۲۸۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ اتحاد فکری قالیباف و جهان معاصر

محمدباقر قالیباف پس از دیدار با پیتر سیارتو، وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان در جمع خبرنگاران گفت: «فکر می کنم مسئولان سیاسی بوداپست به زودی در خصوص ساماندهی به وضعیت مهاجران، تصمیمات خوب و مناسبی بگیرند.»

ماهنامه خط خطی - شهرام شهیدی:

* محمدباقر قالیباف پس از دیدار با پیتر سیارتو، وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان در جمع خبرنگاران گفت: «فکر می کنم مسئولان سیاسی بوداپست به زودی در خصوص ساماندهی به وضعیت مهاجران، تصمیمات خوب و مناسبی بگیرند.» وی افزود تهران و بوداپست در خصوص لزوم ساماندهی و رسیدگی به وضعیت این مهاجران دیدگاه های نزدیکی دارند.

از آنجایی که شهردار تهران می تواند در خصوص ساماندهی وضعیت مهاجران در بوداپست نظر بدهد، تصمیم گرفتیم دیگر اظهارنظرهای با ربط و با منطق را هم در سرتاسر جهان گردآوری کنیم:

طنز؛ اتحاد فکری قالیباف و جهان معاصر

* دالایی لاما رهبر بوداییان جهان: فکر می کنم به زودی شهردار تهران در مورد ساماندهی خیابان های شمال شهر تهران و دفع فاضلاب تصمیم مناسبی بگیرد. من و قالیباف در خصوص دفع فاضلاب مواضع مشترکی داریم.

* وزیر محیط زیست فیلیپین: به نظر می رسد شهرداری تهران عنقریب تصمیم بسیار مهمی در خصوص عقیم کردن موش های پایتخت بگیرد. قالیباف مثل ما نشان داده در مورد موش ها هم رأی و هم نظر هستیم!

* وزیر دفاع آمریکا: گمان می کنم قالیباف ظرف چند روز آینده تصمیمات بسیار مهمی در مورد ساماندهی کارتن خواب های تهران بگیرد. امیدوارم قالیباف مثل ما فکر نکند و دیدگاهش از ما فاصله داشته باشد و شفای باغچه را در انهدام باغچه نبیند!

* رئیس NGO محیط زیست سبز در نروژ: من می دانم و مطمئنم قالیباف به زودی برای خشک کردن کامل چنارهای خیابان ولی عصر تهران و تعریض اصولی و مهندسی این خیابان نقشه جامعی اعلام می کند. بعید هم نیست قبل از اعلام به صورت ضربتی طرح را اجرا کند.

* رییس کمپانی بنز آلمان: شک ندارم به زودی شهردار تهران تمام خودروهای شهر را معدوم و از رده خارج می کند و به جای آن از درشکه و گاری استفاده می کند. زنده باد دنیای بی خودرو.

زاویهِ ما با جهان

* مصادره مولوی و زرتشت و نوروز کم بود، چیزی نمانده بود ترک ها افتخار دیگری را هم به نام خودشان ثبت کنند. احمد داود اغلو نخست وزیر مثلنی ترکیه گفته مواضع ترکیه و تروریست های داعش نه ۱۸۰ درجه که ۳۶۰ درجه با هم تفاوت دارند. جل الخالق به نظر من جا دارد با این اظهارات هر کس بلیط پروازه به استانبول خریده فورا برود پس بدهد و جان و مالش را از شر دولتمردان ترکیه در امان نگه دارد.

البته در این زاویه بندی با مخالفان، قبلا ما شاهکار به خرج داده و سند این روش زاویه بندی را به نام خودمان زده ایم. کی؟ وقتی که امیرقلعه نویی گفت: «اگر خطیبی پنالتی را گل می کرد، الان مطالب و اظهارنظرهای منتقدان ۳۶۰ درجه تغییر می کرد.»

اما این سیاست در صورتی که قابلیت اجرا داشت، اتفاقا سیاست ارزنده و کارگشایی بود؛ مثلا:

ما می توانستیم با چرخش ۳۶۰ درجه ای در زمان حضور احمدی نژاد در دولت به نقطه صفر ورود او به پاستور برگردیم و جلویش را بگیریم و نگذاریم چنین شود که شد.

پرواز بوئینگ می توانست با ۳۶۰ درجه تغییر زاویه، وحدت مبدأ و مقصد را رقم بزند و کاری کند از هر جا بپری همانجا - بدون تضمین سالم ماندن - فرود بیایی! این عمل باعث کاهش مصرف سوخت جت و کاهش زمان سفر تهران - بندرعباس می شد.

دنیا را جوری ۳۶۰ درجه برمی گرداندیم که به ازدواج پدر و مادر نتانیاهو می رسیدیم و بین شان را به هم می زدیم که او به دنیا نیاید.

می شد با چرخش ۳۶۰ درجه ای به صفر درجه تولید پراید رسید و از تولید پراید جلوگیری کرد!

می شد با انجام یک پرواز ۳۶۰ درجه ای ناناز از فرار مغزها جلوگیری کرد و آن را به صفر رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج